فصل نهم Call of Duty Mobile
آخرین اخبار کالاف دیوتی موبایل اخبار بازی خبر

معرفی فصل ۹ کالاف دیوتی موبایل با نام Orbital Raiders؛ اضافه شدن بخش زامبی

فصل ۹ کالاف دیوتی موبایل که تنها چند روز است در دسترس قرار گرفته، اتفاقات جدیدی را در این بازی آنلاین محبوب رقم می‌زند. علاوه بر محتویات جدید همیشگی مثل اسکین‌ها و نقشه‌ها، این سری یک بخش زامبی نیز راه خود را به Cod: Mobile پیدا کرده است.

فصل جدید بازی کالاف دیوتی موبایل که همین چند روز پیش و در تاریخ ۱۱ مهر منتشر شد، غافلگیری‌های زیادی را برای طرفداران رو کرد. این فصل جدید که Orbital Raiders نام دارد حال و هوایی علمی-تخیلی به بازی می‌دهد و آن را متنوع‌تر از همیشه نشان می‌دهد. فصل جدید درست مانند انتظار و آنچه که همیشه دیده‌ایم شامل یک بتل‌پس جدید می‌شود که باید آن را به دو دسته تقسیم کرد: Premium Battle Pass (بتل‌پس پولی) و Free Battle Pass (بتل‌پس رایگان).

تماشای ویدیوی بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان

یکی از هیجان‌انگیزترین محتویات فصل جدید به سلاح تازه و نیمه اتوماتیکی به نام Type 63 Marksman Rifle مربوط می‌شود. این سلاح در نسخه رایگان بتل‌پس قرار دارد تا همه گیمرها بتوانند به راحتی آن را آزاد کرده و به استفاده از این رایفل بپردازند. علاوه بر این یک اسکور-استریک جدید هم با بتل‌پس رایگان در دسترس قرار می‌گیرد که در صورت فعال کردن آن یک شعله‌افکن به دست خواهید آورد؛ شعله‌افکنی که می‌تواند دشمنان را درست مثل چوب‌های خشک در حرارت بالا بسوزاند.

فصل نهم Call of Duty Mobile

سلاح Type 63 علاوه بر قدرت و دقت، از سرعت شلیک نسبتا خوبی برخوردار است

اما اگر دست به جیب ببرید و کمی خرج کنید، می‌توانید با خرید بتل‌پس پریمیوم فصل جدید کالاف دیوتی موبایل محتویات هیجان‌انگیزی‌تری را به دست آورید. از جمله محتویاتی که در Premium Battle Pass می‌آید می‌توان به اسکین جدید برخی از اپراتورها نظیر لازاروس، دث انجل آلیس، تامس و ونگارد اشاره کرد. علاوه بر این یک سری بلوپرینت جدید هم در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد تا بتوانید سلاح‌های خود را بیش‌تر از هر زمان دیگری شخصی‌سازی کنید. البته که در صورت خرید بتل‌پس پولی محتویات بیش‌تری نظیر CP هم به دست خواهید آورد.

اما آنچه که در صدر هرم غافلگیری‌های فصل نهم کالاف دیوتی موبایل قرار می‌گیرد به حالت جدیدی با نام Hordepoint مربوط می‌شود. در این حالت جدید شما نه تنها در مقابل گیمرهای دیگر قرار می‌گیرد، بلکه باید پایگاه خود را هم از دست زامبی‌ها هم امن نگه دارید. در حالت Hordepoint زامبی‌ها در سطح نقشه می‌چرخند و هرکسی را که بر سر راه ببینند به سمت وی حمله‌ور می‌شوند. البته خود زامبی‌ها به دو حالت معمولی (Regular) و ویژه (Elite) تقسیم شده‌اند که قاعدتا کشتن دسته دوم سخت‌تر از کشتن دشمنان دسته اول است.

دریل دیکسون از سریال مردگان متحرک به کالاف دیوتی پیوست + تریلر

راستی در فصل جدید کالاف دیوتی موبایل مانند همیشه چالش‌های جدیدی در دسترس قرار گرفته‌اند که در صورت تکمیل‌شان امتیازات به خصوصی به دست خواهید آورد. پس از به دست آوردن این امتیازها می‌توانید به پاداش‌هایی نظیر اسکین جدید سلاح Swordfish و UL736 دست پیدا کنید. البته خودتان باید به بخش Challenge Pass سر بزنید تا در مورد چالش‌ها و پاداش‌هایی که در قبال تکمیل‌شان دریافت می‌کنید اطلاعات بیش‌تری به دست آورید.

فصل ۹ کالاف دیوتی موبایل با نام Orbital Raiders همین حالا برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آی او اس در دسترس قرار دارد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Call of Duty


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها