آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چرا بروزرسانی End در ماینکرفت نمی‌تواند آنطور که طرفداران فکر می‌کنند ساده باشد؟

طرفداران عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) سال‌ها است که درخواست بروز رسانی شدن End را دارند٫ زیرا این دنیای عجیب و غریب تقریباً یک دهه است که همانطور رها شده و اصلا تغییری نکرده است. استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) با بروزرسانی‌های متعدد، دنیای ماینکرفت را به‌شدت بهبود بخشیده است و حتی بعد ندر (Nether) را با استراکچرها و بایوم‌های مختلف تبدیل به جایی جذاب کرده است. با این حال، دنیای End همچنان همانطور باقی مانده است.

پس توسعه و ارائه یک بروز رسانی بزرگ که به طور خاص برای این بعد ساخته شده باشد٫ قطعاً یک اتفاق عالی خواهد بود. جالب است بدانید که بروزرسانی‌های ماینکرفت زمان و برنامه‌ریزی زیادی را می‌طلبد، حتی برای اضافه کردن آیتم‌های کوچک مانند سلاح گرز یا آیتم جدید برییز راد وضعیت همین است. با در نظر گرفتن وظیفه بروز رسانی یک بعد، مطمئناً تلاش زیادی باید صورت بگیرد. این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا یک بروز رسانی برای End نمی‌تواند به همان سادگی که طرفداران فکر می‌کنند باشد. با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

بروز رسانی End در بازی ماینکرفت از پیچیدگی خاصی برخوردار است

انتشار هر بروزرسانی برای ماینکرفت ممکن است در ظاهر کار ساده‌ای به نظر برسد، اما بروزرسانی‌های کوچک‌تر نیز نیاز به برنامه‌ریزی، تست شدن و اجرای مناسب زیادی دارد تا اطمینان حاصل شود که بر جنبه‌های دیگر بازی تأثیر منفی نمی‌گذارد و وقتی صحبت از بروزرسانی‌های اصلی می‌شود، مانند به‌روزرسانی End، همه چیز پیچیده‌تر می‌شود.

The End یک بعد جداگانه مانند Nether در بازی ماینکرفت است که استودیوی موجانگ (Mojang) هنگام بروز رسانی Nether وقت خود را صرف خلق آن کرد. آن‌ها همچنین زمان زیادی را صرف کردند تا غارهای جهان overworld را تبدیل به جایی جذاب کنند. این می‌تواند به آن معنی باشد که توسعه دهندگان از قبل چیزی برای End برنامه ریزی کرده‌اند و ممکن است در آینده نزدیک آن را فاش کنند.

طرفداران ماینکرفت بالاخره امکان دارد به بایوم ترسناکی که منتظرش بودند دست پیدا کنند

نکته جالب دیگری که قابل ذکر است، به حجم بروز رسانی مربوط می‌شود. افزودن یک بایوم به بعد End ممکن است چندان تاثیرگذار نباشد. توسعه دهندگان ممکن است بخواهند همزمان بیش از یک بایوم را اضافه کنند. از آنجایی که End قرار است بی‌ثمر و متروک باقی بماند، سازندگان بازی باید راهی بیابند تا این دنیای عجیب ارزش کاوش کردن را داشته باشد.

بازی ماینکرافت بروز رسانی‌های جالبی دریافت می‌کند

رویداد ماینکرفت لایو برای برگزاری در تاریخ 28 سپتامبر برنامه ریزی شده است.

رویداد ماینکرفت لایو برای برگزاری در تاریخ ۲۸ سپتامبر برنامه ریزی شده است.

اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که توسعه دهندگان بازی در حال گوش دادن به حرف طرفداران خود هستند٫ زیرا استودیوی سازنده اخیراً بازسازی سیستم بروز رسانی خود را اعلام کرده است که در این سیستم جدید به‌جای یک بروزرسانی بزرگ هر سال، توسعه‌دهندگان بروزرسانی‌های کوچک‌تر را مرتب به بازی اضافه می‌کنند. این یک تغییر خوشایند است٫ زیرا بازی را تازه و آپدیت شده نگه می‌دارد و به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که بروز رسانی‌ها را بر اساس بازخورد طرفداران . بازیکنان تغییر دهند.

هر آن چیزی که باید از افشاگری بروزرسانی Bundles of Bravery ماینکرفت بدانید

رویداد ماینکرفت لایو نزدیک است و ممکن است یک ماب جدید به نام Creaking و یک بایوم تازه به نام Pale Garden را به بازی اضافه کند. این اطلاعات مهم در مورد بروز رسانی به طور تصادفی در وب سایت رسمی ماینکرفت به بیرون درز کرد. پس از اینکه طرفداران متوجه این اتفاق شدند هم به سرعت حذف شد. استودیوی موجانگ در پست‌های اخیر خود در رسانه‌های اجتماعی، به ماب جدید و بایوم اشاره کرده که این وجود موارد فاش شده را تقویت می‌کند.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها