استرچ در بازی GTA V
آخرین اخبار جی‌تی‌ای اخبار بازی خبر

معرفی شخصیت‌های بازی GTA V؛ استرچ

هارولد جوزف، ملقب به استرچ، یکی از شخصیت‌های بازی GTA V است. او به عنوان یک عضو ارشد گروه Chamberlain Gangster Families معرفی می‌شود و سابقه طولانی در فعالیت‌های جنایی دارد. استرچ شخصیتی بی‌رحم، فریبکار و بسیار خودخواه است که پس از گذراندن مدتی در زندان، به گروه رقیب Ballas ملحق می‌شود و به دوستان سابق خود، فرانکلین و لامار، خیانت می‌کند. خصومت و دشمنی او با فرانکلین، بخش بزرگی از درگیری‌های داستانی بازی را تشکیل می‌دهد. صداگذاری این شخصیت در بازی توسط حسن جانسون انجام شده است.

استرچ در بازی GTA V

نگاهی به گذشته شخصیت استرچ

هارولد جوزف در لس سانتوس متولد شد و در سنین جوانی به گروه Chamberlain Gangster Families پیوست. او به تدریج در این گروه پیشرفت کرد و به عنوان یکی از اعضای ارشد با لقب OG در این باند شناخته شد و همچنین لقب استرچ را دریافت کرد. او با اعضای جوان‌تر گروه، لامار دیویس و فرانکلین کلینتون، دوست بود. با این حال، رابطه بین فرانکلین و استرچ به مرور زمان به خصومت کشیده شد، که این امر احتمالاً به دلیل تأثیر منفی استرچ بر لامار و رفتارهای بی‌پروا و خودخواهانه‌اش رخ داد.

معرفی شخصیت‌های سری GTA؛ مایکل دی سانتا از بازی GTA V

قبل از سال ۲۰۱۳، استرچ به دلیل جرمی نامشخص که احتمالاً برای گروه CGF انجام داده بود، دستگیر و به زندان منتقل شد. در زندان، او به گروه خود خیانت کرده و شروع به همکاری با گروه Ballas می‌کند.

استرچ فرزندی از دوست‌دختر سابقش رناتا سیدول دارد. او بعد از آزادی استرچ از زندان، پیامی در صفحه Lifeinvader او ارسال می‌کند و از اینکه استرچ به دیدن او و کودک‌شان نرفته است، انتقاد می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد او از مسئولیت‌های پدری خود شانه خالی کرده است.

استرچ در بازی GTA V

استرچ و وقایع بازی GTA V

در اوایل وقایع GTA V، استرچ که به دلیل جرمی نامشخص در زندان بود، آزاد می‌شود و لامار برای خودش، او و فرانکلین نوعی مراسم بازگشت ترتیب می‌دهد. این سه نفر اولین بار در مقابل خانه فرانکلین همدیگر را می‌بینند و بین فرانکلین و استرچ مشاجره‌ای از جنس توهین و شوخی‌های زشت رد و بدل می‌شود و آن‌ها تقریباً با هم درگیر می‌شوند. لامار از این وضعیت ناراحت است و می‌پرسد چرا آن‌ها نمی‌توانند با هم کنار بیایند.

در ادامه، آن‌ها به کارخانه‌ای در لا پوئرتا می‌روند تا یک معامله مواد مخدر را با یکی از اعضای گروه Ballas به نام دی انجام دهند. با رسیدن به محل، گفتگوی دوستانه بین آنها به سرعت به خشونت کشیده می‌شود و دی نسبت به فرانکلین و لامار حالت تهاجمی پیدا می‌کند. اوضاع زمانی بدتر می‌شود که آن‌ها متوجه می‌شوند اعضای گروه Ballas برای کشتن‌شان آمده‌اند تا انتقام گروگان‌گیری دی توسط لامار و فرانکلین را بگیرند. استرچ که از این ماجرا عصبانی شده، دی را می‌کشد و سه‌نفره از کارخانه فرار می‌کنند. در بیرون از کارخانه، پلیس سر می‌رسد و آن‌ها مجبور می‌شوند وارد یک تعقیب و گریز شوند، اما در نهایت از دست پلیس فرار کرده و به خانه فرانکلین برمی‌گردند.

استرچ در بازی GTA V

حسن جانسون، صداپیشه شخصیت استرچ

مدتی بعد، استرچ به لامار می‌گوید که از یک گنگستر در محله Grove Street مواد بخرد. سپس فرانکلین و ترور هم به طور غیرمنتظره‌ای به این معامله ملحق می‌شوند و ترور کشف می‌کند که مواد تقلبی است. چند نفر از اعضای Ballas نیز منتظر حمله به آن‌ها بودند، اما فرانکلین، لامار و ترور تمام گنگسترها را کشته و از دست پلیس فرار می‌کنند. سپس فرانکلین به لامار می‌گوید که استرچ آن‌ها را به دام انداخته بود.

معرفی شخصیت‌های سری GTA؛ ترور فیلیپس از بازی GTA V

در ادامه، استرچ لامار را قانع می‌کند تا به تنهایی به مخفیگاه گروه Ballas در پالتو بی برود و به آن‌ها بگوید که گروهشان قصد فروش مواد مخدر دارد. اما در واقعیت، این یک تله بود و لامار توسط Ballas گروگان گرفته شد. پس از آن، فرانکلین با اصرار تانیشا و با کمک همکاران تبهکار جدیدش یعنی ترور فیلیپس، مایکل دی سانتا و لستر کرست، به آنجا حمله می‌کند، تمام اعضای Ballas را می‌کشد و لامار را نجات می‌دهد. در راه بازگشت، این دو نفر بحث کوتاهی دارند و فرانکلین سعی می‌کند لامار را قانع کند که زندگی گنگستری و پر از جنایت را رها کرده و یک شغل واقعی پیدا کند. فرانکلین همچنین به لامار می‌گوید که استرچ در دوران زندان با Ballas همکاری می‌کرده و او بوده که تمام این مدت آن‌ها را به دام انداخته است.

استرچ در بازی GTA V

ویژگی‌های شخصیتی استرچ

استرچ از نظر شخصیتی به عنوان یک گنگستر بسیار خشن، بی‌رحم، خودخواه، بی‌ملاحظه، بی‌عاطفه و به شدت علاقه‌مند به تیراندازی نشان داده می‌شود. او به دلایلی نامعلوم، دشمنی شدیدی با فرانکلین کلینتون دارد و این دو نفر به طور مداوم مشاجره می‌کنند. لامار اغلب سعی می‌کند در این درگیری بی‌طرف بماند و مشکلات بین آن‌ها را حل کند.

احتمالاً دلیل خصومت فرانکلین با استرچ این است که او سعی دارد فرانکلین را به همان مسیری بکشاند که خودش را به زندان انداخته بود. همچنین شخصیت خودخواه و رفتارهای معمول گنگستری استرچ در این زمینه بی‌تاثیر نبوده. در مقابل، به نظر می‌رسد او از تلاش‌های فرانکلین برای ترک زندگی گنگستری و ساختن آینده‌ای بهتر برای خودش بیزار است.

معرفی شخصیت‌های سری GTA؛ فرانکلین کلینتون از بازی GTA V

استرچ خیلی زود جوش می‌آورد؛ او به خاطر شوخی فرانکلین درباره «افتادن صابون در زندان» به او حمله می‌کند. همچنین زمانی که متوجه خیانت دی می‌شود، بلافاصله و بدون تردید، دو بار به صورت او شلیک می‌کند و او را می‌کشد.

با وجود بی‌ملاحظگی‌اش، استرچ بسیار فریبکار نیز هست. او به طور مخفیانه در زندان از گروه CGF به Ballas پیوست و در ظاهر به CGF وفادار بود، اما در واقع خیانت می‌کرد و بیشتر اعضا نیز از این موضوع بی‌خبر بودند. او چندین بار از تأثیر خود بر لامار برای فریب دادن او استفاده کرد. همچنین سعی می‌کرد لامار را متقاعد کند که فرانکلین خبرچین است و به او القا کند که باید با Ballas معامله کنند. این معامله‌ها در واقع تله‌هایی بودند تا فرانکلین و لامار کشته شوند. پس از تیراندازی در کارخانه در ماموریت The Long Stretch او تقصیر قتل دی و اعضای Ballas را به گردن فرانکلین و لامار می‌اندازد، در حالی که خودش تیراندازی را شروع کرده بود.

منبع: GTA Fandom


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها