مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن / Jujutsu Kaisen
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

مبارزه یوجی و سوکونا در ویدیوی طرفداری جوجوتسو کایسن + ویدیو

یکی از طرفداران مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن، اقدام به ساخت یک ویدیو کوتاه با محوریت آخرین مبارزه سوکونا و یوجی ایتادوری کرده است.

مبارزات یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen هستند. این مجموعه مشهور و محبوب گگه آکوتامی، گرایش زیادی به خشونت داشته و هیچ شخصیتی از آسیب دیدن و کشته شدن در امان نیست. به این واسطه از نفرین‌های رده بالا گرفته تا قهرمانان محبوب، کاراکتر‌های بسیاری در میدان مبارزه شکست خورده و از داستان حذف شده‌اند. در شماره‌های آخر مانگا جوجوتسو کایسن شاهد نبرد پایانی بین یوجی و سوکونا بودیم. حال یکی از طرفداران این مبارزه را در قالب یک ویدیو کوتاه به تصویر کشیده است.

معرفی شخصیت یوجی ایتادوری از انیمه Jujutsu Kaisen

باز‌سازی مبارزه بین قهرمان Jujutsu Kaisen و ارباب نفرین‌ها، اثری از Nelson_MorinJr بوده که در قالب شبکه اجتماعی X منتشر شده است. این ویدیو به زیبایی هر‌چه‌تمام‌تر ساخته شده و به لحاظ کیفیت در حد و اندازه‌های OVA‌های رسمی است. بر اساس گفته Nelson_MorinJr، او به مدت دو ماه روی ساخت ویدیو مبارزه سوکونا و یوجی کار کرده است. این ویدیو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

اولین رویارویی یوجی و سوکونا به اولین شماره مانگا جوجوتسو کایسن که در حدود ۶ سال پیش منتشر شد، بر‌می‌گردد. در این زمان یوجی پس از بلعیدن یکی از انگشت‌های سوکونا، پادشاه نفرین‌ها را در وجود خود زنده می‌کند. از این زمان یوجی و سوکونا تلاش می‌کنند تا بر دیگری غلبه کنند. اما در جریان آرک داستانی Shibuya Incident بود که همه چیز تغییر کرده و مبارزه یوجی علیه سوکونا وارد مرحله جدیدی شد.

۱۰ شخصیت به یادماندنی انیمه جوجوتسو کایسن

به تازگی شماره ۲۷۱ مانگا Jujutsu Kaisen منتشر و این اثر به پایان رسید. با این وجود همچنان می‌توان نسبت به بازگشت آن و تلاش گگه آکوتامی برای ادامه داستان آن امیدوار بود. این در حالی بوده که استودیو ماپا هنوز باید بخش‌های زیادی را به صورت انیمه اقتباس کند. در حال حاضر این استودیو مشغول تولید فصل سوم انیمه تلویزیونی است.

نظر شما در مورد ویدیوی ساخته شده به دست طرفدار جوجوتسو کایسن با محوریت نبرد بین سوکونا و یوجی چیست؟ آیا این ویدیو توانسته نظر شما را جلب کند؟ با توجه به انتشار آخرین شماره مانگا Jujutsu Kaisen، آیا نسبت به ادامه آن امیدوار هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها