آخرین اخبار ماینکرافت خبر

خلاصه افشاگری‌های ماینکرفت لایو در یک نگاه

ماینکرفت لایو (Minecraft Live) بزرگترین رویداد برای طرفداران بازی سندباکس ماینکرفت محسوب می‌شود. متأسفانه، این بار به لطف چندین افشاگری آنلاین، این رویداد دیگر چندان نفس گیر نیست و از دید بسیاری خراب شده است. تنها سه روز قبل از برگزاری رویداد لایو، موجانگ به طور تصادفی موارد پس از نمایش را در وب سایت رسمی ماینکرفت آپلود کرد و با این کار نام آپدیت بعدی، یک ماب جدید و یک بایوم تازه فاش شد.

در حالی که افشاگری‌های اولیه فقط نام این موارد جدید را فاش کرد، یک افشاگری جدید در شبکه‌های اجتماعی درست یک روز قبل از برگزاری ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ همه چیز را خراب کرد. بایوم فاش شده پیل گاردن (Pale Garden)، ماب دشمن وحشتناک کریکینگ (Creaking) نام دارند. با مجله بازار در ادامه همراه باشید تا از تمام اطلاعات مربوط به ماینکرفت لایو که تا کنون به بیرون درز کرده است٫ بهره مند شوید.

افشاگری‌های ماینکرفت لایو به ویژگی‌های جدید بازی اشاره می‌کند

تصویر منتشر شده که در آن سرنخ‌هایی از محتوای آپدیت جدید ماینکرفت ارائه شده است.

تصویر منتشر شده که در آن سرنخ‌هایی از محتوای آپدیت جدید ماینکرفت ارائه شده است.

در حالی که منبع افشاگری اطلاعات رویداد ماینکرفت لایو هنوز تایید نشده است، اما تصاویر غیرقابل انکار از این موارد از پیش ضبط شده بوده که به نظر می‌رسد این تصاویر ابتدا در یک پست ردیت که اکنون حذف شده است٫ به اشتراک گذاشته شده بود، اما بسیاری از طرفداران توانستند آن‌ها را ذخیره کرده و دوباره در پلتفرم X و Reddit منتشر کنند. شش تصویر از ماینکرفت لایو بصورت از پیش ضبط شده و آنلاین به بیرون درز کرد.

طرفداران می‌توانند تصاویر را برای شناسایی بسیاری از ویژگی‌های ناشناخته‌ای که به احتمال زیاد با بروز رسانی بعدی منتشر می‌شوند، مرور کنند. بیایید تمام ویژگی‌های لو رفته جدید ماینکرفت را که تاکنون دیده‌ایم با یکدیگر مرور کنیم که عبارتند از:

بایوم جدید پیل گاردن (Pale Garden)

به نظر می‌رسد که بایوم پیل گاردن (Pale Garden) یک جای کسل کننده و خاکستری رنگ از Overworld است. بسیاری از طرفداران به یک بایوم End یا Nether جدید امیدوار بودند، اما متأسفانه به نظر می‌رسد که در آینده این بایوم جدید در Overworld خواهد بود. پیل گاردن به نظر می‌رسد مانند یکی از بایوم‌های این جهان٫ پز از جنگل‌های سرسبز در مجاورش باشد.

در بایوم‌های پیل گاردن، یک درخت خاکستری جدید وجود خواهد داشت که یک بلوک جدید از نوع چوب را به بازی ماینکرفت می‌آورد. بلوک‌های چمن تولید شده در پیل گاردن نیز به یک چیز کسل کننده تبدیل می‌شوند. تصاویر فاش شده همچنین انگورهای بلند و عجیبی را نشان می‌دهد که از درختان جنریت شده در بایوم پیل گاردن آویزان شده‌اند.

ماب جدید کریکینگ (The Creaking)

در حالی که استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) بطور رسمی در صفحه تیک تاک (TikTok) خود، ماب کریکینگ (Creaking) را معرفی کرد٫ در حال حاضر طرفداران می‌توانند در افشاگری‌های جدید نگاهی واضح و روشن به آن داشته باشند. به نظر می‌رسد که کریکینگ یک ماب بلند قد است، مانند اندرمن و واردن، با صورت سه چشمش که به سمت چپ پیچ خورده است.

آرتیست طرفدار ماینکرفت کانسپت‌های جالبی برای Pale Garden و Creaking ارائه کرده است

آیتم کریکینگ هارت (Creaking Heart) در بازی ماینکرفت

در تصاویر فاش شده، طرفداران همچنین می‌توانند یک آیتم مرموز را در inventory یک توسعه دهنده به نام کریکینگ هارت (Creaking Heart) مشاهده کنند. ما هنوز نمی‌دانیم این مورد چه کاری انجام می‌دهد یا چگونه می‌شود آن را بدست آورد. ولی طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که کریکینگ هارت یک پاداش بالقوه برای شکست دادن ماب کریکینگ باشد.

طرفداران ماینکرفت بالاخره امکان دارد به بایوم ترسناکی که منتظرش بودند دست پیدا کنند

یکی از تصاویر همچنین بلوک عجیب دیگری را با الگوی نارنجی عجیب در کنار پیستون فعال نشان می‌دهد. طرفداران باید منتظر برگزاری رسمی ماینکرفت لایو فردا باشند تا بفهمند چقدر حقیقت در این افشاگری‌ها وجود دارد. احتمالاً ویژگی‌های جدید زیادی نه فقط یک بایوم جدید، یک ماب و چند بلوک وجود خواهد داشت. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها