اخبار بازی خبر

بازی جدید سرویس گیم پس بازخوردهای فوق‌العاده‌ای دریافت کرده

بازی Chained Echoes که همزمان با عرضه‌اش، در روز اول انتشار، به سرویس گیم پس اضافه شده، نقدهای فوق‌العاده‌ای از سوی منتقدان و بازیکنان دریافت کرده و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال از این نظر قرار می‌گیرد. سرویس گیم پس به طور هفتگی عناوینی را به مجموعه خود اضافه می‌کند و این عناوین، گاها در هنگام عرضه و در همان روز اول، به سرویس می‌آیند. این موضوع، یکی از نقاط قوت این سرویس محبوب به حساب می‌آید.

علاوه بر این بازی، دو عنوان دیگر نیز در این ماه میلادی در روز اول عرضه به گیم پس اضافه شده‌اند. یکی بازی ترسناک Hello Neighbor 2 حدوداً دو هفته پیش و High on Life یک هفته قبل. Chained Echoes که اکنون به این سرویس اضافه شده و بازخوردهای فوق‌العاده‌ای دریافت کرده، یک بازی نقش آفرینی ژاپنی است.

بازی Chained Echoes که همزمان با عرضه‌اش، در روز اول انتشار، به سرویس گیم پس اضافه شده، نقدهای فوق‌العاده‌ای از سوی منتقدان و بازیکنان دریافت کرده
بازی Chained Echoes که همزمان با عرضه‌اش، در روز اول انتشار، به سرویس گیم پس اضافه شده، نقدهای فوق‌العاده‌ای از سوی منتقدان و بازیکنان دریافت کرده

منتقدان درباره این بازی می‌گویند که سبک نقش آفرینی مدرن آن، باعث می‌شود افراد بیشتری به سوی این ژانر جذب شوند و برنابراین، Chained Echoes می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان که رابطه چندان خوبی با عناوین نقش آفرینی ندارند، جذاب باشد. همچنین، دیگر المان‌های بازی مانند موسیقیريال گرافیک و داستان آن هم بسیار تحسین شده‌اند.

احتمالاً نسخه ارزان‌تر گیم پس عرضه خواهد شد

نظر شما درباره عنوان جدید سرویس گیم پس چیست؟ آیا قصد دارید آن را تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها