آخرین اخبار ماینکرافت خبر

طرفداران ماینکرفت به حضور الکس در فیلم لایو اکشن امیدوار هستند

فیلم ماینکرفت تحت عنوان A Minecraft Movie اولین نمایش خود را تا ۴ آوریل ۲۰۲۵ در سینما خواهد داشت، با وجود بازخوردهای منفی نسب به آن٫ بازیکنان همچنان امید خود را نسبت به این فیلم لایو اکشن ابراز می‌کنند. به عنوان مثال، کاربری در ردیت به نام u/Yoyo693 تمایل خود را برای نمایش شخصیت پیش فرض الکس در کنار استیو، که توسط جک بلک به تصویر کشیده خواهد شد، ابراز کرد. با توجه به حضور چشمگیر شخصیت الکس در رسانه‌های بازی، این احساس در بسیاری از طرفداران طنین انداز شد.

u/Yoyo693 به نکته‌ای جالب و قوی اشاره می‌کند، زیرا الکس یک شخصیت برجسته در بازاریابی تبلیغاتی ماینکرفت در کنار استیو به عنوان یکی از شخصیت‌های پیش‌فرض اصلی بوده است. ماجرا از این قرار است که برخی از بازیکنان حدس می‌زدند شخصیت الکس ممکن است به عنوان طعمه‌ای برای ادامه دادن فیلم استفاده شود، در حالی که برخی دیگر نظریه‌های متفاوتی نسبت به این موضوع داشتند.

بسیاری از بازیکنان شوخی می‌کردند که ینس «جب» برگنستن (Jens Bergensten)، طراح خلاق اصلی ماینکرفت که به خاطر مدل موی دم اسبی بلوندش معروف است، در نقش الکس به عنوان یک شوخی ظاهر می‌شود. برخی حتی حدس می‌زدند که کیت مک کینون (Kate McKinnon) که برای یک نقش نامعلوم انتخاب شده است، ممکن است در نهایت نقش الکس را بازی کند. طرفداران دیگر هم اشاره کردند که این شخصیت ممکن است اصلاً با آن همخوانی نداشته باشد.

&

;

در جای دیگری در نظرات، بسیاری از طرفداران همچنان اظهار داشتند که ای کاش اصلاً خود فیلم وجود نداشت یا نمی‌فهمیدند که چرا در وهله اول این فیلم در حال تولید است. با توجه به ماهیت قطبی اولین تریلر آن و تریلر کوچکی که در ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ (Minecraft Live) به اشتراک گذاشته شد، واضح است که بسیاری از بازیکنان هنوز به هیچ وجه نتوانسته‌اند فیلم را دوست داشته باشند. در هر صورت، تا زمانی که استودیوی موجانگ یا وارنر بروس (Warner Bros) اطلاعات بیشتری در مورد فیلم ارائه دهند، وضعیت حضور الکس در فیلم نا مشخص خواهد بود.

آیا الکس می‌تواند در فیلم ماینکرفت ظاهر شود؟

الکس در حال قایق سواری در دنیای ماینکرفت

الکس در حال قایق سواری در دنیای ماینکرفت

هنوز چیزهای زیادی درباره A Minecraft Movie نمی‌دانیم، به دلیل اینکه به تاریخ اکران آن چندین ماه باقی مانده است، اما آیا ممکن است الکس همچنان بتواند در این فیلم ظاهر شود؟ می‌توان گفت که شانس این اتفاق صفر نیست. اما مشخص نیست که او چگونه ظاهر می‌شود و در چه جایگاهی، چه به عنوان یک شخصیت اصلی که هنوز معرفی نشده و چه به عنوان یک شخصیت فرعی که به قهرمانان داستان در ماجراجویی‌هایشان کمک می‌کند.

طرفداران ماینکرفت باید امسال برای یک هالووین وحشتناک آماده شوند

حضور استیو مطمئناً درها را برای ورود الکس باز می‌کند، زیرا این دو شخصیت پیش‌فرض چندین سال با هم برای مارکتینگ بازی ماینکرفت تبلیغ می‌شدند. مطمئناً، استیو ممکن است شخصیت پیش‌فرض اصلی باشد که به روزهای اولیه این عنوان بازمی‌گردد، اما الکس از زمان بروزرسانی Bountiful بخشی از دنیای بازی بوده است، بنابراین مطمئناً احتمال ظاهر شدن او در فیلم وجود دارد.

هر آن چه که باید درباره بروزرسانی Bundles of Bravery ماینکرفت بدانید

تنها راه مطمئن شدن از این موضوع آن است که منتظر بمانیم تا ببینیم آیا موجانگ یا برادران وارنر اطلاعات اضافی یا حتی تریلر جدیدی برای فیلم ارائه می‌دهند یا خیر. اگر الکس قرار باشد به طور قابل توجهی در فیلم ظاهر شود، حضور او در یک تریلر منطقی خواهد بود. با این حال، این امکان وجود دارد که او به عنوان یک شخصیت برای قسمت‌های بعدی اگر قرار باشد ساخته شود٫ ظاهر شود. نظر شما درباره این موضوع چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد هستم
پاسخ

برادر مگه نمیدونی جیسون موموآ رو به جا الکس مصرف میکنیم🗿🤫

بهشاد محمدی
پاسخ

دیگه به همچین فیلمی نباید امیدوار بود اصلا