مایک تورینو جی تی ای سن آندریاس
آخرین اخبار جی‌تی‌ای اخبار بازی خبر

معرفی شخصیت‌های جی تی ای: مایک تورینو، مامور مخفی دولت

مایک تورینو نسبت به سایر شخصیت‌های مهمی که در جی تی ای: سن آندریاس می‌بینیم یک تفاوت بزرگ دارد. تورینو در واقع یک مامور مخفی و نفوذی است که از طرف دولت آمریکا فرستاده شده تا بتواند در مقابل جرائم گنگستری و خیابانی ایستادگی کند.

اگر بخواهیم در مورد گذشته مایک تورینو صحبت کنیم، واقعا اطلاعات چندانی در مورد زندگی شخصی وی نداریم. در واقع به غیر از اینکه او یک مامور مخفی فرستاده شده از سوی دولت آمریکا است جزئیات زیادی در مورد وی به چشم نمی‌خورد. مایک تورینو که یک مرد سفید پوست با موهایی جو گندمی و چشم‌هایی آبی است، به صورت یک مامور نفوذی به Loco Syndicate وارد می‌شود تا بتواند روی قاچاق مواد مخدر توسط این اتحادیه نظارت بیش‌تری پیدا کند.

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪@WeebHead‬

اولین دفعه‌ای که سی جی به عنوان شخصیت اصلی جی تی ای سن آندریاس با مایک تورینو روبرو می‌شود، به زمانی بر می‌گردد که او به همراه سزار به منطقه‌ای تحت عنوان Angel Pine می‌رود. این دو نفر پس از اینکه یک ون از گنگ بالاس‌ها را تعقیب می‌کنند به این منطقه می‌رسند و می‌بیندد که رایدر (دوست قدیمی سی جی) قصد دارد با سران گروه Loco Syndicate معامله کند. از جمله سران این گروه می‌توانیم به جیزی بی، تی-بون مندز و خود مایک تورینو اشاره داشته باشیم.

ولی اولین دفعه‌ای که که سی جی و تورینو به صورت مستقیم با یکدیگر روبرو می‌شود به ماموریتی باز می‌گردد که اعضای گنگ Da Nang Boys مایک تورینو را به گروگان می‌برند. در این شرایط که سی جی هنوز با Loco Syndicate وارد مبارزه مستقیم نشده به همراه تی-بون به دنبال مایک تورینو رفته و او را آزاد می‌کند. در برخورد اول مایک سلاح را به سمت صورت سی جی نشانه گرفته و می‌خواهد او را بکشد، اما تی-بون دوست خود را قانع می‌کند که سی جی با آن‌ها بوده و نیازی به خشونت نیست.

با گذر داستان جی تی ای: سن آندریاس و پس از نابودی کارخانه Loco Syndicate در منطقه سن فیرو، مایک تورینو تازه هویت واقعی خود را رو می‌کند. او که از دست حملات سی جی و دوستانش زنده خارج شده به شخصیت اصلی داستان زنگ می‌زند و می‌گوید که او در اصل یک قاچاقچی مواد مخدر نیست، بلکه یک مامور مخفی دولتی است و با هویت جعلی در میان اعضای Loco Syndicate فعالیت می‌کند.

مایک تورینو جی تی ای سن آندریاس

مایک بدون اینکه کسی متوجه شود به سلسه مراتب قاچاقچی‌های مواد مخدر نفوذ می‌کند

هنگامی که این موضوع برای طرفین مشخص می‌گردد، مایک تورینو پیشنهاد عادلانه‌ای به سی جی می‌دهد. او می‌گوید که اگر سی جی کارهای وی را انجام دهد و به دستوراتش گوش کند، می‌تواند ترتیبی دهد تا سوییت، برادر بزرگ سی جی، زودتر از موعد مقرر از زندان آزاد شود. مایک که در ابتدا اعتماد زیادی به سی جی ندارد زیاد او را جدی نمی‌گیرد. ولی هنگامی که کارل جانسون کارهای غیرممکن را انجام می‌دهد و از هیچ دستوری سرپیچی نمی‌کند، تورینو تازه به ارزش واقعی وی پی می‌برد.

معرفی شخصیت‌های جی تی ای: مد داگ، رپر بزرگ لوس سانتوس

پس از یک سری تنش‌های دیگر که بین این دو شخصیت مهم از داستان جی تی ای: سن آندریاس رخ می‌دهد، مامور مخفی دولت به قول خود عمل می‌کند. او درست مانند آنچه که قول داده بود ترتیب آزادی سوییت از زندان را می‌دهد تا برادران جانسون یکبار دیگر در زیر آسمان آزاد با یکدیگر دست دهند. مایک تورینو از این نقطه به بعد دیگر در طی داستان دیده نمی‌شود، اما به طور واضح تاثیر خود را روی روایت و رخدادهای مهم آن گذاشته است.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GTA.Fandom


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها