انتخاب سردبیر سینما

معرفی شخصیت های انیمیشن سگ های نگهبان

معرفی شخصیت های انیمیشن سگ های نگهبان

سگ‌های نگهبان پرطرفدارترین کارتون بچه‌های نسل آلفا و دهه ۹۰ به شمار می‌رود. شخصیت‌های سگ‌های نگهبان بر اساس روحیات و خلق‌وخوی نژادشان طراحی شده‌اند و هر کدام از مهارت‌های خاصی بهره‌مند است. همچنین مهارت کار گروهی بالایی نیز دارند. به همین دلیل با تعامل و همکاری هر مسئله‌ای را حل می‌کنند.  مسئولیت سگ‌های نگهبان برعهده پسری ۱۰ ساله‌ای به نام رایدر است. او از این سگ‌ها برای کمک به مردم استفاده می‌کند در این مقاله با روحیات و شخصیت‌های انیمیشن سگ‌های نگهبان بیشتر آشنا می‌شویم.

رایدر

رهبر سگ‌های نگهبان

او رهبر و فرمانده  سگ‌های نگهبان است. در واقع اکثر این سگ‌های دوست‌داشتنی را او تربیت کرده است. رایدر با توجه به شناخت و درکی که از سگ‌هایش دارد، آن‌ها را به ماموریت‌های مختلف می‌فرستد. او همچنین شناخت خوبی از گجت‌ها و فناوری‌های روز دارد. به همین دلیل همیشه سگ‌هایش را به تکنولوژی‌های روز مجهز می‌کند.

در انیمیشن‌ها تقریبا هیچ تیمی بدون متخصص و تکنسین کامل نمی‌شود. برای مثال در لاک‌پشت‌های نینجا تکنسین و باهوش‌ترین فرد تیم داناتلو است. او همیشه با مهارت‌های خود سایر دوستانش را شگفت‌زده می‌کند. در واقع این کاراکتر را می‌توان ترکیبی از  داناتلو و لئوناردو در لاک‌پشت‌های نینجا فرض کرد. چون مانند لئوناردو رهبری تیم را برعهده دارد و مثل داناتلو گجت‌های کارآمدی می‌سازد.

دلیل محبوبیت بالای سگ‌های نگهبان چیست

چیس

چیس سگی پلیس از نژاد جرمن شپرد به شمار می‌آید. او سگی باهوش، درستکار، راستگو و تیزبین است که به پلیس‌ها در حل پرونده‌های مختلفی مانند گم‌شدن گربه‌ها و اشیا گمشده کمک می‌کند. همچنین با بلندگوی خود ترافیک‌های سنگین را مدیریت می‌کند. به‌ طور کلی شخصیت چیس مطابق سگ‌های جرمن شپرد در واقعیت است؛ زیرا، از این سگ‌ها در گشت‌زنی، بازرسی‌ و تجسس زیاد کاربرد دارند.

در واقع چیس بیشتر کارهایی که رکس در سریال ایتالیایی به همین نام انجام می‌داد را به‌خوبی انجام می‌دهد. به همین خاطر تا حدی که می‌توانید بچگی‌های رکس را در چیس به‌صورت انیمیشنی تصور کنید. فقط برخلاف چیس رکس سگی بالغ است، در حالی که چیس سن کمی دارد.

مارشال

مارشال سگی آتش‌نشان و امدادگر از نژاد دالماسی یا خالدار محسوب می‌شود. او شجاع، رقابت‌پذیر و پرانرژی است. به همین دلیل رایدر مارشال را برای عملیات‌ امداد و آتش‌نشانی زیاد اعزام می‌کند. رایدر ترسی از رفتن به دل آتش ندارد. با‌این‌حال کمی دست‌وپا چلفتی است و ممکن است گاهی خرابکاری کند. اما همیشه از اشتباهات خود درس می‌گیرد و تلاش می‌کند، دیگر آن‌ها را انجام ندهد.

یکی از پیام‌های خوبی که مارشال به بچه‌ها می‌دهد، این است که هیچ‌وقت از اشتباه‌کردن نترسند، پس از آن سعی کنند، از خطاهای خود درس بگیرند. نژاد دالماسی غریزه خوبی در شکار دارد. به همین خاطر در آتش‌نشانی زیاد استفاده می‌شود. همچنین با سایر حیوانات مانند اسب سازگار است. مانند چیس، در واقعیت مارشال با نژاد دالماسی تطابق زیادی دارد.

اسکای

او کوچک‌ترین سگ تیم به شمار می‌آید. با‌این‌حال او از جثه‌اش در ماموریت‌ها به نحو احسنت استفاده می‌کند. به همین دلیل او مصداقی از ضرب‌المثل «فلفل نبین چه ریزه، بشکن ببین چه تیزه» است. همچنین مانند دوستان زحمتکش خود از اعتمادبه‌نفس خوبی برخوردار است و علاقه زیادی به کمک‌کردن به معلول‌ها و نیازمندان دارد. علاوه بر این، در ماموریت‌های دشوار نقش پشتیبان را به‌خوبی ایفا می‌کند.

اسکای شاید مانند مارشال سگی شجاع نباشد. با‌این‌حال همیشه خود را ترس‌هایش مثل ترس از پرندگان شکاری مانند عقاب‌ روبرو می‌کند؛ بنابراین، اسکای به بچه‌ها یاد می‌دهد که اگر از چیزی هراس دارند، از آن فرار نکنند.

رابل

سگی مهربان و نیرومند

رابل در ساخت‌وساز ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی به کارگران کمک می‌کند. او در واقع سگ مهربانی است که همیشه سعی می‌کند مهربانی را در هر جای زندگی به اطرافیانش نشان دهد. همیشه هم یک بیلچه در کیف خود حمل می‌کند. رابل نژادی از سگ‌های بولداگ محسوب می‌شود. از ویژگی‌های شخصیتی سگ‌های بولداگ می‌توان به اجتماعی بودن، بی‌خطر بودن و مطیع ‌بودن آن‌ها اشاره کرد. رابل نیز این خصوصیات را دارد.

راکی

 

سگی باهوش و خلاق

راکی دوستدار طبیعت و محیط‌زیست است. به همین خاطر از هیچ کاری برای حفاظت از محیط‌زیست کوتاهی نمی‌کند. او در تیم خلاقیت بسیار بالایی دارد. به‌طوری که مانند یک انسان خلاق همیشه خارج از چارچوب فکر می‌کند. علاوه بر این، در بیشتر مواقع راهی برای بازیافت و استفاده دوباره از وسایل دور ریختنی پیدا می‌کند. به همین خاطر او یکی از خلاق‌ترین و باهوش‌ترین شخصیت‌های انیمیشن سگ‌های نگهبان به شمار می‌آید.

زوما

سگی بازیگوش و عاشق آب‌تنی

زوما معمولا در ماموریت‌های نجات غریق شرکت می‌کند. او سگی ماجراجو است و علاقه زیادی به آب دارد. برای همین در نجات ساکنان ادونچر بی چه در خشکی و چه در دریا لحظه‌ای دریغ نمی‌کند. او شخصیتی خوشبین دارد و روحیه‌اش را هیچ‌گاه در مواقع حساس نمی‌بازد. این روحیه را حتی به دوستان و مردم ادونچر بی به‌خوبی منتقل می‌کند. نژاد زوما یعنی سگ‌های لابرادور حیواناتی قابل‌اعتماد و باهوش هستند که به مهارت بالای خود در ردیابی شهرت دارند.

لیبرتی

حیوانی مسئولیت‌پذیر

لیبرتی دوست دارد از مردم مراقبت کند. او سگی مستقل و مسئولیت‌پذیر است؛ بنابراین، همیشه کارش را جدی می‌گیرد و تلاش می‌کند وظیفه‌اش را به‌درستی انجام دهد. علاوه بر این، در ماموریت‌‌ها همیشه یک اسکوتر با خود حمل می‌کند و در موقعیت‌های خاصی کش می‌آید.

او سگی از نژاد داکسهوند به شمار می‌رود. این حیوانات با نام سگ‌های سوسیسی نیز شناخته می‌شوند. با وجود جثه کوچک‌شان داکسهوندها چابک هستند. همچنین به‌خوبی  از خود نگهداری می‌کنند. لیبرتی در انگلیسی معنی آزادی را می‌دهد که به مستقل‌‌بودن این سگ‌ها اشاره می‌کند.

نسخه لایو اکشن انیمیشن Paw Patrol چگونه می‌شود؟

اورست

سگ مناطق برفی

اورست در مناطق برفی و کوهستانی ادونچر بی فعالیت می‌کند. وقتی جاده‌ها در اثر برف و بوران بسته می‌شوند. او با پاک‌کردن جاده‌ها مردم را از ترافیک‌های سرد نجات می‌دهد. او جزو سگ‌های هاسکی است؛ یکی از معروف‌ترین و زیباترین نژادهای سگ‌ که عکس‌العمل خوبی در مناطق سرد از خود نشان می‌دهند.

علاوه بر این، هاسکی‌ها سگ‌هایی فعالی هستند که هیچ‌‌گاه دوست ندارند مدت زیادی در یک جا بمانند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید سگ‌های نگهبان شخصیت‌های متنوعی در خود دارد، از نظر شما بهترین شخصیت این انیمیشن کیست؟

سوالات متداول

محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمیشن سگ‌های نگهبان چه کسانی هستند؟ چیس، مارشال و اسکای جزو محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمیشن سگ‌های نگهبان به شمار می‌آیند.

اولین اپیزود سگ‌های نگهبان در چه تاریخی پخش شد؟ اولین اپیزود این انیمیشن در تاریخ ۱۲ آگوست ۲۰۱۳ پخش شد.

منبع: twimkl


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛ میزگیم با سایه @Say3h

 

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها