اخبار بازی خبر

بازی‌های رایگان این ماه پلی استیشن پلاس مشخص شدند

در حالی که هنوز بازی‌های رایگان ماه گذشته پلی استیشن پلاس در دسترس قرار دارند و می‌توانید آن‌ها را به مجموعه خود اضافه کنید، عناوین ماه آینده میلادی، زودتر از موعد اعلام شده‌اند. سه بازی ماه گذشته، Nioh 2، لگو هری پاتر کالکشن و Heavenly Bodies بودند. اگر هنوز این سه عنوان را به مجموعه خود اضافه نکرده‌اید، فرصت دارید این کار را انجام دهید و تا زمانی که اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشد، آن‌ها را بازی کنید. قرار بود عناوین جدید فردا به طور رسمی اعلام شوند، اما طبق اکثر ماه‌های گذشته، لودهندگان اطلاعات توانسته‌اند به لیست چند بازی رایگان پلی استیشن پلاس دسترسی داشته باشند و آن را به اشتراک بگذارند.

این اطلاعات از طرف افشاکننده‌ای آمده که طی چند ماه گذشته، تمامی بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس را به درستی پیش از موعد مقرر مشخص کرده بود. علاوه بر این، او عناوین دیگر پلتفرم‌ها مانند اپیک گیمز را نیز بارها به درستی پیشبینی کرده، پس احتمالا می‌توان به عرضه قطعی این سه بازی، امیدوار بود. سه عنوانی که این لودهنده اطلاعات نامشان را فاش کرده، Mass Effect: Legendary Edition، Biomutant و Divine Knockout هستند.

این اطلاعات از طرف افشاکننده‌ای آمده که طی چند ماه گذشته، تمامی بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس را به درستی پیش از موعد مقرر مشخص کرده بود
این اطلاعات از طرف افشاکننده‌ای آمده که طی چند ماه گذشته، تمامی بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس را به درستی پیش از موعد مقرر مشخص کرده بود

با توجه به اینکه عنوان مس افکت، کلکسیون هر سه بازی آن است، می‌توان گفت عناوین این ماه رایگان پلی استیشن پلاس، ۵ تا هستند. این کلکسیون که پارسال عرضه شد، با بازخورد بسیار خوبی از سوی منتقدان و طرفداران سری مواجه شد. سازندگان هر سه عنوان مس افکت را در این کلکسیون ارتقا بخشیده‌اند و بازیکنان هم از لحاظ گرافیک و هم گیم پلی، با بازی‌هایی کاملا نسل جدید رو به رو هستند.

Biomutant عنوانی با تمرکز بر مبارزات رزمی است که در دنیای آخرالزمانی روایت می‌شود. بیشتر نقدهای این بازی متوسط هستند، هرچند برخی نمرات پایینی به آن داده‌اند. میانگین امتیازات Biomutant هفتاد و شش است. Divine Knockout نیز یک بازی مبارزه‌ای است که مبارزات، در آن سه بر سه دنبال می‌شوند می‌توانید با دوستان‌تان آن را تجربه کنید. شاید تا به حال اسم این بازی را نشنیده باشید اما قطعاً امتحان کردن آن ضرری نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد با وجود سه بازی مس افکت، بتوان این ماه پلی استیشن پلاس را قوی توصیف کرد. سری مس افکت طرفداران زیادی دارد و خیلی‌ها دوست دارند نسخه‌های بازسازی شده آن را تجربه کنند. علاوه بر این عناوین رایگان، مشترکان سرویس‌های اکسترا و پرمیوم پلاس نیز منتظر هستند تا ببینند سونی برایشان چه چیزی در ماه جدید دارک دیده. لیست این عناوین تقریباً دو هفته آینده از طرف این شرکت منتشر خواهد شد و بلافاصله در دسترس قرار خواهد گرفت. امیدواریم مانند عناوین رایگان، بازی‌های اکسترا و پرمیوم نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

همچنین، چندی پیش زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه در آینده‌ای نزدیک، جدیدترین عنوان یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای کمپانی یوبیسافت و تاریخ دنیای بازی‌های ویدیویی به ایکس باکس گیم پس اضافه شود. این بازی، یعنی اساسینز کرید والهالا، آخرین نسخه منتشر شده از سری مورد تحسین منتقدان است. کاربران ایکس باکس گیم پس ماهانه به مجموعه‌ای جدید از بازی‌ها دسترسی پیدا می‌کنند و برخی از این عناوین، بازی‌هایی هستند که در روز اول عرضه به گیم پس اضافه می‌شوند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که بسیاری از عناوین جدید را حتی در روز عرضه، بدون پرداخت هزینه اضافی تجربه کنند. این عنوان قرار است تا یک ماه آینده، سرویس پلاس را ترک کند پس اگر هنوز آن را تجربه نکرده‌اید، بهتر است وقت را تلف نکنید.

اساسینز کرید والهالا دو سال پیش برای ایکس باکس و پلی استیشن عرضه شد. تصویر این بازی در گیم پس توسط یک وبسایت لهستانی لو رفت که مدتی بعد هم آن را پاک کرد ولی عکس‌های آن در فضای مجازی منتشر شد. هنوز سازندگان بازی و مایکروسافت به طور رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند اما به احتمال بسیار زیاد شاهد عرضه این بازی در گیم پس خواهیم بود.

بسیاری دیگر از عناوین اساسینز کرید تا به حال به گیم پس اضافه شده‌اند پس افزوده شدن والهالا به این مجموعه اصلاً چیز دور از ذهنی نخواهد بود. از طرف دیگر، هم اکنون اساسینز کرید والهالا به همراه اکثر عناوین فرانچایز در لیست بازی‌های پلی استیشن پلاس اکسترا هم وجود دارند و همین موضوع احتمال ورود آن به گیم پس را نیز زیاد می‌کند.

بازی‌های ترسناک این ماه گیم پس چه عناوینی هستند؟

شما درباره بازی‌های رایگان این ماه پلی استیشن پلاس چه فکر می‌کنید؟ دوست دارید در ماه‌های آینده چه بازی‌هایی به این سرویس و نسخه‌های اکسترا و پرمیوم آن اضافه شوند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها