آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | ساخت خانه متروکه

ماینکرفت را می‌توان بهترین بستر برای ساخت‌وساز در یک بازی دانست که از روزهای قدیم تعداد زیادی بلوک به بازیکنان می‌دهد و شما یک فضای بسیار بزرگ در اختیار هم بازیکن قرار می‌دهد. در مود کریتیو بازی شما به تعداد نامحدودی بلوک در اختیار دارید و می‌توانید به نحو دلخواه خود کنار هم قرار دهید. بلوک‌های ماینکرافت با تنوع بی‌نظیر خود به بازیکن کمک می‌کنند تا هر چیزی که در ذهن خلاق خود دارند را در این بستر پیاده‌سازی کنند و بتوانند بناها را به بازی خود بیاورند.

اگر کمی در گوشه‌وکنار اینترنت جستجو کنید، قادر خواهید بود تا بناها شگفت‌انگیزی در این ماینکرفت ببینید که باورش سخت است که چنین شاهکاری تنها با این بلوک‌های ساده ساخته شده‌اند. بازی تازه منتشر شده Black myth wokung که توانسته حسابی توجه‌ها را به خود جلب کند، تا کنون در بیلدهای متعدد و مختلفی بازسازی شده و شما می‌توانید محیط‌های مختلفش را در دنیاهایی مجزا مشاهده کنید. همچنین نباید از بناهای تاریخی چشم‌پوشی کنیم که با ظرافت و دقتی مثال زدنی بر این بستر ساخته شده‌اند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از بیلدهای ماینکرفتی داشته باشیم.

سالهاست که کسی پا به این خانه ماینکرفت نگذاشته‌است!

ساخت خانه متروکه در ماینکرفت

ساخت خانه متروکه در ماینکرفت

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام Swordself_MC تصاویری از بیلد جدید خود در ماینکرفت منتشر شده و به خاطر توجه به جزئیات بسیار کوجک، توانسته تا حسابی در مرکز توجهات قرار بگیرد. این بیلدر که ظاهرا سابقه زیادی در ساختن خانه به سقف‌های شیروانی دارد، این بار به سراغ یک خانه انگلیسی با تم قدیمی رفته که ظاهرا متعلق به قرون گذشته است و سالهاست که دیگر ساکنانش آن را به حال خود رها کرده‌اند. زیباترین بخش کار بازسازی خزه‌های موجود بر روی سقف است که با جزئیات بی‌نظیری بنا شده‌است.

کاربران ردیت همگی این بنا را دوست داشته و به سازنده بابت ساختش تبریک گفتند. یکی از کاربران ردیت به نام NightStar367891 با دیدن این بنا گفت: «این بنا واقعا تماشایی است و با دیدنش ترغیب شدم که به دیدن خانه‌های تاریخی بروم». همچنین شخص دیگری به نام shelobi اضافه کرد: «من عاشق این سبک از بناها هستم و بیلد خانه‌های قدیمی را در ماینکرفت از همه بیشتر دوست دارم».

۱۵ تا از بهترین ایده‌های خانه‌سازی در ماینکرافت؛ یک خانه مدرن یا درختی؟

یکی از کاربران به نام Fit_Marzipan7279 از سازنده پرسید: «چگونه توانستید با این ظرافت شیب سقف را پیاده کرده و تا این اندازه آن را طبیعی کنید؟». سازنده هنوز پاسخی به این سوال نداده، اما به نظر می‌رسد که از پله، Trapdoor و دیوارهای ندربریک استفاده شده و او با خلاقیت و نبوغ خود توانسته تا آن‌ها را کنار هم قرار دهد. همچنین شخصی به نام bellringring98 اضافه کرد: «ساخت چنین بنایی در ماینکرفت هنرمندانه است». نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما به این سبک از بیلد علاقه دارید؟

منبع: Reddit


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها