اخبار بازی خبر

امروز دو بازی جدید به گیم پس اضافه می‌شوند

ماه میلادی نوامبر در حال پایان است و و ایکس باکس گیم پس، پیش از شروع ماه جدید، چند ورودی و خروجی دارد. در حال حاضر، برخی عناوین هستند که باید در ماه آینده میلادی منتظرشان باشیم و برخی از آن‌ها هم طی روزهای آینده معرفی خواهند شد. احتمالا لیست کامل عناوین ماه آینده میلادی که دسامبر است، تا شش یا هفت روز دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت.

اما همین امروز، عناوین جدیدی به ایکس باکس گیم پس اضافه شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را بازی کنید. Insurgency: Sandstorm برای ایکس باکس و کلاود و همچنین Soccer Story برای هر سه پلتفرم یعنی ایکس باکس، کامپیوتر و کلاود، عرضه شده‌اند. عنوان اول، یک بازی چندنفره تاکتیکی اول شخص تیراندازی است و عنوان دوم، بازی نقش آفرینی به شمار می‌رود که مکانیزم‌های فیزیکی در آن نقشی اساسی دارند.

خوشبختانه بسیاری از آن ایرادات اکنون برطرف شده‌اند و با خیال راحت می‌توانید از نقاط مثبت بازی لذت ببرید
خوشبختانه بسیاری از آن ایرادات اکنون برطرف شده‌اند و با خیال راحت می‌توانید از نقاط مثبت بازی لذت ببرید

Insurgency: Sandstorm برای طرفداران عناوین چند نفره بسیار جذاب است، چرا که بازیکنان می‌توانند در آن، از بین ده مد مختلف یکی را انتخاب کرده و نقش خود را از میان نقش‌های اضافی بردارند و به مبارزه بپردازند. این بازی به دلیل گیم پلی درگیرکننده و طراحی مراحل هیجان انگیزش مورد تجلیل زیادی قرار گرفته بود، اما بسیاری از مشکلات فنی و باگ‌های هنگام عرضه، باعث شدند که بازیکنان به اندازه کافی به آن توجه نشان ندهند. خوشبختانه بسیاری از آن ایرادات اکنون برطرف شده‌اند و با خیال راحت می‌توانید از نقاط مثبت بازی لذت ببرید. اگر به دنبال چند روز مرخصی از فضای بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی مدرن وارفیر ۲ وارزون ۲ هستید، تجربه این بازی را به شدت به شما توصیه می‌کنیم.

Soccer Story عنوانی جدید است که همین امروز و در روز اول عرضه، به گیم پس اضافه شده. بازیکنان در داستان تک نفره بازی، باید حرفه فوتبالی خود را بسازند و البته این مسیر با عناوینی مانند فیفا کاملاً فرق دارند، چرا که برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای، بای در مقابل کوسه‌ها، نینجاها و دیگر موجوداتی که چندان ربطی به فوتبال ندارند، مسابقه بدهید. همچنین، با قرار گرفتن در مقابل این رقیبان و غلبه بر آن‌ها، علاوه بر ساخت حرفه خود، صلح و نظم را به سراسر جهان خواهید آورد! اگر دوست دارید همراه با دیگران این عنوان را تجربه کنید، خوشبختانه بخش چند نفره هم در بازی وجود دارد که می‌توانید از حالت‌های مختلف آن استفاده کرده و سرگرم شوید.

ناگفته نماند که بازیکنان کامپیوتر هم می‌توانند از فردا Warhammer 40K: Darktide را از طریق گیم پس تجربه کنند. اما در کنار این عناوین که به گیم پس اضافه می‌شوند، برخی هم لیست بلند بالای بازی‌های این سرویس را ترک می‌کنند. Deeeer Simulator، Final Fantasy 13-2، Mind Scanners، Mortal Shell، Space Warlord Organ Trading Simulator و Warhammer 40K: Battlesector عناوینی هستند که فردا از لیست بازی‌ها خارج خواهند شد.

ایکس باکس گیم پس التیمیت به تازگی اپل تی‌وی پلاس و اپل موزیک را به عنوان امتیازات جدید مشترکان این سرویس در ماه نوامبر اعلام کرده. با این ویژگی‌های جدید، دارندگان سرویس محبوب مایکروسافت می‌توانند از پلتفرم استریم اگل برای دیدن فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌شان استفاده کنند و همچنین به آرشیو بزرگ موسیقی دسترسی داشته لاشند.

اولین بار است یکی از کارکنان اپل در توییتر، ماه پیش از اضافه شدن این ویژگی‌ها به سرویس گیم پس التیمیت پرده برداشته بود. هم اکنون برخی مشترکان در بریتانیا به این قابلیت‌ها دست یافته‌اند و انتظار می‌رود تا چند روز آینده تمامی بازیکنان در سراسر جهان از آن بهره‌مند شوند.

مشترکان گیم پس التیمیت می‌توانند اشتراک سه ماهه آزمایشی سرویس‌های اپل را بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه فعال کنند. البته این افراد تا بیستم فروردین سال آینده فرصت انجام این کار را خواهند داشت. هنوز دیگر جزئیات این امتیازات ویژه به طور رسمی اعلام نشده‌اند اما در برخی گزارش‌ها می‌توان دید که تنها دارندگان نسخه التیمیت گیم پس، و نه نسخه معمولی، به آن دسترسی دارند.

بهترین بازی‌های گیم‌پس؛ بهترین تجربه در عوض یک مشت دلار!

شما درباره بازی‌های جدید گیم پس چه فکر می‌کنید؟ آیا از لیست عناوین این سرویس رضایت دارید؟ دوست دارید در آینده چه بازی‌هایی را در میان عناوین گیم پس ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها