بازی Assassin's Creed
اخبار بازی خبر

یوبیسافت تا پنج سال آینده حداقل ۱۰ بازی Assassin’s Creed خواهد ساخت!

اگر شما هم مثل خیلی از مخاطبان و گیمرهای دیگر فکر می‌کردید یوبیسافت بازی‌های زیادی از سری Assassin’s Creed توسعه می‌دهد، صبر کنید تا خبر امروز هوش از سرتان بپراند. فرنچایز اساسینز کرید پیش از این ۱۳ عنوان اصلی (که چهاردهمی، AC Shadows، فعلا تاخیر خورده) و ۱۷ اسپین‌آف (شامل عناوین مستقل و کوچک‌تر، واقعیت مجازی و موبایلی) دارد و اکنون هم ظاهرا برای ۱۰ بازی جدید تا پنج سال آینده برنامه‌ریزی انجام شده است. و این یعنی تا پیش از سال ۲۰۳۰ میلادی تعداد بازی‌های «فرقه قاتلین» به عدد باورنکردنی ۴۱ خواهد رسید. جالب است بدانید حتی سری باسابقه‌تر رزیدنت اویل هم این تعداد بازی ندارد.

اخبار بازی اساسینز کرید هکس در یک زمینه از سایر نسخه‌های مجموعه بهتر است

این گزارش نخستین بار توسط تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ منتشر شد. در اخبار مرتبط دیگری امروز هندرسون از نزدیک بودن زمان انتشار ریمیک Assassin’s Creed IV: Black Flag گفته بود که شما می‌توانید جزئیات آن را در این مطلب از مجله بازار مطالعه بفرمایید. حال این اینسایدر مورد اعتماد از برنامه‌های آتی یوبیسافت برای فرنچایز اساسینز کرید گفته که حقیقتا تعجب‌آور و دور از انتظار است. در این گزارش می‌خوانیم:

اینسایدر گیمینگ دریافته که یوبیسافت یک برنامه برای گسترش سری اساسینز کرید دارد و چیزی حدود ۱۰ بازی جدید از این فرنچایز تا پنج سال آینده – با مقیاس و تجربه‌های متفاوت – روانه بازار خواهد شد. این شامل Assassin’s Creed codename Jade و یک بازی موبایلی – که در سه ماه دوم ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد – می‌شود.

بازی Assassin's Creed

مشخصا یکی از این ۱۰ عنوان جدید از Assassin’s Creed ریمیک یبک فلگ خواهد بود که از مدت‌ها پیش شایعه ساخت آن را شنیده‌ایم. بازی موبایلی سری با نام رمزی Jade (که پیش از این اطلاعات مختلفی از آن درز کرده بود) در کنار پروژه‌های Hexe و Invictus (که گفته می‌شود به بازی فال گایز شباهت خواهد داشت) نیز سه بازی دیگری هستند که حداقل از وجودشان با خبر هستیم.

با این حساب حداقل شش پروژه معرفی نشده از Assassin’s Creed باقی می‌ماند که پیش از سال ۲۰۳۰ روانه بازار خواهند شد. همان‌طور که تام هندرسون توضیح داده، این بازی‌ها با «مقیاس‌های مختلفی» توسعه می‌یابند و این یعنی قرار نیست همه بازی‌های آینده فرنچایز به بزرگی عناوین اصلی مثل Shadows و Valhalla باشند. از سوی دیگر ما بر اساس تایید رسمی مدیرعامل یوبیسافت، ایو گیه‌مو، می‌دانیم که چند پروژه ریمیک و ریمستر دیگر از اساسینز کرید در دست ساخت است. با تمام این اوصاف، همچنان این اعداد و ارقام برای خیلی از مخاطبان و تحلیل‌گران عجیب به نظر می‌رسد و قطعا عده‌ای از طرفداران پر و پا قرص فرنچایز نگران آینده فرقه قاتلین هستند.

با تاخیر اساسینز کرید شدوز یوبیسافت در حالتی بحرانی قرار دارد

پرداختن بیش از حد به یک فرنچایز می‌تواند موجب ایجاد حس اشباء‌شدگی در مخاطبان شود و تجربه به خوبی نشان داده که چنین رویکردهای اغلب در طولانی‌مدت با شکست مواجه می‌شوند. اولین و مشخص‌ترین نمونه‌ای که به ذهن هرکسی می‌رسد، وضعیت کنونی مارول و فیلم‌های ابرقهرمانی است. در نهایت باید منتظر ماند و دید وضعیت کمپانی فرانسوی یوبیسافت در سال‌های آتی چگونه خواهد بود. بد نیست بدانید طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر خرید یوبیسافت توسط کمپانی چینی تنسنت به گوش می‌رسد. اگر در یک سناریو فرضی مدیران و سهام‌داران یوبیسافت با این خرید موافقت کنند، احتمالا آینده کاری این شرکت و فرنچایزهای آن دستخوش تغییرات اساسی خواهند شد.

منبع: The Gamer


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها