فیلم ددپول و ولورین
اخبار سینما و انیمیشن خبر

فیلم ددپول و ولورین یکی از اعضای انتقام جویان را کنار گذاشت

فیلم ددپول و ولورین پر از کمئوهای مختلف از مجموعه‌های متفاوت مارولی بود و در طی آن چهره‌های آشنای متعددی به جلو دوربین آمدند. با این حال به نظر می‌رسد که یکی از اعضای انتقام جویان هم قرار بود در این فیلم حضور داشته باشد، منتها به نسخه نهایی و اکران شده راه پیدا نکرد.

تصاویری که به تازگی از پشت صحنه فیلم Deadpool & Wolverine منتشر شده‌اند نشان می‌دهند که یکی از اعضای انتقام جویان در داستان وجود نداشت، منتها از نسخه اکران شده فیلم کنار گذاشته شد. این فیلم کمئوهای هیجان‌انگیزی از فیلم‌های مختلف مارول را به تصویر کشید که برخی از آن‌ها نظیر هنری کویل و کریس ایوانز کاملا غیرقابل انتظار بودند. اما با توجه به اطلاعاتی که تازه منتشر شده این فیلم قرار بود یک کمئو مهم دیگر نیز داشته باشد.

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪@WeebHead‬

یک کاربر اینستاگرامی با نام PowerOfX-Men تصویری از پشت صحنه فیلم ددپول و ولورین به اشتراک گذاشته که حاوی نکته جالبی است. این تصویر که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید چند بازیگر نه چندان سرشناس را به تصویر می‌کشد که کاستوم‌های خود را به تن کرده‌اند و در کنار یکدیگر ایستاده‌اند. در میان این ۶ نفر یک مرد (شخص دوم از سمت راست) به چشم می‌خورد که چشم‌بند و ژاکت چرم دارد. اگر بخواهیم یک شخصیت را با چنین تواصیفی در دنیای سینمایی مارول پیدا کنیم با چه کسی روبرو خواهیم شد؟ قاعدتا نیک فیوری.

کامنت‌های زیر این پست اینستاگرامی پر از فرضیه‌ها و حدس و گمان‌های مختلف است. یکی از این فرضیه‌ها این است که بازیگر مذکور در واقع یکی از متغیرهای نیک فیوری است که در دنیای Void گیر کرده. اگر بخواهیم به شکل دقیق‌تری توضیح دهیم گفته می‌شود که این بازیگر ارجاعی به سریال Nick Fury: Agents of Shield است که در سال ۱۹۹۸ پخش شد و در طی آن نقش نیک فیوری برعهده دیوید هسل‌هاف بود.

فیلم ددپول و ولورین

چشم‌بند و ژاکت چرمی باعث شد که فکر کنیم او یکی از متغیرهای نیک فیوری است

با توجه به عناصری که در فیلم ددپول و ولورین وجود دارد چنین کمئویی کاملا منطقی به نظر می‌رسد. این فیلم سعی می‌کند کمئوهای خود را از فیلم‌های قدیمی‌تر مارول (که جزو MCU نبودند) انتخاب کند و رفتن به سراغ نیک فیوری از سریال مذکور منطقی به نظر می‌رسد. اما این این فرضیه حقیقت دارد؟ در کپشن پست مورد بحث اطلاعات بیش‌تری در مورد این تصویر داده می‌شود.

برخلاف فرضیه‌هایی که توسط طرفداران مطرح شد کپشن این پست حضور نیک فیوری را انکار می‌کند. با توجه به کپشن این شخصیت ارگ (Erg) نام دارد که یحتمل صرفا طرفداران سرسخت کمیک بوک نام او را شنیده‌اند. ارگ یکی از شخصیت‌های دنیای مردان ایکس است که جزو گروهی تحت عنوان Morlocks محسوب می‌شود؛ گروهی از جهش یافته‌ها که در تونل‌های فاضلاب زیر نیو یورک زندگی می‌کنند. اعضای این گروه اکثرا به خاطر ظاهر و قدرت‌های خود از سطح جامعه و شهر طرد می‌شوند و به اجبار در تونل‌های زیر زمینی زندگی می‌کنند.

تاریخ عرضه نسخه قابل دانلود فیلم ددپول و ولورین مشخص شد

اما این فرضیه‌ها به خاطر ظاهر شخصیتی است که در پشت صحنه فیلم ددپول و ولورین حضور داشت. چشم‌بند و ژاکت چرمی باعث شد که بسیاری از افراد فکر کنند او یکی از متغیرهای نیک فیوری است و سفید پوست بودن وی از طریق این استدلال توجیه می‌شود. به همین دلیل هم بسیاری از افراد فکر کردند که او جاسوس فوق حرفه‌ای تیم انتقام جویان است؛ یکی از افرادی که جزو دلایل مهم تشکیل تیم اونجرز محسوب می‌شود. با این حال باید بدانید که خود Erg هم در فیلم مورد بحث وجود نداشت و فقط در پشت صحنه به چشم خورده است.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Screen Rant


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها