آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

خلاقیت جدید بازیکنان ماینکرافت؛ در دنیای بلوکی، قارچ‌ خور بازی کنید!

اخیراً یکی از بازیکنان ماینکرافت توانسته بازی قارچ‌خور یا همان Super Mario Bros. را بدون استفاده از ماد، بسازد. جامعه هواداران ماینکرافت به خلاقیت و خوش ذوق بودن مشهور است. کاربران در سراسر دنیا، هم چه می‌خواهند را در این بازی شبیه سازی می‌کنند و با دیگر طرفداران به اشتراک می‌گذارند. این ساخته‌ها گاهاً عناوین محبوب تلویزیونی و سینمایی و همچنین بازی‌های ویدیویی دیگر هستند.

Super Mario Bros. که آن را در ایران به نام قارچ خور می‌شناسیم، یک بازی دو بعدی پلتفرمر است که یکی از مهم‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود. این بازی حدود سی و هفت سال پیش برای کنسول NES نینتندو منتشر شد. داستان ساده بازی درباره شکست دادن یک غول و نجات جان شاهزاده و بازگرداندن صلح به قلمروی قارچی است.

Super Mario Bros. که آن را در ایران به نام قارچ خور می‌شناسیم، یک بازی دو بعدی پلتفرمر است که یکی از مهم‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود
Super Mario Bros. که آن را در ایران به نام قارچ خور می‌شناسیم، یک بازی دو بعدی پلتفرمر است که یکی از مهم‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود

قارچ خور در مجموع سی و دو مرحله در هشت جهان متفاوت داشت و دشمنان نمادین آن مانند قارچ‌های سمی و گیاهان گوشت خوار، چهره‌هایی مشهور در دنیای بازی‌های ویدیویی به شمار می‌روند. اکنون یکی از بازیکنان خوش ذوق ماینکرافت، تصمیم گرفته که قارچ خور را در دنیای شبیه ساز بلوکی بسازد که نتیجه فوق العاده بوده است!

این کاربر به نام Clouser-LightStar در ردیت ویدیویی به اشتراک گذاشته که نقشه قارچ خور را در این بازی نشان می‌دهد. این بازیکن روند ساخت را به پنج روز مختلف تقسیم کرده و در ویدیویی یوتیوب خود، کاملاً آن را نشان داده. چیزی که باعث می‌شود این پروژه شگفت انگیز باشد، این است که برای ساخت قارچ خور در ماینکرافت، از ماد استفاده نشده. در حقیقت این کاربر تنها با محتویات درون خود بازی و یکی از پکیج‌های محتویات، این دنیا را ساخته.

ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران؛ منبع بی‌انتها موسیقی و صدا

نظر شما درباره ساخت قارچ خور در ماینکرافت چیست؟ دوست دارید در آینده چه پروژه‌های بزرگ دیگری را در این بازی شبیه ساز ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها