آخرین اخبار ماینکرافت خبر

۵ نکته کلیدی از ماینکرفت لایو ۲۰۲۴

رویداد ماینکرفت لایو (Minecraft Live) چند روز پیش به پایان رسید و حداقل می‌شود گفت که یک رویداد فوق العاده بود. طرفداران از اخبار بسیاری که از ویژگی‌های منتشر شده در این رویداد ارائه شد٫ خوشحال شدند. سازندگان بازی همچنین اقداماتی را برای حفظ تازگی و هیجان بازی انجام دادند. این مقاله پنج مورد مهم را از رویداد ماینکرفت لایو در سال جاری فهرست کرده و به این نکته اشاره می‌کند که چه چیزی این رویداد را در این دوره زمانی بسیار منحصر به فرد کرده است. با مجله بازار همراه باشید.

۱) ارائه بروز رسانی‌های کوچکتر و بیشتر در طول سال

یکی از جالب‌ترین چیزهای رویداد ماینکرفت لایو امسال این بود که توسعه‌دهندگان چگونه روی ارائه بروزرسانی‌های کوچک‌تر اما با تعداد بیشتر تمرکز می‌کنند. این برای بازیکنان عالی است٫ زیرا آن‌ها می‌توانند ویژگی‌های بیشتری را امتحان کنند که بازی را جذاب‌تر می‌کند. در عین حال، توسعه دهندگان همچنین می‌توانند بفهمند که آیا بروز رسانی‌ها به خوبی عمل می‌کنند یا خیر. یکی از گلایه‌هایی که طرفداران سال‌ها است که داشته‌اند٫ این است که بروزرسانی‌ها خیلی طول می‌کشید تا عرضه شوند. حال پس از یک سال انتظار، طرفداران یک یا دو آیتم جدید دریافت خواهند کرد.

۲) برگزاری ماینکرفت لایو دو بار در یک سال

&

;

استودیوی موجانگ همچنین اعلام کرد که رویداد MC Live به جای یک بار، دو بار در سال برگزار خواهد شد. این اتفاق با ساختارهای بروز رسانی جدید آن‌ها مطابقت دارد٫ زیرا توسعه دهندگان به رویداد دیگری برای معرفی دراپ‌های بیشتر بروز رسانی نیاز دارند. ماینکرفت لایو یک رویداد هیجان انگیز است که توسط میلیون‌ها بازیکن پیش بینی شده است.

۳) ویژگی‌های جدید

باندل‌ها به بازی ماینکرفت اضافه شده‌اند.

باندل‌ها به بازی ماینکرفت اضافه شده‌اند.

توسعه دهندگان آخرین بروز رسانی ماینکرفت را با نام Bundles of Bravery معرفی کردند. درست مانند نسخه اصلی قبلی به نام تریکی تریالز (Tricky Trials) که مکان جدید تریال چمبرز را به بازی اضافه کرد، همچنین این بروز رسانی باندل‌ها و حالت هاردکور را به بازی اضافه می‌کند و لازم است بدانید که باندل‌ها در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند. استودیوی موجانگ چهار سال طول کشید تا این مورد را به بازی اضافه کند. باندل‌ها یک آیتم عالی هستند که هر کاری را که شالکر باکس انجام می‌دهد را بر عهده می‌گیرند.

همانطور که گفته شد، بر خلاف شالکر باکس، باندل‌ها را می‌توان به راحتی با استفاده از چرم و استرینگ در شروع بازی ساخت. از آنجایی که این آیتم‌ها را می‌توان رنگ کرد، باندل‌ها روش جدیدی برای مرتب سازی و مدیریت inventory در بازی ارائه می‌کنند. اگر انتظار برای اضافه شدن باندل‌ها به بازی طولانی بود، اضافه شدن حالت هاردکور به نسخه بدراک بسیار طول کشید. در نهایت هم با آپدیت Bundles of Bravery به بازی خواهد آمد.

۴) ویژگی‌های آزمایشی

ماب کریکینگ در ماینکرفت یکی از ویژگی‌های آزمایشی به شمار می‌رود.

ماب کریکینگ در ماینکرفت یکی از ویژگی‌های آزمایشی به شمار می‌رود.

علیرغم این که محتوای بروزرسانی Bundles of Bravery عالی است، ویژگی‌های آزمایشی هم توانستند در رویداد خوب خود را نشان دهند. بازی ماینکرفت به زودی یک بایوم جدید به نام پیل گاردن (Pale Garden)، یک ماب دشمن به نام کریکینگ (Creaking) و یک نوع چوب جدید به نام Pale Oak دریافت خواهد کرد.

ماب کریکینگ یک موجود جالب است٫ زیرا فقط در هنگام شب اسپاون می‌کند. پس بازیکنان برای مقابله با آن باید به این ماب نگاه کنند تا از حمله آن به خودشان جلوگیری کنند. همچنین این ماب دشمن هر گونه سلاحی که علیه‌اش استفاده شود٫ هیچ آسیبی نخواهید دید. برای از بین بردن آن، بازیکنان باید بلوک دیگری به نام کریکینگ هارت را پیدا کنند. کریکینگ هارت بلوکی است که در داخل بایوم پیل گاردن یافت می‌شود. این بلوک پشتیبان ماب کریکینگ بوده و بازیکنان باید یا آن را از بین ببرند یا با استفاده از ابزاری انچنت شده با سیلک تاچ (Silk Touch) آن را بریک کنند.

۵) فیلم ماینکرفت

فیلم ماینکرفت به زودی در سال ۲۰۲۵ میلادی اکران خواهد شد.

فیلم ماینکرفت به زودی در سال ۲۰۲۵ میلادی اکران خواهد شد.

طرفداران همچنین می‌توانند چیزهای بیشتری در مورد فیلم ماینکرفت بدانند. اولین تیزر فیلم هم نتوانست بیشتر بازیکنان را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از آن‌ها از لایو اکشن بودن فیلم شکایت داشتند. این رویداد با نمایش صحنه‌های جالب و توضیح انتخاب‌های خلاقانه‌اش توسط کارگردان، به همه نگاه عمیق‌تری و دقیق‌تری به فیلم داد.

ماینکرفت |هر آن چه که باید درباره رسورس پک Shrimp’s Immersive بدانید

این فیلم قرار است در ۴ آوریل ۲۰۲۵ اکران شود و بازیگرانی از جمله جک بلک در نقش استیو و جیسون موموآ در نقش گرت در آن حضور دارند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها