آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ساخت یک درب ورود کارآمد و نوآورانه در ماینکرافت!

یکی از بازیکنان ماینکرافت که ظاهراً دوست نداشته از روش‌های معمول برای ورود و خروج از ساختمان‌ها استفاده کند، اقدام به ساخت یک درب آینده‌نگرانه و کارآمد کرده که به راحتی و با یک انیمیشن جذاب باز و بسته می‌شود. عنوان شبیه ساز موجنگ امکان ساخت همه چیز را در این بازی فراهم کرده و بازیکنان از تمامی طیف‌های سنی می‌توانند از آن لذت ببرند. ظاهر جذاب ماینکرافت، دنیای بزرگ و متنوع آن و همچنین امکان پیاده سازی تمامی ایده‌ها، باعث شده که این عنوان بیش از ده سال در میان محبوب‌ترین عناوین دنیای بازی‌های ویدیویی باقی بماند.

در طی سال‌ها، طرفداران این بازی پروژه‌ها و ساختمان‌هایی را به اتمام رسانده‌اند که کم از یک شاهکار هنری ندارند. برخی ماه‌ها و سال‌ها را صرف پروژه‌های خود کرده‌اند. البته، ناگفته نماند که همه چیز هم در ماینکرافت نیاز به ساخت ندارد و برخی امکانات به سادگی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند. یک نمونه این موارد، درها هستند که دشمنان را در شب بیرون از محیط امن بازیکن نگه می‌دارند. ظاهراً یکی از بازیکنان چندان از این درهای آماده راضی نبوده و خودش دست به کار شده تا در این زمینه نوآوری به خرج دهد.

در طی سال‌ها، طرفداران این بازی پروژه‌ها و ساختمان‌هایی را به اتمام رسانده‌اند که کم از یک شاهکار هنری ندارند. برخی ماه‌ها و سال‌ها را صرف پروژه‌های خود کرده‌اند
در طی سال‌ها، طرفداران این بازی پروژه‌ها و ساختمان‌هایی را به اتمام رسانده‌اند که کم از یک شاهکار هنری ندارند. برخی ماه‌ها و سال‌ها را صرف پروژه‌های خود کرده‌اند

این بازیکن که در ردیت به نام ollieledge شناخته می‌شود، در یک کلیپ کوتاه نشان داده که در ورودی جدیدش چطور کار می‌کند. او ابتدا در مقابل این در قرار می‌گیرد و سپس با فشردن یک دکمه، آن را باز می‌کند. چیزی که این ورودی را از بقیه متمایز می‌کند، این است که درب به صورت اتوماتیک باز می‌شود و نیاز به دخالت بازیکن ندارد. همچنین، صدای باز شدن آن به گونه‌ای است که حس آینده‌نگرانه را به بازیکنان القا می‌کند.

این بازیکن می‌گوید برای ساخت در متمایز خود، از چهارصد بلوک دستوری استفاده کرده. بلوک‌های دستوری در ماینکرافت بسیار به درد بخور هستند و توانایی انجام انواع و اقسام کارها را به بازیکنان می‌دهند، کارهایی که با استفاده از روش‌های معمولی نمی‌توان آن‌ها را انجام داد. بازیکنان از طریق این دستورات حتی می‌توانند آب و هوای بازی را عوض کنند، شخصیت‌هایی را وارد آن کنند و هدف‌هایی را نیز بکشند!

یکی از نقاط قوت ماینکرافت این است که به بازیکنان قدرت بی انتهایی در پیاده سازی ایده‌هایشان می‌دهد و همین موضوع باعث شده تا برای این مدت طولانی، طرفداران از آن لذت ببرند. نمی‌توان حدس زد که عنوان شبیه ساز موجنگ تا چند سال دیگر این گونه با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد، اما قطعاً تا وقتی سازندگان بروزرسانی‌های جذاب برای آن عرضه کنند و بازیکنان توانایی پیاده سازی ایده‌های جذاب را داشته باشند، می‌توان به ماندگاری آن امید داشت.

حیوانات صحرایی دیگر نیز به شترها در ماینکرافت ملحق می‌شوند!

نظر شما درباره این درب متمایز و خلاقانه در ماینکرافت چیست؟ آیا می‌خواهید خودتان هم چنین ورودی برای ساختمان‌ها بسازید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها