فیلم ویلن های بتمن
اخبار بازی خبر

ویلن‌های بیشتری از دنیای بتمن فیلم مستقل خود را دریافت می‌کنند

اگر قرار بود بین (Bane) و دث‌استروک (Deathstroke) در یک فیلم سینمایی بتمن باهم متحد شوند، شوالیه تاریکی کار بسیار سختی برای مقابله با آنان داشت. گرچه به‌نظر می‌رسد دی‌سی قصد دارد فیلم مستقل این دو شخصیت منفی یا همان ویلن را راهی سالن‌های سینما کند و به نوعی مسیر سریال پنگوئن را در پیش بگیرد.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، نویسنده فیلم Captain America: Brave New World یعنی متیو اورتون برای نگارش فیلمنامه یک اثر سینمایی بدون نام قرارداد همکاری امضا کرده است. این فیلم در حال حاضر کارگردان مشخصی هم ندارد. بد نیست بدانید اورتون پیش از این نویسنده سریال مون نایت (Moon Knight) مارول نیز بوده است. خارج از فضای کمیک بوک، این نویسنده با ساخت فیلم‌هایی چون Devil’s Peak، Operation Finale و Cleaner نقش داشته.

چرا پنگوئن از دنیای بتمن شایسته سریال مستقل خودش است؟

در حال حاضر یک مسئله و سوال مهم برای طرفداران وجود دارد: اینکه بین و دث‌استروک چگونه می‌خواهند در فیلم جدید دی‌سی کنار هم قرار بگیرند؟ این دو شخصیت منفی شباهت‌های زیادی بهم ندارند و اولی یکی از بزرگترین دشمنان بتمن است و دومی معمولا در برابر تایتان‌ها قرار می‌گیرد. حتی هیچ‌گونه تاریخچه کمیک بوکی میان این دو کاراکتر وجود ندارد که سازندگان بخواهند به آن مراجعه کنند. به طور خلاصه بین و دث‌استروک هرکدام در فضاهای کاملا متفاوت خود سیر می‌کنند و تنها وجه شباهتشان، قرار گرفتن در لیست برجسته‌ترین ویلن‌های دی‌سی و دنیای بتمن است و بس.

تام هاردی در فیلم The Dark Knight Rises (محصول ۲۰۱۲ و با کارگردانی کریستوفر نولان) نقش شخصیت بین را ایفا نمود. در رابطه با دث‌استروک نیز باید گفت این کاراکتر در چند سال اخیر تنها در حد حضور افتخاری جلوی دوربین ظاهر شده، آن هم در فیلم Zack Snyder’s Justice League و با هنرنمایی جو منگلیو. گرچه در آن فیلم اگر فیلم‌نامه بن افلک مورد استفاده قرار می‌گرفت، دث‌استروک به ویلن اصلی داستان تبدیل می‌شد.

چرا دی‌سی سریال Arkham Asylum را کنسل کرد؟

تا زمان انتشار این خبر استودیو دی‌سی همچنان جزئیات بیشتری درباره فیلم مستقل Bane و Deathstroke به اشتراک نگذاشته و باید دید سرنوشت این پروژه خاص و دور از انتظار چه خواهد بود. دی‌سی طی چند سال اخیر سعی کرده مسیر خود را به کلی عوض کند و دست از تلاش برای رقابت مستقیم با مارول برداشته است. و خب در این میان ما شاهد اکران چند فیلم قابل توجه و شایسته مثل جوکر و The Batman 2022 بوده‌ایم که نشان می‌دهند دی‌سی می‌تواند با طی کردن روند خودش به موفقیت برسد.

برادران وارنر علاوه بر اینکه به‌زودی فیلم جوکر ۲ را اکران می‌کند و همزمان پروژه The Batman 2 به کارگردانی مت ریوز در جریان ساخت است، به تازگی سریال پنگوئن با هنرنمایی کالین فارل را منتشر کرده که با استقبال خوب طرفداران و منتقدان مواجه شده. در همین راستا به نظر می‌رسد جذابیت شگفت‌انگیز ویلن‌های دی‌سی پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای جلب توجه و جذب مخاطب دارد و بعید نیست در آینده نه چندان دور شاهد رونمایی از پروژه‌های بیشتر با محوریت ویلن‌های محوری DC باشیم.

منبع: Gamespot


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها