نسخه دانلودی ددپول و ولورین
اخبار سینما و انیمیشن خبر

تاریخ عرضه نسخه قابل دانلود فیلم ددپول و ولورین مشخص شد

اگر تا به حال منتظر بودید نسخه دیجیتالی و قابل دانلود فیلم ددپول و ولورین منتشر شود، دیگر نیازی نیست زیاد صبر کنید. طبق اطلاعات منتشر شده این نسخه دیجیتالی شامل یک سری محتویات اضافه از جمله سکانس‌های حذف شده‌ای است که در سینما اکران نشد.

فیلم محبوب Deadpool & Wolverine چند وقتی است که وارد سینماها شده و میلیون‌ها نفر تا به حال آن را تماشا کرده‌اند. اما خب به خاطر وجود محدودیت‌های مختلف خیلی از ماها امکان مراجعه به سینماهای بین المللی و تماشای فیلم‌های جدید در روز اکران را نداریم. به همین ترتیب ناچار هستیم چند وقتی صبر کنیم تا نسخه دیجیتالی و قابل دانلود آن‌ها از راه برسد. البته در این میان یک سری نسخه‌های بی‌کیفیت در دسترس قرار می‌گیرند که تماشای آن‌ها زیاد لذت بخش نیست.

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪@WeebHead‬

ولی خب اگر شما هم مثل ما منتظر فیلم ددپول و ولورین بودید خبر خوبی برای شما داریم. نسخه باکیفیت و دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ (۱ اکتبر) منتشر می‌شود و ما ایرانی‌ها هم می‌توانیم در همان روز به دانلود فیلم بپردازیم و از تماشای آن لذت ببریم. البته نسخه‌های فور کی الترا اچ دی، بلو-ری و دی‌وی‌دی با چند روز اختلاف و در تاریخ ۱ آبان ۱۴۰۳ در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد. علاوه بر این و طبق گفته شرکت مارول این نسخه دیجیتالی و خانگی شامل ساعت‌ها محتویات مختلف می‌شود که در صورت تماشای آن‌ها آگاهی بیش‌تری از کلیت فیلم به دست می‌آورید.

نسخه دانلودی ددپول و ولورین

نسخه قابل دانلود در تاریخ ۱۰ مهر در دسترس قرار می‌گیرد

از جمله این محتویات می‌توانیم به سکانس‌های حذف شده‌ای اشاره کنیم که به هر دلیلی راه خود را به نسخه سینمایی و اکران شده پیدا نکردند. فیلم ددپول و ولورین تا به حال بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در گیشه فروش داشته و در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم درجه سنی بزرگسال (R-Rated) تمام تاریخ محسوب می‌شود. بدین ترتیب می‌توانیم فروش اثر مورد بحث را از فیلم‌هایی نظیر It و Joker بالاتر ببینیم.

۱۰ تا از بهترین کاراکترهای مارول که می‌توانند هم‌تیمی ددپول شوند

فیلم Deadpool & Wolverine از خیلی جهات از اهمیت بالایی برخوردار است. اول از همه اینکه هیو جکمن پس از نزدیک به هفت سال به نقش ولورین باز می‌گردد و این دفعه لباس زرد کمیک بوکی این شخصیت را به تن می‌کند. در طرفی دیگر ددپول با بازی رایان رینولدز رسما وارد دنیای سینمایی مارول (MCU) می‌شود و احتمالا در پروژه‌های آینده نظیر انتقام جویان شرکت خواهد کرد. در حال حاضر باید صبر کنیم و ببینیم که جناب وید ویلسون چه زمانی و در چه فیلمی به دنیای مارول باز می‌گردد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamesRadar


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها