بهترین بازی‌های سال 2024
انتخاب سردبیر برترین‌ها بهترین بازی‌‌ها

بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان

حالا که در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی قرار داریم، بد نیست که نگاهی به ماه‌های گذشته داشته باشیم و در مورد بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ صحبت کنیم. در ویدیو جدید بازار استریت امیرگلخان، امید لنون و شایان گرد هم آمدند تا در مورد بهترین بازی‌های سال جاری میلادی به صحبت بپردازند.

شاید سال ۲۰۲۴ به اندازه ۲۰۲۳ پر از بازی‌های بزرگ و تحسین شده نباشد، اما بدون شک جذابیت‌های خاص خود را دارد. پس از ۲۰۲۳ که سال فوق‌العاده‌ای برای گیمرها با سلیقه‌های متفاوت بود، راضی نگه داشتن آن‌ها توسط بازیسازها کار سختی برآورد می‌شد. با این حال در طی چند ماه گذشته بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و می‌توانند بازهم بخش بزرگی از جامعه کاربری گیمرها را راضی نگه دارند.

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪@WeebHead‬

چندی از بازی‌های موفقی که در سال جاری میلادی منتشر شدند آثار غیرمنتظره‌ای بودند. دو بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 و Dragon’s Dogma 2 با اختلاف نسبتا زیادی نسبت به نسخه قبل خود منتشر شدند و با این حال حسابی مورد تحسین قرار گرفتند. از طرفی دیگر ما بازی Black Myth: Wukong را داشتیم که اولین بازی بزرگ کنسولی استودیو چینی Game Science محسوب می‌شد، ولی با این حال فراتر از انتظار عمل کرد. به هر حال شایان، امیر گلخان و امید لنون در ویدیو جدید میز گیم دور هم نشستند تا در مورد بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ و آثار موفقی که در دسترس قرار گرفتند صحبت کنند. شما می‌توانید در ادامه و با کلیک روی لینک قرار گرفته به تماشای این ویدیو جذاب بپردازید:

تماشای ویدیوی بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان
بهترین بازی‌های سال 2024

Space Marine 2 یکی از بازی‌های بزرگ امسال بود که فراتر از انتظار عمل کرد

همان‌طور که در ویدیو مذکور مشاهده کردید تعداد بازی‌های خوب منتشر شده در سال ۲۰۲۴ کم نیستند. به همین سبب مراسم Game Awards 2024 فوق‌العاده جذاب خواهد تا بتواند بهترین‌های دنیای ویدیو گیم را مشخص کند. بسیاری از بازی‌ها شانس کسب جایزه بهترین بازی سال را دارند و صرفا باید صبر کنیم و ببینیم که این جایزه مهم در نهایت به چه عنوان بزرگی می‌رسد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کانال یوتیوب بازار استریت


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها