اخبار بازی خبر

شایعه: بازی محبوب کشتی کج در روز اول عرضه به گیم پس خواهد آمد

طرفداران کشتی کج مدت‌هاست که منتظر عرضه عنوان AEW: Fight Forever هستند. اکنون شایعه‌ای درباره این بازی منتشر شده که هیجان طرفداران را حتی بیشتر برمی‌انگیزد. چندین منبع می‌گویند عنوان AEW: Fight Forever در روز اول عرضه در لیست عناوین گیم پس قرار خواهد گرفت و بنابراین، بازیکنان ایکس باکس (و احتمالاً کامپیوتر) تنها با داشتن اشتراک این سرویس و بدون خرید بازی، به آن دسترسی خواهند داشت.

ماجرا از آن جا شروع شد که یکی از خبرنگارهای حوزه ورزش، خبر از عرضه AEW: Fight Forever برای گیم پس داد و پس از او، چندین خبرنگار دنیای بازی‌های ویدیویی نیز انتشار آن در روز اول در این سرویس را تایید کردند. اگر این خبر حقیقت داشته باشد، قطعاً طرفداران کشتی کج که سرویس گیم پس را روی کنسول خود دارند به وجد خواهند آمد.

بازیکنان ایکس باکس (و احتمالاً کامپیوتر) تنها با داشتن اشتراک این سرویس و بدون خرید بازی، به آن دسترسی خواهند داشت
بازیکنان ایکس باکس (و احتمالاً کامپیوتر) تنها با داشتن اشتراک این سرویس و بدون خرید بازی، به آن دسترسی خواهند داشت

هنوز سازندگان بازی و مسوولان بخش گیم پس مایکروسافت نسبت به این شایعه واکنشی نشان نداده‌اند. AEW: Fight Forever اوایل امسال در نمایشگاه گیمزکام معرفی شد و توانست عنوان بهترین بازی ورزشی و مسابقه‌ای را برنده شود. پس از آن، نمایش‌هایی مربوط به آن را در توکیو گیم شو دیدیم.

این عنوان توسط استودیوی Yukes در دست ساخت است، یعنی همان استودیویی که سابقاً عناوین SmackDown را سال‌ها پیش برای کنسول‌های قدیمی‌تر می‌ساخت. به همین دلیل، بازیکنان از AEW: Fight Forever انتظارات زیادی دارند و می‌خواهند ببینند سازندگان کارکشته کشتی‌کج‌های قدیمی آیا می‌توانند پس از سال‌ها یک بازی سطح بالا در این سبک عرضه کنند یا نه.

هنوز تاریخ عرضه AEW: Fight Forever به طور رسمی اعلام نشده اما یکی از گزارشگران مسابقات قبلاً در حین صحبت‌هایش گفته بود که این بازی در پاییز منتشر خواهد شد. اگر تا ماه آینده چنین اتفاقی نیفتد، باید در سال آینده میلادی منتظر AEW: Fight Forever باشیم. لازم به ذکر است که وبسایت آمازون نیز تاریخ عرضه آن را در میانه‌های دی ماه اعلام کرده.

سازندگان بازی می‌گویند قصد دارند عناصر جذاب قدیمی و نستالژیک بازی‌های کشتی کج را وارد AEW: Fight Forever کنند و بازیکنان از ضربات نهایی و قدرمتند ورزشکاران به وجد خواهند آمد. آن‌ها گفته‌اند که انواع و اقسام مدها و مسابقات در این عنوان وجود خواهند داشت و لیست بلند بالایی از ورزشکاران را نیز در آن خواهیم دید. بخشی نیز وجود خواهد داشت که در آن می‌توانید شاهد شروع حرفه ورزشکار خود از صفر باشید و او را به بلندترین قله‌های مسابقات برسانید.

نظر شما درباره بازی کشتی کج AEW: Fight Forever چیست؟ آیا این عنوان می‌تواند موفقیت‌های سال‌های دور عناوین این سبک را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها