5 ایده‌ برتر برای ساخت‌ و ساز در ماینکرفت برای مبتدیان در سال 2023
آخرین اخبار ماینکرافت انتخاب سردبیر ترفندهای بازی‌‌ها

۵ ایده‌ برتر برای ساخت‌ و ساز در ماینکرفت برای مبتدیان

ماینکرفت بیشتر به خاطر جمع‌آوری منابع زیاد برای ساخت انواع سازه‌ها شناخته می‌شود. بعد از تمام کردن داستان اصلی بازی، پلیرها معمولاً وقتشان را صرف ساخت سازه‌های مختلف می‌کنند. آن‌ها در دنیای بزرگ بازی جستجو می‌کنند، منابع جدید به دست می‌آورند و از آن‌ها برای ساخت سازه‌های شگفت‌انگیز بهره می‌برند. با این حال، پلیرهای مبتدی ممکن است منابع یا مهارت کافی برای ساخت سازه‌های بزرگ نداشته باشند. بنابراین، بهتر است از ساخت‌های ساده‌تر شروع کرده و ابتدا هنر ساختن در ماینکرفت را کامل کنند، قبل از این که سراغ پروژه‌های بزرگ‌تر بروند. در اینجا چند ایده ساده برای ساخت و ساز مبتدیان در ماینکرفت ۲۰۲۳ را شرح می‌دهیم.

ساخت کلبه شکوفه‌های گیلاس (Cherry blossom Hut) در ماینکرفت

کلبه شکوفه‌های گیلاس

هنگام ساخت و ساز در ماینکرفت یک کلبه در بیوم پر از درختان با شکوفه‌های گیلاس بسازید

بلوک‌های چوبی شکوفه گیلاس برای ساخت کلبه‌ها منحصر‌به‌فرد خواهند بود. در به‌روزرسانی‌های اخیر، Mojang یک بیوم جدید به نام Cherry Grove اضافه کرده که دارای بلوک چوبی جدید است. این بیوم پر از درختان شکوفه گیلاس با چوب صورتی است. پلیرها جدیدی که از سال ۲۰۲۳ به بازی می‌پیوندند، این ویژگی را با اولین به‌روزرسانی بازی دریافت کرده‌اند. از آنجا که بیوم Cherry Grove برای مبتدیان به اندازه کافی امن است، آن‌ها می‌توانند از چوب گیلاس صورتی استفاده کرده و یک کلبه ساده در این بیوم دوست‌داشتنی بسازند.

۵ مورد که در ماینکرفت به به‌روزرسانی‌ نیاز دارند!

ساخت خانه هابیت (Hobbit Hole) با ساخت و ساز در ماینکرفت

خانه هابیت

اگر به فیلم ارباب حلقه‌ها علاقه‌مند هستید، هنگام ساخت و ساز در ماینکرفت، این خانه را بسازید

خانه کلاسیک هابیت در تپه یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت و ساز در ماینکرفت است. طرفداران فیلم‌های “The Lord Of The Rings” قطعاً از این خانه لذت خواهند برد. مبتدیان می‌توانند به‌ راحتی یک خانه هابیت کوچک در بازی بسازند و راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد؛ می‌تواند داخل یک تپه کوچک، یک کوه یا حتی زیر آب باشد. با توجه به امکانات بی‌پایانی که وجود دارد، پلیرها می‌توانند تغییرات دلخواه خود را به این خانه‌ها اضافه کرده و آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. با استفاده از Modها، پلیرها حتی می‌توانند جزئیاتی مثل میزهای پر از نقشه و کتاب‌های قدیمی اضافه کنند تا به خانه هابیت ظاهر و شخصیت بیشتری بدهند.

ساخت خانه ساحلی (Beach House)

خانه ساحلی

اگر می‌خواهید پس از ساخت و ساز در ماینکرفت هم به دریا هم به خشکی دسترسی داشته باشید، خانه ساحلی بسازید

خانه ساحلی یک سازه کوچک و سرگرم‌کننده است که پلیرهای تازه‌کار به‌راحتی می‌توانند در ماینکرفت بسازند. اگر مبتدیان بخواهند به‌طور همزمان به خشکی و اقیانوس دسترسی داشته باشند، می‌توانند یک خانه ساحلی راحت در بیوم ساحلی بسازند. این خانه می‌تواند یک کلبه ساده باشد یا یک سکوی کوچک داشته باشد که چند قایق روی آن قرار بگیرد. با این حال، پلیرها باید مراقب باشند و منطقه را ایمن کنند، چون زامبی‌های غرق‌شده (Drowned) ممکن است شب‌ها از اقیانوس بیرون بیایند. به غیر از این مسئله، این روش ساده و مؤثری برای کشف و تسلط بر هر دو منطقه خشکی و آب است.

آرتیست طرفدار ماینکرفت کانسپت‌های جالبی برای Pale Garden و Creaking ارائه کرده است

ساخت خانه روی قله کوه (Mountain-top House) در ماینکرفت

خانه روی قله کوه

اگر می‌خواهید پس از ساخت و ساز در ماینکرفت از خانه خود منظره‌ای زیبا تماشا کنید، خانه‌ای روی کوه بسازید

خانه‌های روی قله کوه ظاهری فوق‌العاده دارند و نمای زیبایی از دنیای ماینکرفت به پلیرها می‌دهند. ساختن کلبه‌ها و خانه‌ها بر روی قله کوه همیشه یکی از محبوب‌ترین ایده‌ها در بازی بوده است. یکی از دلایل اصلی آن این است که موجودات مهاجم به سختی می‌توانند به این مناطق دسترسی پیدا کنند و نمای از بالای کوه مخصوصاً با فاصله رندر (Render Distance) بالا و استفاده از شیدرها (Shaders) بسیار خیره‌کننده است. پلیرهای تازه‌کار نیازی ندارند که حتماً بالاترین قله را برای ساخت خانه خود انتخاب کنند؛ آن‌ها می‌توانند یک تپه در کنار کوه را انتخاب کرده و یک خانه کوچک و دنج با منظره‌ای عالی و امنیت کافی بسازند.

ساخت پایگاه زیرآبی (Underwater Base)

پایگاه زیرآبی

اگر هنگام ساخت و ساز در ماینکرفت خانه‌ای زیر آب بسازید، باید هرچند وقت یکبار روی آب بیایید و نفس بگیرید

پلیرهای تازه‌کار می‌توانند یک پایگاه ساده زیر آب در ماینکرفت بسازند. برخی از پلیرهای جدید ممکن است به دنیای زیر آب علاقه‌مند شوند؛ جایی که انواع مختلفی از موجودات و ساختارها در آب‌های وسیع وجود دارند. بنابراین، کسانی که می‌خواهند هنگام ساخت پایگاه کمی ریسک کنند، می‌توانند سعی کنند سازه‌های زیرآبی ایجاد کنند. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها این است که باید چندین بار به سطح برگردند تا نفس بکشند، چون احتمالاً پلیرها جدید در اوایل بازی معجون نفس‌کشیدن زیر آب (Water-Breathing Potion) را نخواهند داشت. بیشتر این پایگاه می‌تواند با بلوک‌های شیشه‌ای ساخته شود تا کاربران بتوانند به‌راحتی زندگی زیر آب را تماشا کنند.

طرفداران ماینکرفت بالاخره امکان دارد به بایوم ترسناکی که منتظرش بودند دست پیدا کنند

شما در ماینکرفت چه خانه‌هایی می‌سازید؟ اگر یک پلیر حرفه‌ای هستید، نکاتی را برای ساخت و ساز در ماینکرفت به پلیرهای مبتدی بگویید.

منبع: Sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها