آخرین اخبار ماینکرافت خبر

طرفداران ماینکرفت می‌توانند از درختان جدید برای ساختن درخت برفی استفاده کنند

بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) همیشه در حال خلاقیت ورزی هستند و سعی می‌کنند با روش‌هایی برای پر کردن شکاف بین نسخه‌های جاوا (Java) و بدراک (Bedrock) بازی اقدام کنند. یکی از تفاوت‌های این دو در نحوه ظاهر شدن درختان برفی است. در نسخه بدراک ماینکرفت، درختان هنگام طوفان برف سفید می‌شوند٫ ولی این درباره نسخه جاوا ماینکرفت صادق نیست.

به تازکی یکی از بازیکنان ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام Cowalla1 تصویری را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد چگونه می‌توان برگ‌های بلوط و برف تازه اضافه شده را با هم ترکیب کرد و درختان برفی را ساخت. تصویر منتشر شده یک درخت صنوبر را با برگ‌های بلوط و مقداری برف در بالای آن نشان می‌دهد که این باعث می‌شود درخت شبیه یک درخت کاملا جدید به نظر برسد.

درخت برفی در بازی ماینکرفت

درخت برفی در بازی ماینکرفت

در واکنش به این ایده بیلد، کاربری به نام u/MiniPaleontologist گفت که این یک ایده بسیار عالی است. کاربر دیگری به نام u/FusionCA نیز آن را جالب دید و از سازنده آن خواست تا این ایده را در ساب ردیت r/detailcraft به اشتراک بگذارد. u/ConsistentAd9840 به شوخی گفت که او در نسخه بدراک می‌خندند، با اشاره به اینکه چگونه نسخه بدراک از قبل برگ‌های برفی دارد در حالی که نسخه جاوا اینطور نیست.

u/Hacker1MC درخواست کرد که فقط به بازیکنان جاوا اجازه دهد این درخت را داشته باشند. به نظر می‌رسید که بسیاری از بازیکنان نمی‌دانستند که درختان برفی یک ویژگی انحصاری برای نسخه بدراک است. u/Bbunnbro پرسید که آیا وقتی برف می‌بارد٫ همه درختان به نوع برفی تبدیل می‌شوند؟ کاربر سازنده هم پاسخ داد که این فقط یک ویژگی برای نسخه بدراک است. تنها دلیلی که او این پست را گذاشته٫ أن بود که به طور پیش فرض در نسخه جاوا نمی‌توان این درخت را داشت.

ویژگی‌های جدید به ماینکرفت خواهند آمد

ماب کریکینگ در بازی ماینکرفت

ماب کریکینگ در بازی ماینکرفت

درخت بلوط کم رنگ (Pale Oak tree) یک ویژگی جدید است که در حال حاضر به عنوان یک مورد آزمایشی در دسترس بازیکنان ماینکرفت قرار گرفته است. این بدان معنی است که توسعه دهندگان به طور مداوم این ویژگی‌ها را تغییر داده و آن‌ها را بهتر می‌کنند. به غیر از درخت، بازی همچنین یک ماب جدید به نام گریکینگ (Creaking) و یک بایوم به نام پیل گاردن (Pale Garden) را دریافت خواهند کرد.

طرفداران ماینکرفت خواستند پیل گاردن به بازی ماینکرفت بصورت رسمی عرضه شود

همانطور که از نام آن پیدا است، بایوم پیل گاردن ظاهری غیراشباع دارد که نزدیک به بایوم‌های برفی به نظر می‌رسد. بنابراین، بازیکنان نسخه جاوا می‌توانند از درخت برای ایجاد افکت درخت برفی استفاده کنند. شاید در آینده استودیوی موجانگ درختان برفی را به نسخه جاوا اضافه کنند. تاریخ انتشار نهایی این ویژگی‌ها هنوز تایید نشده است. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها