شلوار پاره شده باب اسفنجی
آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک اخبار سینما و انیمیشن خبر

خنده‌دارترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: شلوارم را پاره کردم

با وجود اینکه ما کم‌تر ناراحتی باب اسفنجی و وجهه غمگین او را دیده‌ایم، اما این به معنای فقدان آن نیست. باب در این قسمت شلوارش را پاره می‌کند و آنقدری از پیامدهای این واقعه ناراحت می‌شود که یک موزیک ویدیو کامل را به آن اختصاص می‌دهد.

دومین قسمت از فصل ابتدایی سریال SpongeBob SquarePants که Ripped Pants نام دارد، با نام خود به خوبی داستان را لو می‌دهد. در یک روز معمولی و زیبای بیکینی باتمی باب اسفنجی و سندی به ساحل Goo Lagoon می‌روند تا کمی تفریح کنند. در همین حین یک لابستر بدنساز به نام لری نزد آن‌ها می‌رود و به آن‌ها پیشنهاد وزنه زدن می‌دهد. هرچند که باب زیاد در بدنسازی و وزنه زدن ماهر نیست این پیشنهاد را قبول می‌کند تا جلوی سندی کم نیاورده باشد.

تماشای ویدیوی بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان

لری و سندی که سابقه خوبی در ورزش دارند شروع به زدن وزنه‌های سنگین می‌کنند و حرکات تحسین برانگیزی انجام می‌دهند. اما هنگامی که باب می‌خواهد یک تکه چوب خشک و سبک را از روی زمین برادر شلوارش پاره شده و باعث خنده مردم می‌شود. باب که از خنداندن سایرین خوشش آمده سعی می‌کند با موضوع شلوار پاره شده جوک بسازد و بازهم خنده مردم را روی لب‌هایشان ببیند. اما این جوک‌ها از یک نقطه به بعد جذابیت خود را از دست می‌دهند و به جای خنده‌دار بودن، منزجر کننده به نظر می‌رسند. باب اسفنجی که می‌بیند توجه مخاطبین را از دست داده خود را به غرق شدن می‌زند تا دوباره به مرکز توجه تبدیل شود. اما هنگامی که مردم (به خصوص سندی) به تقلبی بودن قضیه غرق شدن پی می‌برند کاملا از او ناامید شده و از باب روی بر می‌گردانند.

باب اسفنجی که هنوز متوجه قضیه نشده فکر می‌کند جوک قبلی او صرفا بی‌مزه بوده و باید تلاش بیش‌تری به خرج دهد. او باز هم جوک‌های بیش‌تری در مورد شلوار پاره شده رو می‌کند، ولی بازهم توسط مردم نادیده گرفته می‌شود. باب در ادامه و در طی یک حرکت غیرمنتظره شلوارش را به‌طور کامل پاره می‌کند تا این دفعه توجه کل مردم را به سوی خود بکشد. اما در اتفاقی عجیب تکه‌های شلوار پاره شده خودشان زنده می‌شوند و از دست صاحب قبلی خود فرار می‌کنند.

شلوار پاره شده باب اسفنجی

شلوار باب اسفنجی فقط به خاطر برداشتن این تکه چوب سبک پاره شد

خنده‌دارترین اپیزودهای باب اسفنجی: لیگ حباب سازان بیکینی باتم

باب هم که این دفعه کاملا روحیه خود را از دست داده دست به خواندن یک آهنگ با نام «شلوار پاره شده» می‌زند. این آهنگ با مضمون دوستانی که باب اسفنجی را به خاطر پاره شدن شلوارش ترک کردند خوانده می‌شود و نوایی فوق‌العاده احساسی و غمگین هم دارد. سندی هم که این موسیقی غمگین را می‌شنود دلش به باب می‌سوزد و او را می‌بخشد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: SpongeBob.fandom


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربر بی نام
پاسخ

چه بگویم؟°~°
بازار فقط مونده بود ازین مقاله بزاره😐

Fatima tork
پاسخ

چی بگم