آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ساخت هرم بزرگ مصر در ماینکرافت

گروهی از بازیکنان ماینکرافت، هرم بزرگ مصر را در این بازی ساخته‌اند و ویدیویی از روند ساخت آن را با دیگر طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. این اولین بار نیست که کاربران ساخته شبیه سازی استودیوی موجنگ چنین پروژه عظیمی را به پایان می‌رسانند اما قطعاً هرم بزرگ، از زیباترین ساخته‌های آن به شمار می‌رود. ماینکرافت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است که در بیش از ده سال که از عمرش می‌گذرد، توانسته همواره طرفداران خود را راضی کند و بازیکنان جدیدی به جامعه خود بیفزاید.

در این بازی، کاربران دنیای خودشان را می‌سازند و در آن به کاوش می‌پردازند. تقریباً می‌توان گفت سرگرمی با ماینکرافت حد و حدودی ندارد و تا سال‌ها می‌توان از آن لذت برد. این آزادی عمل و خلاقیت باعث شده که بازیکنان، در طی این سال‌ها سازه‌های فوق‌العاده‌ای را بسازند و با دیگران به اشتراک بگذارند. ماینکرافت هم اکنون پرفروش‌ترین بازی تاریخ به شمار می‌رود و از حیث ساعات بازی، چهارمین عنوان است. طبق آخرین آمارها، این عنوان ۷۳۸ کاربر در سال گذشته داشته که عدد فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود.

گروهی از بازیکنان ماینکرافت، هرم بزرگ مصر را در این بازی ساخته‌اند و ویدیویی از روند ساخت آن را با دیگر طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. این اولین بار نیست که کاربران ساخته شبیه سازی استودیوی موجنگ چنین پروژه عظیمی را به پایان می‌رسانند
گروهی از بازیکنان ماینکرافت، هرم بزرگ مصر را در این بازی ساخته‌اند و ویدیویی از روند ساخت آن را با دیگر طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. این اولین بار نیست که کاربران ساخته شبیه سازی استودیوی موجنگ چنین پروژه عظیمی را به پایان می‌رسانند

کانال BuildBros اخیراً ویدیویی به اتشارک گذاشته که در آن روند ساخت این هرم بزرگ در بیابان را به نمایش می‌گذارد. در ردیت نیز می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید. این ویدیو اکنون به محتوای پرطرفداری تبدیل شده و بسیاری از بازیکنان در حال گفتگو در موردش هستند. این گروه، هرم بزرگ را با استفاده از ماد Dokucraft Light ساخته‌اند که بافت‌های واقع‌گرایانه‌تری را به بازی اضافه می‌کند.

فرانچایز ماینکرافت در سال‌های اخیر مسیر طولانی و موفقیت آمیزی را طی کرده است. این برند با تولید چندین بازی در ژانرهای مختلف، دنیای خودش را گسترده‌تر کرده و به خلق تجربیات جدیدی برای بازیکنان ادامه می‌دهد. عنوان جدید ماینکرافت لجندز که در بهار سال آینده میلادی، یعنی احتمالاً سه تا شش ماه دیگر عرضه خواهد شد نیز در ادامه همین مسیر خواهند بود. گفته می‌شود که این بازی گزینه‌هایی در بخش چند نفره دارد که ممکن است برای بسیاری از طرفداران، مهم‌ترین ویژگی آن باشد و جذابیت طولانی مدت‌ آن را برای سال‌ها تضمین کند.

ماینکرافت لجندز که با کمک استودیوی Blackbird Interactive در حال ساخت است، یک بازی اکشن استراتژی سوم شخص به شمار می‌رود، همانند بازی‌های پرطرفدار دیگری نظیر Pikmin و Overlord. بازیکنان در ماینکرافت لجندز باید به کمک متحدان خود، با پیگلین‌ها مبارزه کنند. در جهان باز این عنوان، با دنیایی گسترده طرفیم که تعداد زیادی از موجودات ماینکرافت را در خود جای داده. داستان ماینکرافت لجندز بسیار جذاب خواهد بود و با معرفی گروه‌های جدیدی از موجودات، افسانه بازی را گسترش خواهد داد؛ اما به عقیده بسیاری، این بخش چند نفره خواهد بود که شکست یا موفقیت ماینکرافت لجندز را رقم خواهد زد، که البته تا کنون این قسمت بسیار هیجان انگیز معرفی شده.

راه‌حلی ساده برای حذف اکانت روبینو؛ تنها با چند کلیک!

شما درباره ساخت هرم بزرگ مصر در ماینکرافت چه فکر می‌کنید؟ چه پروژه‌های دیگری را خودتان دوست دارید در این بازی شروع کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها