آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماب کریکینگ ماد Weeping Angels ماینکرفت را در بازی رسمی زنده می‌کند

کریکینگ (Creaking) یک ماب جدید است که اخیرا توسط استودیوی موجانگ (Mojang) برای بروزرسانی بعدی یا همان گیم دراپ ماینکرفت معرفی شده است. توسعه دهندگان ویژگی‌های منحصر به فرد آن را در رویداد لایو اخیر خود توضیح دادند و به نظر می‌رسید که ماب کریکینگ یکی از ترسناک‌ترین ماب‌های دشمن بود که شرکت سوئدی منتشر می‌کرد.

جالب اینجا است که ویژگی‌های آن را می‌توان در مادی مشاهده کرد که در بین طرفداران و بازیکنان ماینکرفت کاملاً مشهور بوده است. در این مقاله به این که چگونه استودیوی موجانگ به طور رسمی ویژگی‌هایی را از ماد Weeping Angels به ماینکرفت از طریق ماب جدید کریکینگ ارائه کرده٫ اشاره خواهیم کرد. با مجله بازار همراه باشید.

چگونه ویژگی‌های ماد Weeping Angels از طریق ماب کریکینگ به ماینکرفت آورده شده است؟

در ادامه بصورت طرح سوالاتی٫ به تشریح مفصل موضوع خواهیم پرداخت. این سوالات عبارتند از:

ماد Weeping Angels چیست و چه ارتباطی با ماب کریکینگ دارد؟

ماد Weeping Angels دارای ویژگی‌های مشابه کریکینگ در ماینکرفت است.

ماد Weeping Angels دارای ویژگی‌های مشابه کریکینگ در ماینکرفت است.

Weeping Angels یکی از مادهای ماینکرفت است که از سریال علمی تخیلی محبوب بریتانیایی Doctor Who الهام گرفته شده است. در این سریال، ویپینگ انجل‌ها نژادی از بیگانگان هستند که شبیه مجسمه‌هایی با بال به نظر می‌رسند، اما وقتی کسی به آن‌ها نگاه نمی‌کند، دندان‌های وحشتناکی داشته و دهان‌هایی باز دارند و با سرعت بسیار زیادی به سمت طعمه‌شان حرکت می‌کنند.

این موجودات از طریق این ماد به ماینکرافت اضافه شده و تنها راه تشخیص آن‌ها در بازی Timey Wimey detector بود. این فرشتگان به یک بازیکن حمله می‌کنند و همچنین می‌توانند آن‌ها را به یک مکان تصادفی در یکی از سه دنیا تله پورت کنند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

ماینکرفت | کریکینگ در مقابل واردن و مقایسه دو تا از ترسناک‌ترین ماب‌های بازی

مکانیک اصلی حرکت نکردن آن‌ها این است که اگر بازیکنان به آن‌ها نگاه کنند٫ آن‌ها دقیقاً مانند ماب جدید کریکینگ هستند که بزودی در ماینکرفت اضافه خواهد شد. از این رو به جرات می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های Weeping Angels از طریق کریکینگ به صورت رسمی به بازی اضافه شده است. اگر بازیکنان می‌خواهند ماد Weeping Angels را برای بازی تست کنند، می‌توانند با دانلود آن از وب‌سایت CurseForge این کار را انجام دهند.

سایر ویژگی‌های منحصر به فرد ماب کریکینگ

ماب کریکینگ در بازی ماینکرفت چندین ویژگی منحصر به فرد دارد.

ماب کریکینگ در بازی ماینکرفت چندین ویژگی منحصر به فرد دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، ویژگی منحصر به فرد ماب کریکینگ در عدم حرکت در هنگام دیده شدن، آن را شبیه به ماد Weeping Angels برای ماینکرفت می‌کند. با این حال، ماب جدید چندین ویژگی دیگر را نیز در خود جای داده است.

چگونه با استفاده از دستورات زمان را در ماینکرفت تنظیم کنیم؟

برای شروع، باید گفت که کریکینگ را نمی‌توان به سادگی با ضربه زدن به آن با هر گونه سلاح سرد یا تیراندازی کردن به سمت آن از بین برد. این به آن دلیل است که کریکینگ به بلوکی با نام کریکینگ هارت متصل است که آن را پشتیبانی می‌کند.

همچنین باید گفت که این یک بلوک جداگانه است که در اعماق یکی از درختان بایوم پیل گاردن پنهان شده است. پس برای شکست دادن ماب کریکینگ، بازیکنان باید بلوک هارت را پیدا کرده و آن را نابود کنند. اگر بازیکنان بخواهند، می‌توانند حتی بلوک هارت را بردارند و با قرار دادن بلوک بین دو بلوک چوب pale oak، ماب کریکینگ را در جای دیگری اسپاون کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها