فیگور گران‌قیمت لیوای آکرمن از انیمه اتک آن تایتان
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

فیگور گران‌قیمت لیوای آکرمن از انیمه اتک آن تایتان معرفی شد + ویدیو

به تازگی Prime 1 Studio اقدام به بازسازی یکی از مشهور‌ترین سکانس‌های انیمه اتک آن تایتان و شخصیت لیوای آکرمن در قالب یک فیگور گران‌قیمت کرده است. 

در بین مبارزات مانگا و انیمه Attack on Titan، یک نبرد خاص در این اثر محبوب هاجیمه ایسایاما وجود دارد که از شهرت زیادی در بین طرفداران بر‌خوردار است. در این نبرد، لیوای آکرمن در برابر تایتان جانور قرار گرفته و مبارزه هیجان‌انگیزی را به وجود می‌آورد. Prime 1 Studio که تولید‌کننده شناخته‌شده‌ای در زمینه ساخت فیگورهای با‌کیفیت است، اخیرا محصولی جدیدی را با محوریت نبرد مذکور معرفی کرده است.

معرفی شخصیت‌های انیمه اتک آن تایتان: لیوای آکرمن

فیگور Levi vs Beast Titan که در تعداد محدود عرضه شده، قوی‌ترین سرباز بشریت یعنی لیوای آکرمن را در نبرد افسانه‌ای با تایتان جانور به زیبایی هر‌چه‌تمام‌تر به تصویر می‌کشد. این فیگور خیره‌کننده که ارتفاع آن تقریبا ۷۳ سانتی‌متر است، لیوای را در حالی نشان می‌دهد که به کمک ODM حمله خاص خود را اجرا کرده. پشت سر او تایتان جانور را می‌بینیم که دست چپ خود را بالا برده است. Prime 1 Studio در ساخت فیگور انیمه اتک آن تایتان جزئیات زیادی را رعایت کرده که نمونه آن را می‌توانید در دهان تایتان جانور مشاهده کنید. ویدیوی معرفی و تصاویر فیگور Levi vs Beast Titan در زیر قابل مشاهده هستند:

 

فیگور Levi vs Beast Titan حاوی سه سر قابل تعویض برای لیوای است که به موجب آن می‌توانید حالت چهره این شخصیت را از آرام به خشمگین تغییر دهید. Prime 1 Studio اخیرا پیش‌فروش این فیگور را شروع کرده و در بازه زمانی نوامبر ۲۰۲۴ تا فوریه ۲۰۲۵ سفارش‌ها را تحویل خواهد داد. اندازه بزرگ و کیفیت بالای فیگور انیمه اتک آن تایتان باعث شده که قیمت آن دو هزار دلار باشد. این شرکت پیش از فیگور دیگری از انیمه Attack on Titan با با حضور شخصیت‌های ارن، آرمین و میکاسا عرضه کرده که با قیمت ۲۹۰۰ دلار به فروش می‌رسید. Prime 1 Studio ویدیویی با از ساخت و توضیحات سازندگان فیگور Levi vs Beast Titan منتشر کرده که آن را می‌توانید در زیر ببینید:

مجموعه حمله به تایتان با انتشار اولین شماره از مانگا آن در سال ۲۰۰۹ شروع شد. در سال‌های آینده این اثر به یک پدیده جهانی تبدیل و به شکل‌های مختلف از جمله بازی ویدیویی، انیمه تلویزیونی، فیلم لایو اکشن و اجرای تئاتر اقتباس شد. در حالی که روند انتشار مانگا و نمایش انیمه اتک آن تایتان به پایان رسیده، استودیو MAPPA مشغول آماده کردن یک انیمه سینمایی بر اساس اپیزود‌های آخر است. این انیمه سینمایی که Attack on Titan: The Last Attack نام داشته، با مدت زمان ۱۴۵ دقیقه در تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۳ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۴) در ژاپن اکران خواهد شد.

معرفی شخصیت‌های انیمه اتک آن تایتان: زیک یگر

نظر شما در مورد فیگور گران‌قیمت انیمه اتک آن تایتان با محوریت مبارزه بین لیوای آکرمن و تایتان جانور چیست؟ آیا این آیتم ارزش قیمت دو هزار دلاری‌اش را دارد؟ آیا تاکنون فیگور یا آیتم مرتبط با انیمه Attack on Titan را خریداری کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: CBR


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها