آخرین اخبار ماینکرافت خبر

افشاگری‌های جدید ماینکرفت نشان دهنده وجود بایوم و ماب جدید است

بایوم پیل گاردن و ماب جدید کریکینگ (Creaking) ماینکرفت (Minecraft) یک بار دیگر قبل از رویداد لایو استودیوی موجانگ (Mojang) که در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۷ مهر) برگزار می‌شود، فاش شد. چندین تصویر از طرفداران در سراسر اینترنت به بیرون درز کرده است که یک بایوم کاملاً جدید از Overworld و یک ماب دشمن به نام کریکینگ را به نمایش می‌گذارد. پس باید گفت که این دومین باری است که جزئیات بروزرسانی جدید بازی به بیرون درز پیدا می‌کند، اولین افشاگری، نام بایوم و ماب را در وب‌سایت رسمی ماینکرفت لو داد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا همه چیزهایی که باید در مورد افشاگری‌های ماینکرفت قبل از رویداد لایو را بدانید.

پیل گاردن و کریکینگ بار دیگر قبل از ماینکرفت لایو لو رفتند

تصویر منتشر شده که در آن سرنخ‌هایی از محتوای آپدیت جدید ماینکرفت ارائه شده است.

تصویر منتشر شده که در آن سرنخ‌هایی از محتوای آپدیت جدید ماینکرفت ارائه شده است.

استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) قصد دارد در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۴ بروزرسانی کاملاً جدیدی برای بازی ماینکرفت را معرفی کند. با این حال، قبل از رویداد لایو آن‌ها چندین بار بطور تصادفی در مورد بروزرسانی افشاگری کرده‌اند. جدیدترین اتفاق در ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) رخ داد که در آن چندین تصویر پیش از نمایش را نشان می‌دهد که استودیو در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از آن در رویداد است.

چند روز پیش، کلیپی در مورد رویداد لایو به طور رسمی در کانال یوتیوب ماینکرفت منتشر شد که در آن توضیح داده شد که توسعه دهندگان چگونه ویژگی‌ها را عمیقاً بررسی کرده و آن‌ها را به طرفداران خود نشان می‌دهند.

افشاگری بایوم جدید پیل گاردن (Pale Garden)

در این افشاگری، تصاویری از بایوم جدید پیل گاردن (Pale Garden) منتشر شدند که توسط بایوم معمولی جنگلی Overworld احاطه شده است که این می‌تواند به آن معنی باشد که بایوم جدید زیر مجموعه  اولین رلم بازی خواهد شد. تا به حال، بسیاری از طرفداران حدس می‌زدند که بایوم جدید متعلق به قلمرو End باشد٫ چون که مدت زیادی است که این بایوم بروز نشده است.

ظاهر بایوم جدید با نام آن کاملاً مطابقت دارد، زیرا در مقایسه با سایر بایوم‌های سبزتر تا حدودی غیراشباع به نظر می‌رسد. این بایوم چندین درخت خواهد داشت و می‌توان آن را یک جنگل در نظر گرفت. تنه درختان دارای تکسچری کاملاً منحصربفرد به همراه انگورهایی اطراف آن‌ها هستند. سپس این بلوک‌های چوب را می‌توان به اسلب‌هایی تبدیل کرد که سفید به نظر می‌رسند و به بازیکنان یک نوع چوب کاملاً جدید را می‌دهند.

آرتیست طرفدار ماینکرفت کانسپت‌های جالبی برای Pale Garden و Creaking ارائه کرده است

یک تصویر همچنین بلوک جدیدی را نشان می‌دهد، اما دارای تکسچر نارنجی منحصر به فرد در وسط است. از آنجایی که در تصویر بلوک یک پیستون به آن متصل است، می‌تواند گفت که مربوط به رداستون می‌تواند باشد.

افشاگری ماب کریکنیگ (Creaking) ۹

این ماب جدید هم پس از افشاگری توسعه دهندگان به نمایش گذاشته شد که یک روز قبل از ماینکرفت لایو این اتفاق افتاد. پیش از این، موجانگ (Mojang) رسما یک ویدیوی تیک تاک (TikTok) را منتشر کرد که به سختی خود ماب جدید را نشان می‌داد که سه چشم زرد رنگ  داشت و به صورت عمودی روی صورتش چیده شده بود. در تصاویری که به بیرون درز کرده است، ظاهر بسیار واضح‌تری را می‌بینیم.

طرفداران ماینکرفت بالاخره امکان دارد به بایوم ترسناکی که منتظرش بودند دست پیدا کنند

ماب جدید کریکینگ کمی بلند قدتر از شخصیت‌های درون بازی کنترل شده توسط بازیکن است. تکسچر آن‌ها با تنه درختان در بایوم پیل گاردن مطابقت دارد. جدای از ظاهر آن، ما یک تصویر لو رفته را هم وجود دارد که در آن آیتم جدیدی به نام کریکینگ هارت را نشان می‌دهد که می‌تواند مربوط به خود ماب جدید باشد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها