آخرین اخبار ماینکرافت خبر

واردن قوی‌ترین ماب ماینکرفت است یا Creaking؟

Creaking ماب جدید ماینکرفت است که موجانگ او را در طی رویداد جدید بازی معرفی کرد و قرار است تا در آپدیت جدید به بازی اضافه کند. این ماب که به محض دیدن شما حمله می‌کند، یکی از ماب‌های عجیب بازی به شمار می‌رود که باید با استفاده از روش‌های خاص اسپاونش کنید. به خاطر قدرت خاص و عجیب این ماب حالا بسیاری او را با واردن مقایسه می‌کنند که یکی از قدرتمندترین موجودات در تمامی بازی است. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا بررسی کنیم کدام ماب قوی‌تر است.

Creaking در برابر واردن، کدامیک قوی‌ترین ماب ماینکرفت است؟

قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص واردن

واردن علیرغم نابینایی یکی از قوی‌ترین ماب‌های ماینکرفت است

واردن علیرغم نابینایی یکی از قوی‌ترین ماب‌های ماینکرفت است

هنگامی که موجانگ از واردن پرده برداشت، به سرعت توجه همه بازیکنان ماینکرفت را به خود جلب کرد. ابندا به خاطر نابینایی، بسیاری به سراغ این ماب رفتند. او تنها با استفاده از شنوایی و بویایی زندگی می‌کند و می‌تواند رد هر گونه خطری را بزند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این ماب، این بود که در بایوم Deep Dark تا زمانی که بازیکن به آن‌جا نمی‌رفت و یک Sculk Shrieker را فعال نمی‌کرد، اسپاون نمی‌شد. البته که توجه داشته باشید این ماب با اینکه جزو سخت‌ترین ماب‌های تمام بازی است، اما لوت جندان ارزشمندی ندارد و تقریبا ارزش کشتن ندارد.

برای اینکه واردن متوجه حضور شما نشود، باید در منطقه Deep Dark ماینکرفت مواظب تمامی گام‌های خود باشید و تحت هیچ شرایطی Sculk Shrieker را فعال نکنید. همچنین اگر در هر صورت این ماب اسپاون شد، حسابی مواظب خود و آیتم‌هایتان باشید که او به شما رحم نمی‌کند.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص Creaking

آیا این ماب سه‌چشم قوی‌ترین ماب ماینکرفت است؟

آیا این ماب سه‌چشم قوی‌ترین ماب ماینکرفت است؟

Creaking یکی دیگر از ماب‌های خاص ماینکرفت است که در منطقه جدید Pale Garden اسپاون می‌شود. هنگامی که در بازی آفتاب غروب می‌کند، این ماب هم اسپاون می‌شود البته که مکانیزم‌هایش کمی با واردن تفاوت دارد. وقتی شما این ماب را اسپاون می‌کنید، او ثابت می‌ایستد و هیچ تعاملی با ماب‌های دیگر و محیط ندارد تا زمانی که بازیکن سر برسد. وقتی این ماب فعال شود آنقدر شما را دنبال می‌کند تا بکشد.

تا کنون در ماینکرفت این ویژگی Creaking دیده نشده‌است. تا زمانی که بازیکن بر روی صفحه حرکتی نکند، این ماب هم نمی‌تواند حرکت کند. نه تنها واردن، بلکه هیچ موجود دیگری در این دنیای بزرگ تا کنون این قابلیت را نداشته و این اولین بار به شمار می‌رود.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این ماب، این است که شما با دست خالی و حمله با سلاح نمی‌توانید به او آسیب بزنید. در واقع شما باید قلب این موجود را که جایی در میان تکه‌های چوب مخفی شده را پیدا کنید. وقتی شما قلب این موجود را بکشنید، به صورت خودکار او کشته شده و می‌توانید یک نفس راحت بکشید. سیاست ماینکرفت این بوده که هم این ماب و هم واردن هیچ لوت ارزشمندی به شما نمی‌دهند و اگر به دنبال چالش نیستید، اصلا به سراغشان نروید.

واردن قوی‌تر است یا Creaking؟

چه کسی برنده این نبرد خواهد بود؟

چه کسی برنده این نبرد خواهد بود؟

وقتی کمی به مکانیزم‌های این دو ماب دقت می‌کنیمف متوجه می‌شویم که واردن نمی‌تواند تحت هیچ شرایطی Creaking را شکست بدهد. با اینکه واردن قدرت بیشتری هم دارد، اما با همه این زور و انرژی نمی‌تواند بر او خراشی بیندازد. قلب این ماب جایی خارج از بدنش قرار دارد و واردن نمی‌تواند بلوک‌های ماینکرفت را از بین ببرد. این هیولای نابینا تنها صدای Creaking را می‌شنود و سعی می‌کند تا به او حمله کند، اما نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

معرفی ۱۰ ماب ماینکرافت لجندز براساس درجه سختی؛ قوی‌ترین دشمنان شما

همانطور که در ویدیو فوق مشاهده می‌کنید، علیرغم حملات متعدد و پرتعداد واردن، ماب جدید ماینکرفت همچنان قدرتمندانه ادامه می‌دهد و تقریبا هیچ مابی نمی‌تواند او را از پای دربیاورد. نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما آیا این ویژگی‌های جدید می‌تواند تغییراتی در بازی به‌وجود بیاورد؟

منبع: Sportskeeda


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
15 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chosoyarbala
پاسخ

تازه یکی دیگه از ویژگی های این ماب جدید تقریبا تمام ماب هایRaid از این ماب فرار می‌کنند.

Bardia Jafari
پاسخ

نمی‌دونم چرا ولی دلم برای واردن سوخت

Amber Forger
پاسخ

راستی چرا دلت برای واردن سوخت؟ 😐😐

آیدین رضایی
پاسخ

برنده ای نداره وقتی واردن داره نگاه میکنه کریکینگ رو نمیتونه تکون بخوره و واردنم دیمج نمیتونه بده پس برنده ای نداره

Mr Noob
پاسخ

واردن کوره 😂😂

Amber Forger
پاسخ

Creaking میبره

ملیکا جعفر نژاد
پاسخ

عالیییییی من خیلی وقت بازی می کنم عالی

گرگعلی
پاسخ

عالیه بدبخت شدیم

Mr Noob
پاسخ

دمیجی نداره بیشتر ترسناکه

استیو
پاسخ

ماب کریکینگ درست کردن که پلیر بکشتش نه واردن یا ماب های دیگه پلیر عقل داره واردن اگه عقل داشت که پلیری وجود نداشت وبرای پلیر کندن یه چب آنقدر سادست که با دستم میتونه این کارو انجام بده

آرمان
پاسخ

نوب سگا شما باید با کامند اسپاون کنین که به هیچ قلبی متصل نباشه، بعد حتی زامبی هم وان شاتش میکنه.

بنده قدا
پاسخ

سوتی دادی 🤣 😂

گوسفند چشم داره و نگاش می‌کنه و اون تموم نمیخوره😂😂😂😂

هیشکیم نمیمیره🗡️

یه ماینکرفت پلیر
پاسخ

اگه واردن کوره و نمیبینه پس در حقیقت کسی کریکینگ رو نمیبینه و آنقدر به واردن دمیج میده که بمیره و کریکینگ برنده میشه.

سپهر خدامی
پاسخ

میتونمی چیزی بگم ماب جدید بنزر قوی میاد چون نمیمیره و وادن نمیتونه بکنه و ماب جدید برندس

بدون نام
پاسخ

شاید ویدر و اندر دراگون بتونن شکستش بدن چون اونا می توانند بلوک ها رو از بین ببرند.