آخرین اخبار ماینکرافت خبر

آپدیت وینتر دراپ ماینکرفت چیست؟

عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) در آستانه دریافت برخی ویژگی‌های جدید عالی برای بهتر کردن گیم پلی بازی است. اخیرا رویداد ماینکرفت لایو (Minecraft Live) بروزرسانی جدید Bravery bundles را معرفی کرد. با این حال همه بازیکنان بیشتر در مورد ویژگی‌هایی که در آینده به بازی اضافه خواهند شد٫ هیجان زده بودند. این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد وینتر دراپ بدانید را توضیح می‌دهد. ما به این موضوع خواهیم پرداخت که این دراپ‌ها چیست و مهمتر از همه، چه زمانی می‌توانید اضافه شدن آن‌ها را به بازی انتظار داشته باشید. با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

بروزرسانی وینتر دراپ برای ماینکرفت چیست؟

پیل گاردن (The Pale Garden) بایوم جدیدی است که به بازی ماینکرفت اضافه خواهد شد.

پیل گاردن (The Pale Garden) بایوم جدیدی است که به بازی ماینکرفت اضافه خواهد شد.

استودیوی موجانگ تصمیم گرفته است که سیستم انتشار بروز رسانی خود را مورد بازبینی قرار دهد. در این سیستم جدید٫ توسعه‌دهندگان به‌جای افزودن یک بروزرسانی اصلی در هر سال، بروزرسانی‌های کوچک‌تر را بیشتر در طول سال منتشر خواهد کرد. وینتر دراپ هم بخشی از این ساختار بروز رسانی جدید خواهد بود.

استودیوی موجانگ در طول رویداد ماینکرفت لایو همه چیزهایی را که در وینتر دراپ گنجانده خواهد شد، فاش کرد. اگرچه این رویداد بیشتر در مورد بروزرسانی آینده Bundles of Bravery بود، اما ویژگی‌های وینتر دراپ نمایش را به خود اختصاص داده بودند.

این دراپ شامل یک ماب دشمن جدید است که کریکینگ (Creaking) نام دارد و فقط در بایوم جدید پیل گاردن پیدا می‌شود. از آنجایی که این یک بایوم جدید است، بازی ماینکرفت همچنین یک درخت و نوع چوب جدید به نام درخت pale oak دریافت خواهد کرد. چوب pale oak دقیقاً مانند سایر انواع چوب در ساخت و ساز عمل می‌کند. با این حال، یک کیفیت خاص دارد.

از چوب pale oak می‌توان برای فعال کردن بلوک کریکینگ هارت استفاده کرد. کریکینگ هارت یک بلوک جدید است که ماب کریکینگ را اسپاون می‌کند. ماب دشمنی که وقتی مستقیماً مورد حمله قرار می‌گیرد٫ هیچ آسیبی نمی‌بیند، زیرا این ماب به بلوک کریکینگ هارت متصل است و توسط آن پشتیبانی می‌شود. پس شما برای کشتن این ماب، باید کریکینگ هارت را پیدا کرده و آن را نابود کنید.

نگرانی طرفداران ماینکرفت از کنار گذاشتن آپدیت کامبت تست شده توسط موجانگ

همچنین می‌توانید با استفاده از ابزاری که با سیلک تاچ (Silk Touch) انچنت شده٫ آن را بریک کنید. سپس می‌توانید آن را بین دو چوب pale oak که به طور مشابه هم تراز شده‌اند٫ قرار دهید تا در جای دیگر آن را فعال کنید. این کار باعث می‌شود کریکینگ هارت به رنگ نارنجی بدرخشد. هنگام شب که رسید، این بلوک می‌تواند ماب کریکینگ را اسپاون کند. جدا از این موارد، وینتر دراپ Pale Hanging moss را نیز اضافه می‌کند که می‌توان از آن برای ساخت فرش‌های خزه (moss)، بلوک‌های خزه و غیره استفاده کرد.

چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بروز رسانی وینتر دراپ ارائه شود؟

وینتر دراپ ممکن است در زمان کریسمس منتشر شود.

وینتر دراپ ممکن است در زمان کریسمس منتشر شود.

سازندگان تاریخ انتشار رسمی وینتر دراپ را هنوز اعلام نکرده‌اند. با این حال، استودیوی موجانگ با انتشار اسنپ شات ۲۴w40a تمام این ویژگی‌های آزمایشی را به بازی اضافه کرده است. در یک نظرسنجی رسمی درباره رویداد ماینکرفت لایو، وینتر دراپ Vanilla Holiday نیز نامیده شد. این مورد به تاریخ انتشار آن در حدود کریسمس امسال اشاره دارد.

ماینکرفت |هر آن چه که باید درباره رسورس پک Shrimp’s Immersive بدانید

آپدیت Bundles of Bravery باندل‌های مورد انتظار را به بازی اضافه و همچنین حالت هاردکور را به بدراک ادیشن اضافه کرد. حالت هاردکور بیش از یک دهه است که در نسخه بدراک وجود ندارد و این بروزرسانی نشان می‌دهد که استودیوی موجانگ در تلاش است تا هر دو نسخه را بهتر کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها