Red Dead Redemption 2
اخبار بازی انتخاب سردبیر برترین‌ها بهترین بازی‌‌ها

نگاهی به شهرهای بازی Red Dead Redemption 2

وقتی صحبت از بازی‌های جهان‌باز می‌شود، هیچ اثری به اندازه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 جلب توجه نمی‌کند. اثر یاد شده جهان وسیع و جذابی که مملو از سرزندگی و حیات وحش متنوع است، ارائه می‌دهد. این جزئیات آنقدر زیاد و جالب توجه هستند که به راحتی می‌توان داستان اصلی را فراموش کرد و ساعت‌ها بین شهرهای مختلف سفر کرد.

البته همه‌ی شهرها در بازی Red Dead Redemption 2 به یک اندازه جذاب نیستند؛ برخی شهرها کوچک‌تر بوده و امکانات محدودی دارند، در حالی که برخی دیگر بزرگ‌ترند و هر چیزی که آرتور نیاز داشته باشد را در اختیارش می‌گذارند. بخش خوب ماجرا این است که فرقی نمی‌کند بازیکن کدام شهر را برای ماجراجویی انتخاب کند، هرجا که باشد، همیشه چیزی برای تحربه وجود دارد. در ادامه قصد داریم با نگاهی طبقه‌بندی شده، بهترین شهرهای این بازی را به شما معرفی نماییم.

بهترین‌ها – رتبه S

  • Blackwater
  •  Saint Denis

Red Dead Redemption 2

همان‌طور که در ابتدا هم گفتیم، تمام شهرهای بازی Red Dead Redemption 2 ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. اما Saint Denis و Blackwater را می‌توان متمایز از بقیه دانست. این دو شهر مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شهرهای بازی هستند که در مراحل پایانی بازی با آن‌ها روبرو می‌شوید. دیدن ظهور تکنولوژی اواخر قرن نوزدهم و واکنش مردم به آن یکی از جالب‌ترین صحنه‌هایی است که می‌توانید ببینید. به‌علاوه ان‌پی‌سی‌های زیادی در این دو شهر وجود دارند که به فرمی شگفت انگیز واقع‌گرایانه رفتار می‌کنند. به طوری که آرتور می‌تواند به‌سادگی بنشیند و تماشاگر زندگی روزمره‌ی عابران باشد. شاید تنها نکته منفی دو شهر Blackwater و Saint Denis این باشد که پر از نیروهای پلیس است. حضور پلیس‌ها کمی آرتور را هنگام بازدید، ماجراجویی و گردش در شهر دچار مشکل می‌کند و باید به خوبی مراقب رفتار خود باشد.

شهر‌هایی فوق‌العاده و پرتردد – رتبه A

  • Rhodes
  • Strawberry
  • Valentine

Red Dead Redemption 2

شهرهای رتبه A در بازی Red Dead Redemption 2 شامل شهرهای غبارآلودی هستند که انگار مستقیم از یک فیلم وسترن بیرون آمدند. دلیل اینکه این شهرها در گروه رتبه S قرار نگرفتند، این است که بیش از اندازه شبیه به هم هستند یا حداقل تفاوت‌های کمی با هم دارند. از طرفی، این شهرها مکان‌های ایده‌آلی برای یک دوئل کلاسیک در ظهر هستند و همچنین نقاط خوبی برای استراحت، حمام کردن یا تهیه‌ی تدارکات برای آرتور مورگان قبل از بازگشت به طبیعت به حساب می‌آیند. اگر تنها کمی در شهر بچرخید به خوبی می‌بینید که ان‌پی‌سی‌ها در این شهرها بسیار دوستانه با شما رفتار می‌کنند. اما اگر آرتور دردسر زیادی ایجاد کند، سریعاً اسلحه‌های خود را بیرون می‌آورند و تبدیل به یک دشمن سر سخت دربرابر شما می‌شوند. رویدادهای جالبی هم در این شهرها رخ می‌دهد. مثلاً وقتی گروه RDR2 به Rhodes می‌رود، آرتور به طور موقت معاون کلانتر می‌شود و در Valentine نیز گروه بانک را سرقت می‌کند. بدون شک گذراندن وقت در این سه شهر فارغ از ماموریت‌های داستانی بازی بسیار سرگرم کننده، جذاب و دلنشین خواهد بود.

۱۰تا از بهترین بازی های سوارکاری در تاریخ ویدئوگیم

چشم نواز ولی آلوده – رتبه B

  • Annesburg

Red Dead Redemption 2

شهر Annesburg شهری است که در منطقه Roanoke Ridge در ایالت New Hanover قرار دارد. این شهر را نسبت به دیگر شهرهای بازی، باید بزرگ دانست. در شهر یاد شده معدنی وجود دارد و به همین دلیل هم کل شهر با مشکلات آلودگی دست‌ و ‌پنجه نرم می‌کند. این مشکلات به خوبی از آب‌های روغنی و دود سیاه در هوا به‌وضوح قابل تشخیص است. اما چرا باید این شهر در رتبه‌بندی B قرار بگیرد؟ در پاسخ باید گفت بودن در این شهر می‌تواند حس افسردگی به همراه داشته باشد. به راحتی می‌توان فهمید که زندگی برای ساکنان این شهر سخت است و فعالیت زیادی جز قدم زدن در خیابان‌ها یا نشستن کنار اسکله وجود ندارد.

بدترین‌ها برای ماندن – رتبه C

  • Colter
  • Armadillo
  • Tumbleweed

Red Dead Redemption 2

شهرهای رتبه C بیشتر شامل مکان‌هایی هستند که فعالیت‌های چندانی برای انجام دادن ندارند. Colter اولین شهری است که در RDR2 با آن روبرو می‌شوید و بخش طولانی حوادث مقدمه بازی در اینجا رخ می‌دهد. جابجایی در این شهر بیش از حد طول می‌کشد و بازیکنان مدت زیادی منتظر می‌مانند تا به شهرهای جذاب‌تر برسند. Armadillo و Tumbleweed هم مکان‌های نسبتاً خسته‌کننده‌ای هستند که فعالیت یا کار خاصی برای انجام دادن درآن‌ها وجود ندارد. جدای از این، از ویژگی منحصر به فردی هم برای متمایز شدن از دیگر شهرها ارائه نمی‌دهند. اما با تمام این اوصاف باز هم این شهرها ارزش یک ماجراجویی را دارند.

زیاده خواه نباشید؛ خوب اما نه چندان بخصوص – رتبه D

  • Van Horn Trading Post
  • Lagras

Red Dead Redemption 2

در حالی که Van Horn و Lagras کاملاً مکان‌های بدی نیستند، اما در مقایسه با شهرهای دیگر، که امکانات بیشتری دارند، جذابیتشان را از دست می‌دهند. Van Horn Trading Post شاید افسرده‌کننده‌ترین مکان در بازی Red Dead Redemption 2 باشد. به وضوح پیداست که این شهر در حال زوال است و چیزی جز یک معجزه نمی‌تواند آن را نجات دهد. Lagras هم یک سکونتگاه کوچک در Bayou Nwa بوده که در ابتدا غیرقابل‌توجه به نظر می‌رسد. اما اگر بازیکنان زمان کافی را در آنجا بگذرانند، حتماً با Night Folk ترسناک روبرو خواهند شد.

در این مطلب به معرفی طبقه‌بندی شده بهترین شهرهای موجود در بازی رددد ۲ پرداختیم. بدون شک اگر قرار باشد اثری معرفی کنیم که در آن تعداد لوکیشن‌ها و جزئیات آن‌ها مقیاس برتری باشد، باز هم بازی Red Dead Redemption 2 در آن، حداقل تا به امروز، بازی برتر خواهد بود. به عبارت بهتر باید گفت بازی یاد شده از جزئیات بالایی برخوردار است و شهرهای زنده و پویا هم دقیقا بخشی از این جزئیات هستند. نظر شما درمورد رتبه‌بندی شهرهای بازی چیست؟ نظراتتان را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamerant


بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان

بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عماد
پاسخ

اسم بازی