کاتالینا جی تی ای
آخرین اخبار جی‌تی‌ای اخبار بازی خبر

معرفی شخصیت‌های جی تی ای: کاتالینا، خلافکار روان‌پریش

کاتالینا از جمله شخصیت‌هایی است که هم در جی تی ای: سن آندریاس ظاهر می‌شود و هم در GTA III. او که به عنوان یک قاچاقچی مواد مخدر فعالیت می‌کند اصلیتی کلمبیایی-دومینیکنی دارد و مردها را از خود ضعیف‌تر می‌پندارد.

از آنجایی که داستان نسخه‌های مختلف سری جی تی ای از یکدیگر مجزا هستند، معمولا شاهد شخصیت‌های مشترک معدودی میان آن‌ها هستیم. اما کاتالینا که در این مطلب در موردش صحبت می‌کنیم جزو همین گروه معدود قرار می‌گیرد. او نه تنها در بازی GTA 3 حکم یک آنتاگونیست را داشت، بلکه در GTA: San Andreas هم نقش مهمی ایفا کرد و تاثیر زیادی روی داستان گذاشت. او در GTA 3 جزو کارتل‌های کلمبایی بود و در وقایع سن آندریاس در منطقه Red County فعالیت می‌کرد.

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪@WeebHead‬

کاتالینا جزو فامیل‌های سزار ویالپاندو است و از طریق او هم با سی جی و گنگ گروو استریت آشنا می‌شود. او پیش از سال ۱۹۹۲ فعالیت‌های خلاف خود را آغاز کرده بود، ولی هنگامی که در سال ۱۹۹۲ و از طریق سزار با سی جی آشنا شد قدم‌های بزرگی در این مسیر برداشت. نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که کاتالینا و سی جی پس از مدتی با یکدیگر وارد رابطه می‌شوند. اما به علت پاره‌ای از دلایل و هنگامی که سی جی قصد داشت برادرش را از زندان نجات دهد رابطه این دو نفر با یکدیگر خراب شد.

در ادامه کاتالینا با کلاود آشنا می‌شود که از قضا شخصیت اصلی داستان بازی جی تی ای ۳ است. کاتالینا که حسابی از دست سی جی ناراحت بود سعی می‌کند با رونمایی از رابطه‌اش با کلاود سی جی را اذیت کرده و او را عذاب دهد. اما خب کاتالینا و شریک جدیدش یعنی کلاود زیاد در سن آندریاس نمی‌مانند و در طی یک سفر ۹ ساله به شهر لیبرتی سیتی می‌روند. البته آن‌ها در این میان به ایالت‌های متعددی سر می‌زنند و در آن‌ها دزدی‌های بزرگی انجام می‌دهند. به‌طور کلی کاتالینا در GTA III نقش به مراتب پررنگ‌تری از حضورش در GTA: San Andreas دارد.

کاتالینا جی تی ای

کاتالینا در جی تی ای ۳ هم حضور داشت

اما اگر بخواهیم در مورد ویژگی‌های شخصیتی کاتالینا صحبت کنیم باید بدانید که او یک زن روان‌پریش، مخرب و فوق‌العاده مغرور است که دوست دارد به زمین و زمان آسیب بزند. ویژگی‌های شخصیتی و کارهایی که از او سر می‌زند نشان میدهد که کاتالینا از لحاظ ذهنی ناپایدار و ناسالم به نظر می‌رسد. این زن کلمبیایی-دومینیکنی دوست دارد افرادی که به نزدیک شوند را اذیت کرده و آن‌ها را عذاب دهد؛ درست مانند کارهایی که در قبال سی جی و کلاود انجام داد. در واقع او به غیر از خودش به هیچ فردی اهمیت نمی‌دهد و فکر می‌کند دنیا حول محور او می‌چرخد.

معرفی شخصیت‌های جی تی ای: پولاسکی و هرناندز، پلیس خوب و پلیس بد

کاتالینا افکار متعصبانه و نه چندان مناسبی دارد و فکر می‌کند که تمامی مردها از او او ضعیف‌تر هستند (رفتار نامناسبش با مردها هم از همین موضوع نشأت می‌گیرد). گفته می‌شود که دلیل این افکار افراطی رفتار بد و خشن ناپدری وی است که در زمان کودکی حسابی او را اذیت می‌کرد. به عبارتی دیگر ناپدری‌اش در زمان کودکی رفتار بد و زننده‌ای با او داشت و به همین دلیل کاتالینا می‌خواهد انتقام این قضیه را از تمام مردهای دنیا بگیرد.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GTA.Fandom


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
پاسخ

ممنون از شما. الان که میخونم میبینم اون نسخه ای که به عنوان جی تی ای فارسی قدیما خریده بودم چقدر سانسور داشته!

مهدی
پاسخ

بفرست گوگل بازی شو