اخبار بازی خبر

جدیدترین نسخه اساسینز کرید به گیم پس خواهد آمد

طبق آخرین اخبار شنیده شده، ممکن است در آینده‌ای نزدیک، جدیدترین عنوان یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای کمپانی یوبیسافت و تاریخ دنیای بازی‌های ویدیویی به ایکس باکس گیم پس اضافه شود. این بازی، یعنی اساسینز کرید والهالا، آخرین نسخه منتشر شده از سری مورد تحسین منتقدان است. کاربران ایکس باکس گیم پس ماهانه به مجموعه‌ای جدید از بازی‌ها دسترسی پیدا می‌کنند و برخی از این عناوین، بازی‌هایی هستند که در روز اول عرضه به گیم پس اضافه می‌شوند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که بسیاری از عناوین جدید را حتی در روز عرضه، بدون پرداخت هزینه اضافی تجربه کنند.

مجموعه عناوین موجود در گیم پس شامل بازی‌هایی از ژانرهای مختلف است. این عناوین طیف عظیمی از پروژه‌های کوچک و بزرگ را شامل می‌شود که برای هر گیمری با هر سلیقه‌ای مناسب خواهد بود. اساسینز کرید والهالا دو سال پیش برای ایکس باکس و پلی استیشن عرضه شد. تصویر این بازی در گیم پس توسط یک وبسایت لهستانی لو رفت که مدتی بعد هم آن را پاک کرد ولی عکس‌های آن در فضای مجازی منتشر شد. هنوز سازندگان بازی و مایکروسافت به طور رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند اما به احتمال بسیار زیاد شاهد عرضه این بازی در گیم پس خواهیم بود.

تصویر این بازی در گیم پس توسط یک وبسایت لهستانی لو رفت که مدتی بعد هم آن را پاک کرد ولی عکس‌های آن در فضای مجازی منتشر شد. هنوز سازندگان بازی و مایکروسافت به طور رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند
تصویر این بازی در گیم پس توسط یک وبسایت لهستانی لو رفت که مدتی بعد هم آن را پاک کرد ولی عکس‌های آن در فضای مجازی منتشر شد. هنوز سازندگان بازی و مایکروسافت به طور رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند

بسیاری دیگر از عناوین اساسینز کرید تا به حال به گیم پس اضافه شده‌اند پس افزوده شدن والهالا به این مجموعه اصلاً چیز دور از ذهنی نخواهد بود. از طرف دیگر، هم اکنون اساسینز کرید والهالا به همراه اکثر عناوین فرانچایز در لیست بازی‌های پلی استیشن پلاس اکسترا هم وجود دارند و همین موضوع احتمال ورود آن به گیم پس را نیز زیاد می‌کند.

بازی‌های ترسناک این ماه گیم پس چه عناوینی هستند؟

اخیراً خبرهای جذابی درباره اضافه شدن بازی‌های محبوب به ایکس باکس گیم پس شنیده شده می‌شود. داشتن این سرویس برای هرکسی که ایکس باکس دارد، به خصوص در کشور ما، بسیار مقرون به صرفه است. شما درباره اضافه شده اساسینز کرید والهالا به گیم پس چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها