آخرین اخبار ماینکرافت خبر

باگ عجیب ماینکرفت بازیکن را هزاران بلوک به هوا پرتاب می‌کند

باگ‌های موجود در بازی ماینکرفت (Minecraft) چیزی هستند که به نظر می‌رسد همیشه در بازی وجود داشته باشند و مهم نیست که استودیوی موجانگ (Mojang) چند بروز رسانی برای رفع کردن آن‌ها ارائه بکند٫این باگ‌ها همچنان مهمان دنیای ماینکرفت خواهند بود. در حالی که هدف این است که بازی تا حد امکان بی نقص باشد، ولی نباید این واقعیت را که ویژگی‌های جدید باگ‌های تازه‌ای را به همراه دارند را کنار گذاشت.

خوشبختانه، بیشتر این باگ‌ها بازی‌ را خراب نکرده یا حتی مشکلات بزرگی برای بازیکنان ایجاد نمی‌کنند. ولی به نظر می‌رسد که یکی از بازیکنان ماینکرفت با چشم تیزبینش باگ بسیار خاص مرتبط با ماین کارت‌ها را پیدا کرده است.

&

;

یکی از بازیکنان ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت (Reddit) به نام pyrku_pyrku یک کلیپ ویدیویی کوتاه را در ساب ردیت رسمی بازی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد چگونه یک ماین کارت در ارتفاعی باورنکردنی پرتاب می‌شود و این اتفاق زمانی می‌افتد که ماین کارت در مسیر راه‌آهن شیب‌دار قرار می‌گیرد و با یک تار عنکبوت متوقف شده و به ارتفاع بالایی پرتاب می‌شود. این اتفاق می‌تواند باگی باشد که همراه با آخرین اسنپ شات به بازی آمده و عملکرد ماین کارت را خراب کرده و آن را سریعتر کرده است.

در واکنش به این باگ، کاربری به نام u/SwannSwanchez گفت که امیدوار است ماین کارت به‌ ارتفاعات بالاتری هم از این به بعد برسد. چون این می‌تواند امکان سفر به مسافت‌های دور را فراهم بکند. کاربر u/ekiller64 اشاره کرد که پس از پرتاب به سمت آسمان و سپس استفاده از الیترا (elytra)، می‌شود مسافت‌های زیادی را طی کرد و حتی کارهای خلاقانه زیادی هم کرد.

کاربر دیگری به نام u/CBT7commander گفت که او این اسنپ شات را دوست دارد و از استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ درخواست دارد که به جای حذف باگ، این ویژگی را تبدیل به یکی از مکانیک‌های جدید بازی کند. User u/Koshkatoshka اشاره کرد که استودیو موجانگ قبلاً قابلیتی را به بازی اضافه کرده است که به بازیکنان امکان می‌دهد سرعت ماین کارت را افزایش دهند و به زودی به عنوان یک رول آپشن به بازی اضافه خواهد شد.

ماینکرفت ویژگی‌های قدیمی را بهتر می‌کند

ماین کارت‌ها در بازی ماینکرفت جدیدا عملکرد بهبود یافته‌ای دارند.

ماین کارت‌ها در بازی ماینکرفت جدیدا عملکرد بهبود یافته‌ای دارند.

استودیوی موجانگ با افزودن ویژگی‌ها و آیتم‌های جدید، سخت تلاش می‌کند تا بازی ماینکرفت را بهتر کند. با این حال، آن‌ها همچنان باید روی بهبود ویژگی‌های موجود در بازی کار کنند که این شامل بهبود وضعیت بایوم‌ها، مفیدتر کردن آیتم‌ها و غیره می‌شود. یک مثال عالی فلچینگ تیبل (fletching table) است که علیرغم داشتن پتانسیل بسیار زیاد، به سختی می‌شود از آن انتظار کاربرد زیاد را داشت.

به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان با بهبود ماین کارت‌ها در مسیر درستی حرکت می‌کنند. اضافه کردن گیم رول که به بازیکنان اجازه می‌دهد سرعت ماین کارت‌ها را افزایش دهند٫ فوق العاده است. سال‌ها است که ماین‌ کارت‌ها تقریباً بی‌فایده بوده‌اند، زیرا به دلیل سرعت کم، نمی‌توان از آن‌ها برای سفر کردن استفاده کرد.

افشاگری‌های جدید ماینکرفت نشان دهنده وجود بایوم و ماب جدید است

با قابلیت افزایش سرعت تا ۱۰۰۰ بلوک در ثانیه، ماین کارت‌ها به گزینه‌ای عالی برای پیمودن مسافت‌های طولانی تبدیل می‌شوند. با این اتفاق در حال حاضر ساخت شبکه‌ای از مسیرهای طولانی نیز منطقی است. جدای از این تغییرات، استودیوی موجانگ پس از سال‌ها انتظار بالاخره باندل‌ها و حالت هاردکور را به نسخه بدراک بازی ماینکرفت اضافه می‌کند که اتفاق بسیار قابل توجهی است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا این باگ اشاره شده در خبر برای شما هم اتفاق افتاده است؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها