موانا 2 / Moana 2
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

انتشار تریلر جدید فیلم موانا ۲ با محوریت آهنگ We’re Back + ویدیو

آهنگ اصلی فیلم موانا ۲ با نام We’re Back شناخته می‌شود. حال در تریلر جدیدی که از فیلم Moana 2 منتشر شده، آهنگ مذکور نقش محوری دارد.

دومین اثر سری Moana، دوباره شخصیت‌های موانا و مائویی را در کنار هم قرار داده و سال‌ها بعد از وقایع فیلم اول، ماجراجویی تازه‌ای را به تصویر می‌کشد. به این واسطه موانا نقش مهم‌تری را در جامعه خود بر‌عهده دارد. در فیلم Moana 2 که در ابتدا قرار بود یک سریال برای پخش از شبکه دیزنی پلاس باشد، آلیئی کراوالیو و دوئین جانسون باری دیگر نقش‌های اصلی را ایفا خواهند کرد. در چند سال اخیر عملکرد بلاک‌باسترهای هالیوود غیر‌قابل پیش‌بینی بوده است، اما با توجه به موفقیت‌های اخیر دیزنی به واسطه Inside Out 2 و Deadpool & Wolverine، انتظار می‌رود که موانا ۲ هم با استقبال مواجه شود.

موآنا ۲؛ تاریخ اکران، داستان، تریلر و هرچه باید بدانید

سری Moana اهمیت زیادی برای دیزنی دارد و این شرکت به قدری به دومین فیلم آن مطمئن است که فعلا برنامه‌هایش برای ساخت نسخه لایو اکشن از اولین فیلم را متوقف کرده. تریلر جدید فیلم موانا ۲ که در قالب آن آهنگ We’re Back شنیده می‌شود، در زیر قابل مشاهده است:

شرکت در خلاصه داستان رسمی Moana 2 چنین اعلام کرده است: «موزیکال حماسی دیزنی، موانا و مائویی را سه سال بعد از وقایع فیلم قبل، برای تجربه سفری گسترده و تازه در کنار متحدانشان قرار می‌دهد. پس از آن که اجداد راه‌یاب به شکل غیر‌منتظره‌ای با موانا ارتباط برقرار می‌کنند، او باید به دریاهای دور از اقیانوسیه سفر و قدم در مسیر ماجراجویی خطرناکی که نمونه آن را تجربه نکرده، بگذارد.»

مورد انتظارترین فیلم‌های دیزنی که بزودی منتشر خواهند شد

فیلم موانا ۲ قرار است که در تاریخ ۷ آذر ۱۴۰۳ (۲۷ نوامبر ۲۰۲۴) در سینما‌های سراسر جهان اکران شود. نظر شما در مورد این اثر و تریلر جدید آن چیست؟ آیا از طرفداران Moana بوده و از بازگشت او خوشحال هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها