آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

در ماینکرافت به کریتوس، خدای جنگ تبدیل شوید!

یکی از مادسازهای ماینکرافت، اسکین کریتوس از فرانچایز محبوب گاد آف وار را طراحی کرده و اکنون بازیکنان در عنوان شبیه ساز موجنگ می‌توانند به این کاراکتر تبدیل شوند. ماینکرافت علی‌رغم اینکه به طور معمول با کودکان ارتباط بهتری برقرار می‌کند، اما با توانایی بخشیدن به کاربران از هر سنی برای تبدیل رویاهایشان به واقعیت، توانسته طیف عظیمی از بازیکنان را به سمت خود جذب کند.

یکی از چیزهایی که ماینکرافت را برای طرفدارانش خاص و مهیج کرده، این است که آنان می‌توانند شخصیت‌های مورد علاقه خود در عناوین دیگر را نیز به دنیای شبیه ساز آن وارد کنند و اکنون یکی از مادسازهای طرفدار کریتوس این کار را انجام داده. جدیدترین نسخه سری گاد آف وار چند روز پیش عرضه شد و توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و یکی از نامزدهای جدی کسب جایزه برترین بازی سال نیز خواهد بود.

یکی از مادسازهای ماینکرافت، اسکین کریتوس از فرانچایز محبوب گاد آف وار را طراحی کرده و اکنون بازیکنان در عنوان شبیه ساز موجنگ می‌توانند به این کاراکتر تبدیل شوند
یکی از مادسازهای ماینکرافت، اسکین کریتوس از فرانچایز محبوب گاد آف وار را طراحی کرده و اکنون بازیکنان در عنوان شبیه ساز موجنگ می‌توانند به این کاراکتر تبدیل شوند

اگر عاشق گاد آف وار و کریتوس هستید و به پلی استیشن دسترسی ندارد، هیچ اشکالی ندارد! نسخه بلوکی خدای جنگ، ساخته یکی از طرفداران پر و پا قرص ماینکرافت به نام Western_Shooter هم خط قرمز مشهور کاراکتر محبوب و هم ظاهر پرابهت آن را (البته به صورت بلوکی!) به بازیکنان ارائه می‌کند. این طرفدار ماینکرافت پیش از این شخصیت‌هایی مانند دراکولا و هانیبال لکتر را نیز شبیه سازی کرده بود.

این اولین بار نیست که خلاقیت بی حد و حصر طرفداران ماینکرافت، محتویات جذابی را به این بازی اضافه می‌کند. ساخته استودیوی موجنگ توانسته بیش از یک دهه در میان محبوب‌ترین عناوین دنیای بازی‌های ویدیویی حضور داشته باشد و مادسازهای آن نیز محتویات جذابی را به طرفداران عرضه کنند.

آموزش ساخت تله در ماین کرافت؛ فرصت‌طلب‌ها را به دام بیندازید!

نظر شما درباره اسکین کریتوس در ماینکرافت چیست؟ آیا این اسکین به خوبی طراحی شده و توانسته خدای جنگ را همان طور که هست، نشان دهد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها