آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چگونه با استفاده از دستورات زمان را در ماینکرفت تنظیم کنیم؟

شما با استفاده از بخش command در ماینکرفت تقریبا می‌توانید تمامی جنبه‌های بازی را تغییر دهید و آیتم ظاهر کنید، در زمان و مکان جابه‌جا شوید و حتی قدرت خود یا دیگران را در بازی کم یا زیاد کنید. استفاده از این دستورات در بازی بسیار ساده و آسان است و شما می‌توانید از این طریق خود را از خطراتی که در شب وجود دارد، در امان نگه دارید. نکته مهم این است که شما کلمات کلیدی این بخش را یاد گرفته و به کار بگیرید تا بازی به مراتب برایتان آسان‌تر شود. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به روش استفاده از این دستورات داشته باشیم.

تغییر زمان در ماینکرفت با استفاده از دستورات

ابتدا باید مطمئن باشید که استفاده از دستورات در دنیای ماینکرفت شما فعال است

ابتدا باید مطمئن باشید که استفاده از دستورات در دنیای ماینکرفت شما فعال است

استفاده از دستور تنظیم زمان در ماینکرفت شباهت زیادی به دیگر دستورات دارد و اگر شما با این بخش آشنایی داشته باشید، به آسانی می‌توانید آن را فرا بگیرید. شما در بخش commands می‌توانید زمان را به صبح، ظهر، بعد از ظهر یا حتی نصف شب ببرید. همچنین توجه داشته باشید که با استفاده از دستور صحیح شما قادر هستید زمان را به هر لحظه‌ای که اراده کنید ببرید.

برای تنظیم زمان ابتدا باید کلمه کلیدی مدنظر خود را پیدا کنید. پیش از این البته باید صفحه چت خود را باز کرده و از آن‌جا به سراغ بخش دستورات بروید. در صفحه commands ماینکرفت شما باید عبارت /set time «» را بنویسید که در بخش خالی باید زمان موردنظر خود را بنویسید. شما باید از میان midnight، night، noon و day یکی را انتخاب کرده یا از پیشنهادهای خود بازی استفاده کنید.

اگر شما می‌خواهید که زمان را به ساعت و لحظه مشخصی ببرید، باید از یک عدد بین ۱ تا ۲۴۰۰۰ استفاده کنید تا زمان را تنظیم کنید. به عنوان مثال شما برای تنظیم زمان به ظهر در ماینکرفت، علاوه بر دستور فوق می‌توانید از عبارت /time set 6000 هم استفاده کنید. توجه داشته باشید که عدد ۱ شما را به ابتدای روز، ۶۰۰۰ به ظهر، ۱۳۰۰۰ به غروب، ۱۸۰۰۰ به نیمه‌شب و ۲۴۰۰۰ به روز آینده خواهد برد.

چگونه استفاده از کد و دستور در ماینکرفت فعال می‌شود؟

با استفاده از دستورات در ماینکرفت می‌توانید هر کاری بکنید

با استفاده از دستورات در ماینکرفت می‌توانید هر کاری بکنید

پیش از اینکه شما بخواهید از کدها و دستورات استفاده کنید تا زمان را تنظیم کرده، باید توجه داشته باشید که باید استفاده از کد و دستور در دنیای شما فعال باشد. به صورت پیشفرض استفاده از این نوع تقلب‌ها در ماینکرفت سوروایول غیرفعال است و باید آن را فعال کنید. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از این تقلب‌ها امکان دریافت تروفی و اچیومنت را از شما می‌گیرد، پس بهتر است به این موضوع توجه کنید. شما با گام‌های زیر می‌توانید استفاده از commands را فعال کنید:

  1. دنیای ماینکرفت خود را که می‌خواهید در آن دستورها را اجرا کرده، باز کنید.
  2. از بخش منوی اصلی وارد بخش LAN بشوید.
  3. از این بخش باید دنیای خود را از سوروایول به کریتیو تغییر دهید.
  4. مطمئن شوید که گزینه Allow Cheats را فعال کرده‌اید.
  5. نهایتا بر روی Start LAN World زده و وارد دنیای خود شوید.

با استفاده از مراحل فوق شما قادر خواهید بود که دنیای ماینکرفت خود را به هر چه که اراده می‌کنید تبدیل کرده و شرایط را برای خود ایده‌آل کنید. به خاطر داشته باشید که برای اجرای دستورات باید از / (فروارد اسلش) استفاده کنید. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما از دستورات در دنیای خود استفاده می‌کنید؟

https://mag.cafebazaar.ir/how-to-use-one-player-sleep-command-in-minecraft-bedrock-and-java/

منبع: Sportskeeda


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها