آخرین اخبار ماینکرافت خبر

بازیکن ماینکرفت ایده جالبی را در مورد پیل گاردن به اشتراک گذاشته است

عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) به زودی بایوم جدیدی به نام پیل گاردن (Pale Garden) دریافت خواهد کرد و طرفداران از این اضافه شدن بایوم جدید بسیار هیجان زده هستند. با این حال، اولین نگاه به بایوم و ماب جدید کریکینگ (Creaking) سوالات زیادی را در ذهن طرفداران باقی گذاشت. بسیاری از بازیکنان هدف بایوم جدید را زیر سوال بردند. نکته خوب ماجرا این است که از آنجایی که توسعه دهندگان در حال کار روی بروز رسانی هستند، همزمان با این فرآیند بازخورد هم دریافت کرده و ویژگی‌های بیشتری را به آن اضافه می‌کنند.

به تازگی یکی از بازیکنان ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام u/lance_the_fatass، ایده گیاه جدیدی را به اشتراک گذاشته که می‌تواند به بایوم جدید پیل گاردن اضافه شود. این گیاه Creaky Chrysanthemum نامیده شده و ظاهر آن بسیار شبیه به چشمان ماب کریکینگ است.

طراح این ایده همچنین بیان می‌کرد که هدف اصلی این گیاه فریب دادن بازیکنان به این فکر است که در حال مشاهده چشمان ماب کریکینگ هستند. برای کسانی که نمی‌دانند، باید گفت که کریکینگ ظاهری متمایز با سه چشم دارد و تنها راه برای جلوگیری از حمله به بازیکنان، نگاه کردن به آن است. این گیاهان مطمئناً مکان یابی کریکینگ را دشوار خواهند کرد.

ظاهر گیاه جدید طراحی شده برای بایوم جدید پیل گاردن در ماینکرفت

ظاهر گیاه جدید طراحی شده برای بایوم جدید پیل گاردن در ماینکرفت

در واکنش به این ایده، u/TheAceCard18 از طراح آن درخواست کرد که این ایده را در وب سایت بازخورد استودیوی سازنده بازی ماینکرفت یعنی موجانگ (Mojang) قرار دهد تا توسعه دهندگان بتوانند آن را به آپدیت آینده اضافه کنند. u/Tsunamicat108 اظهار داشت که ظاهر متمایز سه چشم، لذت داشتن مابی را که با محیط ترکیب می‌شود را از بین می‌برد.

u/allykopow اشاره کرد که او همیشه فکر می‌کرده که باید گیاهی وجود داشته باشد که تا حدودی شبیه به کریکینگ باشد، بنابراین با وجود این گیاه در بازی کار برای بازیکنان دشوار می‌شود که بدانند کجا باید به دنبال ماب یاد شده جدید باشند. این کاربر همچنین اشاره کرد که می‌توان به اسکین درخت تکسچری با پیکسل‌های نارنجی داد، تا کار شناسایی ماب سخت‌تر شود.

طرفداران ماینکرفت باید امسال برای یک هالووین وحشتناک آماده شوند

کاربری به نام u/DorkAndDagger اظهار داشت که این گیاه به همراه برخی افکت‌های مه در بایوم پیل گاردن، آن را شبح وارتر خواهد کرد. u/throwaway3260247 این ایده را تکرار کرد و موافقت کرد که مه برای بایوم جدید عالی است. u/Airwolfhelicopter گفت که او از این ایده که برگ‌ها فقط برای فریب دادن بازیکنان می‌درخشند، خوشش می‌آید.

ویژگی‌های اصلی که به بازی ماینکرفت اضافه خواهند شد

در ماینکرفت لایو امسال شاهد معرفی بروزرسانی Bundles of Bravery بودیم.

در ماینکرفت لایو امسال شاهد معرفی بروزرسانی Bundles of Bravery بودیم.

استودیوی سازنده ماینکرفت یعنی موجانگ در رویداد ماینکرفت لایو امسال بروزرسانی Bundles of Bravery را معرفی کرد. این بروز رسانی سرانجام پس از چهار سال انتظار، باندل‌ها را به بازی اضافه می‌کند. نسخه بدراک ماینکرفت نیز پس از یک دهه از داشتن نسخه جاوا٫ حالت هاردکور را دریافت خواهد کرد.

هر آن چه که باید درباره بروزرسانی Bundles of Bravery ماینکرفت بدانید

توسعه دهندگان همچنین در این رویداد از بایوم پیل گاردن و ماب جدید کریکینگ پرده برداشتند. پیل گاردن را می‌توان در جهان overworld یافت و همچنین باید گفت که این بایوم ظاهری رنگ پریده و غیراشباع دارد. ماب دشمن جدید کریکینگ را هم می‌توان در این بایوم پیدا کرد که لازم است بدانید که این موجود مکانیک گیم پلی جدیدی را به ماینکرفت اضافه می‌کند و جنبه وحشت را در بازی پررنگ‌تر می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
....
پاسخ

جالبه