تریلر فیلم ماتریکس 5
اخبار سینما و انیمیشن خبر

تریلر فن‌مید فیلم ماتریکس ۵ با حضور کیانو ریوز

پس از عرضه فیلم The Matrix Awakens دیگر خبر جدیدی در مورد مجموعه فیلم‌های ماتریکس شنیده نشد. حالا هم که خود شرکت برادران وارنر خبری از نسخه بعدی منتشر نمی‌کند، یکی از طرفداران دست به کار شده و تریلر فن‌مید فیلم ماتریکس ۵ با پسوند Resurgence را ساخته است.

سه‌گانه ماتریکس که در سال ۱۹۹۹ شروع به کار کرد، به اعتقاد بسیاری از افراد یکی از بهترین سه‌گانه‌های تاریخ سینما است. این مجموعه که کیانو ریوز بیش‌تر به عنوان نماد آن شناخته می‌شود در زمان خود ایده‌های بزرگی را اجرایی کرد. صحنه‌های گرافیکی سنگین و ایده بدیعی که در مورد زندگی در یک شبیه‌ساز بود فوق‌العاده مورد تحسین قرار گرفت و به منبع الهام بسیاری از آثار پس از خود تبدیل شد. پس از فیلم اول دنباله‌های آن با نام‌های Revolution و Reloaded هم در سال ۲۰۰۳ اکران شدند که در نوع خود موفق بودند.

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪@WeebHead‬

اما پس از اکران سومین فیلم ۱۸ سال طول کشید تا در مورد فیلم جدید بشنویم. در نهایت فیلم The Matrix Resurrection در سال ۲۰۲۱ اکران شد و بسیاری از بازیگرهای قدیمی و معروف را هم بازگرداند. اما با این حال فیلم چهارم نتوانست در حد و اندازه‌های سه‌گانه اصلی ظاهر شود. به همین دلیل در حال حاضر ساخت فیلم ماتریکس ۵ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و نمی‌دانیم که آیا روزی به واقعیت می‌پیوندد یا خیر. در چنین شرایطی کانال یوتیوب Darth Trailer در اقدامی جالب یک تریلر فن‌مید برای شماره پنجم درست کرده و نام آن را The Matrix 5: Resurgence گذاشته است. در صورت تمایل می‌توانید در ادامه این ویدیو جذاب را مشاهده کنید:

هرچند که در مورد یک تریلر غیر رسمی که توسط یک طرفدار درست شده صحبت می‌کنیم، تریلر فیلم ماتریکس ۵ جذاب به نظر می‌رسد. طبق این تریلر دنیای ماتریکس قرار است تحت تاثیر جنگی قرار گیرد که تا به حال مانند آن رخ نداده؛ جنگی که می‌تواند مرزهای واقعیت و ماتریکس را تغییر دهد و همه چیز را دچار آشوب کند. طبق آنچه که در ویدیو می‌شنویم ظاهرا انسان‌ها دیگر نمی‌توانند در کنار یکدیگر زندگی کنند و عطش قدرت آن‌ها را از درون می‌خورد.

تریلر فیلم ماتریکس 5

در حال حاضر در مورد بازگشت کیانو ریوز و مجموعه ماتریکس اطلاعاتی وجود ندارد

نکته جالب دیگری که در مورد تریلر فن‌مید ماتریکس ۵ وجود دارد این است که علاوه بر کیانو ریوز و کری-ان ماس به عنوان پایه‌های ثابت مجموعه، سیمو لیو هم به جمع بازیگران اضافه شده. سیمو لی که او را بیش‌تر به خاطر بازی در فیلم شانگ چی و افسانه ۱۰ حلقه می‌شناسیم ظاهرا در این تریلر امید خود نسبت به انسان‌ها را از دست داده و فکر می‌کند که نظم و ترتیب باید به ماتریکس بازگردد.

۱۰ سریال علمی-تخیلی که می‌توانید قبل از Dune: Prophecy ببینید

از آنجایی که هیچ خبری در مورد The Matrix 5 وجود ندارد، چاره‌ای به غیر از صبر کردن نداریم. البته اگر هنوز این مجموعه را تماشا نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که حتما به سراغ آن بروید. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله بازار


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها