انیمه Blue Box
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

تیتراژ ابتدایی و انتهایی انیمه Blue Box منتشر شد + ویدیو

پس از نمایش اولین اپیزود از انیمه Blue Box که دو ژانر رمانتیک و ورزشی را با هم ترکیب می‌کند، تیتراژ ابتدایی و انتهایی این اثر به صورت رسمی منتشر شده است.

انیمه بلو باکس یکی از آثار جدید فصل پاییز ۲۰۲۴ بوده که روند پخش آن به تازگی شروع و اپیزود اول آن نمایش داده شده است. در حالی که در ژاپن شبکه TBS این اثر را پخش می‌کند، حق نمایش جهانی انیمه مذکور را شبکه نتفلیکس در اختیار دارد. انیمه Blue Box محصولی از استودیو Telecom Animation Film است که تولید آثاری از جمله Tower of God را در کارنامه دارد.

انیمه های پاییز ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

به واسطه پخش قسمت اول انیمه بلو باکس، تیتراژ‌های ابتدایی و پایانی آن منتشر شده است. در قالب تیتراژ ابتدایی آهنگ Same Blue از گروه Official Hige Dandism پخش می‌شود. این گروه در بین علاقه‌مندان انیمه شناخته‌شده بوده و پیش از آهنگ‌های Cry Baby (تیتراژ ابتدایی انیمه Tokyo Revengers) و Mixed Nuts (تیتراژ ابتدایی انیمه Spy × Family) را ارائه کرده است. اوپنینگ انیمه Blue Box را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تیتراژ انتهایی انیمه بلو باکس حاوی آهنگی به نام Teenage Blue از Eve است. این خواننده از مشهور‌ترین نام‌های جی پاپ بوده که طرفداران زیادی دارد. استودیو‌های مختلفی برای ساخت آهنگ آثار خود با Eve همکاری کرده‌اند. از بین این آثار می‌توان آهنگ Dark Night (برای انیمه Dororo)، آهنگ Kaikai Kitan (برای انیمه Jujutsu Kaisen)، آهنگ Fight Song (برای انیمه Chainsaw Man) و آهنگ Bokurano (برای انیمه My Hero Academia) اشاره کرد. تیتراژ پایانی انیمه Blue Box در زیر قابل تماشا است:

انیمه بلو باکس با اقتباس از مانگا مشهوری با همین نام، اثر کوجی میورا ساخته شده است. این مانگا از سال ۲۰۲۱ شروع شده و پس از انتشار ۱۷ جلد هنوز به پایان نرسیده است. مانگا و انیمه Blue Box روی یک بازیکن بدمینتون به نام تایکی اینوماتا تمرکز دارد. او هر روز در کنار چیناتسو کانو که عضو تیم بسکتبال دختران است، تمرین می‌کند. از آن جایی که پدر و مادر چیناتسو برای کار به خارج از ژاپن سفر می‌کنند، او به خانه خانواده تایکی نقل مکان می‌کند. در این شرایط اینوماتا تصمیم می‌گیرد که علاقه خود را به چیناتسو بروز داده و در کنار هم برای قهرمانی در مسابقات کشوری تلاش کنند.

تاریخ پخش انیمه Blue Box اعلام شد؛ انتشار تریلر و پوستر جدید

نظر شما در مورد انیمه Blue Box چیست؟ آیا اپیزود اول آن را تماشا کرده‌اید؟ آیا تیتراژ ابتدایی و انتهایی این اثر توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Animecorner


بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان

بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها