آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | ۵ تا از بهترین طراحی کافه‌ها در بازی

عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) یک بازی خلاقانه بی حد و حصر است و برخی کارهای خلاقانه خود را به سمت و سوی ساخت کافه‌های دنج روی آورده‌اند که در آن بازیکنان می‌توانند از میان وعده‌ها لذت ببرند و استراحت کنند. با این حال، خلاقیت هر کس متفاوت است و در نتیجه طرح‌های نوآورانه و قانع‌کننده کافه‌های متعددی به وجود می‌آید که مطمئناً توجه مشتریان را از راه دور جلب می‌کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ارزش دارد به برخی از بهترین طرح‌های کافه در ماینکرفت ساخته شده توسط طرفداران و بازیکنان نگاهی بیندازید. هر طرح جذابیت و تم منحصر به فرد خود را دارد، اما باید حداقل یکی وجود داشته باشد که برای ارزش الهام گرفتن از آن را داشته باشد. با مجله بازار همراه باشید تا با طرح‌های کافه در ماینکرفت آشنا شوید.

پنج تا از بهترین طرح‌های کافه در بازی ماینکرفت

در ادامه به طرح‌های کافه ساخته شده بصورت بیلد اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

۱) کافه صحرایی در بازی ماینکرفت (Desert Cafe)

این کافه صحرایی ساخته شده در ماینکرفت از منابعی استفاده می‌کند که تهیه آن‌ها نسبتاً آسان است.

این کافه صحرایی ساخته شده در ماینکرفت از منابعی استفاده می‌کند که تهیه آن‌ها نسبتاً آسان است.

این کافه صحرایی که تا حدی از معماری مصری الهام گرفته شده است، از sandstone, granite, و mud bricks فراوان برای ایجاد حس خاکی بودن استفاده می‌کند. تعداد زیادی acacia leaves, grass, bamboo, و vines هم در أن بکار برده شده‌اند تا مضمون کلی بیلد را از پوشش گیاهی کمیاب صحرا را تکمیل کنند. از بنرها نیز با طرح قهوه مشخص استفاده شده تا مشخص شود که این ساختمان یک کافه است.

استفاده از پله‌های قارچی تاب دار نیز کمی رنگ به نمای بیرونی اضافه می‌کند که در مقایسه با رنگ‌های خاکی‌تر بلوک‌های دیگر، حس خوبی دارد. این بیلد توسط u/stickymishroom ساخته شده است که طبیعتا ساختن آن در دنیای خودتان خالی از لطف نخواهد بود.

۲) کافه سایبر پانگ شکوفه گیلاس (Cherry Blossom Cyberpunk Cafe)

ظاهر کافه سایبر پانگ شکوفه گیلاس در بازی ماینکرفت

ظاهر کافه سایبر پانگ شکوفه گیلاس در بازی ماینکرفت

برای یک نگاه آینده نگرانه‌تر نسبت به طرح‌های کافه در ماینکرفت، این طرح ارزش بررسی را دارد. اگرچه ساختار پایه این طرح دارای چندین طبقه از بلوک‌های primarily stone و prismarine است، اما چشم‌نوازترین ویژگی درختان شکوفه‌های گیلاس این است که با جزئیات تمام و سفارشی شده در هر طرف ساختمان قرار گرفته‌اند. این‌ها احتمالاً سخت‌ترین جنبه‌های بیلد، با در نظر گرفتن همه موارد، خواهند بود. با این حال، این طراحی سایبرپانکی باید به خوبی با بیلدهای دیستوپیایی بزرگتر یا هر چیزی که از موضوع علمی تخیلی بهره می‌برد، تطابق داشته باشد.

۳) کافه بیش از حد رشد کرده (Overgrown Cafe)

این طرح کافه ماینکرفت برای طرفدارانی که عاشق فضای سبز هستند٫ عالی است.

این طرح کافه ماینکرفت برای طرفدارانی که عاشق فضای سبز هستند٫ عالی است.

به گفته سازنده این کافه، این طرح با الهام از آثار استودیو جیبلی به شدت روی زندگی گیاهی طبیعی متمرکز شده است تا جایی که روی wood, mossy stone brick, و prismarine/warped fungus کافه بنا شده است. طراحی این کافه که توسط u/CRY5TALAKE انجام شده است، همچنین از گلبرگ‌های صورتی رنگی که در بایوم باغ‌های گیلاس در بروز رسانی ۱.۲۰ ماینکرفت معرفی شده‌اند، استفاده زیادی کرده است.

بازیکنان می‌توانند با افزودن انواع مختلف شاخ و برگ متناسب با ذائقه خود، این طرح را تغییر دهند، زیرا استفاده از چیزهایی مانند گلبرگ‌های صورتی و بوته‌های آزالیا به هیچ وجه اجباری نیستند. پس در این طرح باید به معنای واقعی کلمه خلاق باشید.

۴) کافه گربه‌ در بازی ماینکرفت (Cat Cafe)

چه کسی کافه گربه ماینکرفت را دوست دارد؟

چه کسی کافه گربه ماینکرفت را دوست دارد؟

این کافه گربه ماینکرفت با استفاده از چندین نوع چوب و همچنین شیدهای مختلف wool و terracotta، نسبتاً جمع و جور است، اما به لطف دکوراسیون گربه در بالای پشت بام و تابلوی کافه، باید گفت که این بیلد تمام امکانات یک کافه را ارائه داده و در عین حال خود را به شکلی جذاب نشان می‌دهد. در حالی که این بیلد ساختاری غیر معمولی دارد، ولی باید گفت که این کافه گربه به اندازه‌ای است که در شهر بزرگتر بتواند خودنمایی کند.

همه بلوک‌ها و آیتم‌های جدید ماینکرفت که در لایو ۲۰۲۴ معرفی شدند

در هر صورت، مطمئن شوید که این کافه را با گربه‌های فراوان پر کنید، زیرا آن‌ها ضروری‌ترین عنصر داخلی ساختمان هستند. به همان اندازه که گربه و علامت بیرونی مهم هستند، وجود گربه در داخل به کل بیلد معنا می‌بخشد. لازم است بدانید که بیلد کافه گربه را کاربری به نام u/Vant9bot ساخته و به اشتراک گذاشته است.

۵) کافه گوشه شهر (City Corner Cafe)

ساختار این کافه ماینکرفت باید در مقایسه با برخی از همتایان خود ساده‌تر باشد.

ساختار این کافه ماینکرفت باید در مقایسه با برخی از همتایان خود ساده‌تر باشد.

اگر بازیکنان به منابع غیر متعارف‌تری نیاز دارند، پس این طراحی کافه از u/complelyreal ممکن است ارزش بررسی کردن را داشته باشد. این طرح کافه اساساً از بلوک‌های چوبی استاندارد تشکیل شده است که به راحتی قابل بدست آوردن و جمع‌آوری هستند، فقط برای سایبان پشمی، پنجره‌های شیشه‌ای و فانوس‌هایی که به منابع دیگری مانند پشم، شیشه و آهن نیاز دارند کمی باید زحمت بکشید. با این اوصاف، این‌ها هم لزوماً بدست آوردنشان سخت نیست.

هر آن چه که باید درباره بروزرسانی Bundles of Bravery ماینکرفت بدانید

علاوه بر این، طراحی چند طبقه فضای زیادی را برای قفسه‌های کتاب و دکوراسیون ارائه می‌دهد. کل ساختمان هنوز به اندازه کافی کوچک است که به راحتی در گوشه یک شهرک یا بلوک شهر قرار گیرد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shinobu
پاسخ

چقدر قشنگ

ابوفاضل
پاسخ

ماشالله

امیر غلام کویتی پور اصل زادهد
پاسخ

چه جالب و قشنگگ