ریمیک بازی Silent Hill 2
اخبار بازی خبر

تمجید کارگردان اصلی Silent Hill 2 از نسخه ریمیک

موفقیت‌های ریمیک بازی Silent Hill 2 از جهات مختلفی رقم خورده و طرفداران آن اخیرا به واسطه یک تاییدیه مهم و قابل توجه، اطمینان بیشتری از این عنوان ترسناک و کلاسیک دارند. چندی پیش ماساشی تسوبویاما (کارگردان نسخه اصلی سایلنت هیل ۲) از نسخه ریمیک بلوبر تیم تمجید کرده و گفته «خوشحال هستم که نسل تازه‌ای از گیمرها می‌توانند اتفاقات این جهان مخوف و عجیب را تجربه کنند».

Silent Hill 2 Remake که توسط استودیو بلوبر تیم (سازنده بازی‌های ترسناک The Medium و Layers of Fear) تحت نظارت کوتامی توسعه یافته، روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و پی‌سی عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده است. نسخه ریمیک قابلیت‌های متنوع و بسیاری مثل زاویه دید سوم شخص را به بازی اضافه کرد اما در عین حال داستان‌سرایی خاص، اتمسفر تاریک و ترسناک و اکثر المان‌های اساسی که نسخه اورجینال را به یک شاهکار در ژانر وحشت تبدیل کرده بود، حفظ نمود. ریمیک سایلنت هیل ۲ در حالی که دیروز ۸ اکتبر به صورت رسمی منتشر شد، اما خب خیلی از بازیکنان که نسخه دیلاکس آن را خریداری کرده بودند، موفق به تجربه آن شده‌اند.

تمام کردن بازی Silent Hill ۲ Remake چقدر طول می‌کشد؟

ماساشی تسوبویاما در یک رشته توییت از تکامل باورنکردنی صنعت ویدیوگیم از زمان عرضه سایلنت هیل ۲ روی پلی استیشن ۲ در سال ۲۰۰۱ گفت. او اعتقاد دارد پیشرفت چشم‌گیر تکنولوژی باعث شده تا توسعه‌دهندگان امروزه با دغدغه‌ها و محدودیت‌های سابق مواجه نباشند. تسوبویاما تاکید دارد که باسازی Silent Hill 2 برای معرفی فرنچایز به بازیکنان جدید حیاتی محسوب می‌شود و حتی آن‌هایی که هرکز نسخه اورجینال را بازی نکرده‌اند، از تجربه نسخه ریمیک لذت خواهند برد. وی گفت:

به نظر من ارزش این ریمیک آن است که بازیکنان نسل جدید می‌توانند آن را تجربه کنند.

رضایت کارگردان نسخه اصلی سایلنت هیل ۲ از نسخه ریمیک

در حالی که به‌روزرسانی‌های گرافیک ۴K و تصاویر واقع‌گرایانه بهبودهای قابل توجهی هستند، او اعتقاد دارد که مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تغییر ریمیک Silent Hill 2 تغییر زاویه دوربین به حالت سوم شخص است. بر اساس صحبت‌های تسوبویاما، این تغییر نه تنها حس واقعی‌تری به بازی می‌دهد،‌ بلکه نحوه تعامل بازیکنان با محیط و دشمنان را به کلی دگرگون می‌کند.

کارگردان اصلی سایلنت هیل ۲ همچنین از ناامیدی خودش در رابطه با سیستم دوربین بازی در سال ۲۰۰۱ گفت؛ سیستمی که به خاطر محدودیت‌های بسیار در زمینه پردازش سخت‌افزاری طراحی شده بود. تسوبویاما توضیح داد که تغییر زاویه دوربین تجربه‌ای غوطه‌ورکننده‌تر، درگیرکننده‌تر و پویاتر را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و این موضوع ۲۳ سال پیش برای سازندگان ممکن نبود. وی در ادامه از تلاش و زحمات تیم سازنده نسخه ریمیک قدردانی کرد و درست مثل اکثر منتقدان، بازسازی Silent Hill 2 را تکامل حقیقی سری کلاسیک کونامی خطاب نمود.

اکنون که طرفداران قدیمی سایلنت هیل و همچنین بازیکنان تازه‌وارد به دنبال یک تجربه ترسناک ناب و منحصر به‌فرد هستند، حمایت کارگردان نسخه اصلی Silent Hill 2 می‌تواند مهر تاییدی بر کیفیت و مسیر درست نسخه ریمیک باشد. خیلی از مخاطبان امیدوار هستند این آغازی بر ماجراجویی‌های تازه سری سایلنت هیل در نسل جدید باشد و کونامی در ادامه سرمایه‌گذاری بیشتری روی این فرنچایز محبوب و پرپتانسیل داشته باشد.

منبع: Game Rant


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها