آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

شبیه سازی بازی Stray توسط یکی از بازیکنان ماینکرافت

یکی از طرفداران ماینکرافت، دو عنوان بسیار متفاوت را با هم ترکیب کرده و توانسته منطقه اسلکه بازی Stray را به ساخته استودیوی موجنگ بیاورد. در Stray بازیکنان نقش یک گربه را دارند، این بازی توسط استودیوی BlueTwelve ساخته شد و توانست موفقیت زیادی کسب کند. ماینکرافت با محبوبیت فوق‌العاده خود، حتی یازده سال پس از انتشار، ماندگاری خود را حفظ کرده و بخشی از این ماندگاری، به توانایی بازیکنان در ساخت تقریباً هر چیزی که به ذهنشان خطور می‌کند مربوط است.

Stray نیز از طرف دیگر، با ترکیب گیم پلی جذاب، فضای زیبا، محیط‌های غنی، موسیقی مناسب و از همه مهم‌تر، گربه‌ای بودنش (!) دل بسیاری از بازیکنان را به دست آورد. این عنوان در همان روز اول عرضه در پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم هم عرضه شد و توانست یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال جاری میلادی لقب گیرد.

گربه‌هایی که هر یک به کاری مشغول هشتند، ساختمان‌های چند طبقه و محیط شهری بی‌نظیر، همگی در دنیای شبیه سازی شده Junopii دیده می‌شوند
گربه‌هایی که هر یک به کاری مشغول هشتند، ساختمان‌های چند طبقه و محیط شهری بی‌نظیر، همگی در دنیای شبیه سازی شده Junopii دیده می‌شوند

یکی از طرفداران ماینکرافت که به نام Junopii ردیت شناخته می‌شود، ظاهراً طرفدار بزرگ هر دوی این بازی‌هاست. او عکس‌هایی شبیه سازی شده در ماینکرافت را در انجمن ردیت به اشتراک گذاشته که انگار مستقیماً از بازی عنوان ماجراجویی گربه‌ای بیرون آمده‌اند. گربه‌هایی که هر یک به کاری مشغول هشتند، ساختمان‌های چند طبقه و محیط شهری بی‌نظیر، همگی در دنیای شبیه سازی شده Junopii دیده می‌شوند.

مدت زیادی است که فرانچایزهای دیگر اعم از کتاب، سریال، فیلم و یا بازی، به عنوان منبع الهام بازیکنان ماینکرافت استفاده شده‌اند. ساخته استودیوی موجنگ، مانند یک بوم نقاشی است که بازیکنان به عنوان نقاش، می‌توانند هر چه می‌خواهند را در این به تصویر در آوردند. تا کنون از فرانچایزهایی مانند جنگ ستارگان و ایندیانا جونز گرفته تا پوکمون و زلدا را در این بازی دیده‌ایم.

آموزش ساخت تله در ماین کرافت؛ فرصت‌طلب‌ها را به دام بیندازید!

تا کنون هیجان‌انگیزترین ساخته‌ای که در ماینکرافت دیده‌اید کدام است؟ دوست دارید در آینده، خودتان چه چیزهایی در این بازی بسازید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها