اخبار بازی خبر

استقبال فوق‌العاده بینندگان توییچ از گاد آف وار جدید

به نظر می‌رسد گاد آف وار راگناروک به موفقیت چشم گیری از نظر تعداد بیننده در توییچ رسیده است. حتی با گذشت ده روز از عرضه این بازی، انحصاری بزرگ سونی هنوی هم در این پلتفرم بسیاری از بینندگان را به خود جذب می‌کند. گاد آف وار راگناروک هم اکنون بالاترین میانگین امتیازات را در میان عناوین انحصاری پلی استیشن ۵ دارد و به طور کلی در میان تمام بازی‌های امسال، تنها الدن رینگ را در این زمینه جلوتر از خود می‌بیند.

با توجه به هیاهوی زیاد پیرامون گاد آف وار راگناروک هم قبل از عرضه و هم پس از انتشار، تعجبی ندارد که بینندگان در پلتفرم‌های مختلف، استریم بازیکنان این عنوان محبوب را دنبال کنند. برخی از استریمرها هم اکنون به سراغ بالاترین درجه سختی گاد آف وار راگناروک یعنی Give Me God of War رفته‌اند که تمام کردن بازی در آن مهارت و البته اعصاب خوبی می‌طلبد. بازیکنان که این درجه سختی را در ابتدا انتخاب می‌کنند، می‌توانند در طول بازی درجه دیگری را برگزینند اما دیگر نمی‌توانند دوباره به آن برگردند.

برخی از استریمرها هم اکنون به سراغ بالاترین درجه سختی گاد آف وار راگناروک یعنی Give Me God of War رفته‌اند که تمام کردن بازی در آن مهارت و البته اعصاب خوبی می‌طلبد
برخی از استریمرها هم اکنون به سراغ بالاترین درجه سختی گاد آف وار راگناروک یعنی Give Me God of War رفته‌اند که تمام کردن بازی در آن مهارت و البته اعصاب خوبی می‌طلبد

داده‌های منتشر شده از تعداد بینندگان عناوین مختلف در توییچ نشان می‌دهد که صدهاهزار کاربر، استریم‌های گاد آف وار راگناروک را تماشا کرده‌اند. یکی از نمودارها نشان می‌دهد که بازی در روز عرضه، تقریباً نیم میلیون نفر تماشاچی داشته که عدد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. همچنین، طرفداران عنوان انحصاری سونی، بیش از شازنده ساعت گی پلی آن را در توییچ تماشا کرده‌اند و به نظر می‌رسد این میزان در روزهای آینده نیز پیشرفت خوبی داشته باشد.

البته علیرغم این موفقیت‌ها، گاد آف وار هنوز به تعداد بینندگان الدن رینگ یعنی نهصدهزار نفر نرسیده که البته چون این بازی نقش آفرینی برخلاف راگناروک روی چند پلتفرم عرضه شده، این مقایسه شاید کمی ناعادلانه باشد. در حالی که هر دوی این عناوین بینندگان زیادی را به خود جذب کرده‌اند، در میان بازی‌های تک نفره، هنوز هم سایبرپانک رتبه اول را دارد. این بازی در هنگام عرضه در دو سال پیش، بیش از یک میلیون بیننده همزمان را در توییچ ثبت کرد.

گاد آف وار جدید به دومین بازی برتر نسل از نظر امتیازات تبدیل شد

عموماً بازی‌هایی که بیشترین بیننده را در پلتفرم‌های استریم مانند توییچ دارند، آنلاین و چند نفره هستند اما گاهاً عناوین تک نفره و داستانی مانند گاد آف وار و الدن رینگ هم می‌توانند به آمار و ارقام فوق‌العاده دست یابند. قطعاً این تعداد بیننده برای یک بازی انحصاری و تک نفره، موفقیت عظیمی به شمار می‌رود. شما درباره گاد آف وار راگناروک چه فکر می‌کنید؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید یا تا کنون تنها استریم‌های آن را دیده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها