ساکورا هارونو از انیمه ناروتو
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

خالق مانگا و انیمه ناروتو از ساکورا به عنوان بزرگ‌ترین پشیمانی‌اش یاد می‌کند

ماساشی کیشیموتو، خالق مانگا و انیمه مشهور و محبوب ناروتو، اعلام کرده که با نگاه به گذشته، شخصیت ساکورا هارونو بزرگ‌ترین پشیمانی‌اش است.

بیشتر از ۲۰ سال از شروع پخش انیمه Naruto می‌گذرد و در این مدت اثر مذکور به شکل‌های مختلف در معرض نمایش قرار گرفته است. در حالی که دنباله آن به نام Boruto، با محوریت پسر ناروتو یعنی بوروتو، پخش شده است، همچنان طرفداران زیادی به سراغ اثر اصلی رفته و وقایع آن را تماشا می‌کنند. ماساشی کیشیموتو در مصاحبه جدید خود در مورد مانگا و انیمه ناروتو صحبت کرده و با نگاهی به گذشته از مواردی گفته که دوست داشت به شکل متفاوتی آن‌ها را انجام دهد.

معرفی شخصیت ناروتو ازوماکی از انیمه Naruto

ماساشی کیشیموتو در مصاحبه تازه خود اعلام کرده که شخصیت ساکورا هارونو یکی از بزرگ‌ترین پشیمانی‌های او در داستان Naruto محسوب می‌شود. ماساشی کیشیموتو پیش از این اشاره کرده بود، این پشیمانی از آن بابت است که بر‌خلاف اعضای تیم ۷ و بسیاری از دیگر کاراکتر‌ها، خالق مانگا و انیمه ناروتو نتوانسته اطلاعات بیشتری در مورد والدین و زندگی عادی ساکورا ارائه دهد. حال این مانگاکا در مصاحبه جدید خود اذعان کرده که به طور کلی از نحوه پرداخت شخصیت ساکورا پشیمان است. وی در این باره گفته: «ساکورا شخصیتی بود که نمی‌دانستم چگونه آن طور که لیاقتش را دارد، او را به تصویر بکشم. درک روحیات یک زن جوان برای من دشوار بود، به همین دلیل زیاد روی آن تمرکز نکردم.»

ساکورا هارونو از انیمه Naruto

ساکورا هارونو در انیمه بوروتو به عنوان مادر سارادا حضور دارد

ماساشی کیشیموتو در کنار اوکیو کوداچی و میکیو ایکموتو مشغول کار روی مانگا بوروتو است. خالق مانگا ناروتو اشاره کرده که کوداچی و ایکموتو در خلق شخصیت اصلی زن بهتر از او عمل کرده است. کیشیموتو در این رابطه چنین گفته است: «میکیو ایکموتو توانسته سارادا را به شخصیت اصلی بوروتو تبدیل کند. او کاراکتری است که به نظر من از نظر طراحی بهترین کاراکتر زن مجموعه است». بر این اساس، در حالی که ساکورا نتوانسته در مانگا اصلی رضایت کیشیموتو را جلب کند، اما دختر او به این هدف رسیده است. در پایان ماساشی کیشیموتو اعلام کرده که در هنگام نگارش داستان و پرداخت شخصیت‌های مانگا و انیمه ناروتو و بوروتو شهرت این آثار در خارج از مرز‌های ژاپن اهمیت زیادی نداشته و هرگز مسیر خود را تغییر نداده است.

۱۰ شخصیت انیمه ناروتو با بهترین پیش‌زمینه داستانی

نظر شما در مورد پشیمانی خالق ناروتو از نحوه پرداخت شخصیت ساکورا هارونو چیست؟ آیا این شخصیت در بین کاراکتر‌های شما حضور داشته و او را به عنوان کاراکتر اصلی می‌شناسید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها