آخرین اخبار ماینکرافت خبر

بازیکن ماینکرفت نشان می‌دهد که چگونه ماین کارت‌ها سریعتر از الیترا شده‌اند

عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) راه‌های زیادی برای ماجراجویی کردن ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از اسب‌ها، الیترا (elytra) و حتی راه رفتن در این بازی استفاده کنید. با این حال، ماین‌ کارت‌ها نوعی وسیله حمل‌ و نقل هستند که اغلب برای استفاده شدن فراموش می‌شوند. بیشتر به دلیل حرکت آهسته آن‌ها و اینکه ساخت شبکه راه آهن بسیار سخت و گران تمام می‌شود. با این اوصاف، استودیوی موجانگ اخیرا ماین کارت‌ها را تغییر داده که آن را بسیار سریعتر کرده و بازیکنان از این تغییر بسیار مورد نیاز کاملا راضی هستند.

یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر ردیت به نام MikeOxlong2420 ویدیوی جالبی را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته و این ویدیو نشان می‌دهد که بازیکن از الیترا و موشک برای پرواز بر فراز یک ماین کارت متحرک استفاده می‌کند. در حالی که او در ابتدا کنترل را بدست می‌گیرد، ولی پس از مدت کوتاهی ماین کارت آن‌ها را بسیار عقب می‌اندازد و در مسابقه پیروز می‌شود. در توضیح ویدیو آمده بود که ماین کارت‌ها بسیار سریع‌تر از الیترا هستند.

&

;

کاربران با اظهارات جالبی به این ویدیو واکنش نشان دادند. کاربر u/HL00S گفت که حمل و نقل در ماینکرفت باید اینگونه باشد. به گفته او، از آنجایی که راه آهن نیاز به منابع زیادی برای ساخت دارد، وقتی بازیکن اسب یا الیترا استفاده می‌کند، ماین کارت‌ها هم نباید بی فایده باقی بمانند. کاربر دیگری به نام u/SparkFrog گفت که حداقل ساختن ماین کارت (و شبکه راه آهن آن) یک سرمایه گذاری یکباره است زیرا بازیکن یک بار آن را می‌سازد و می‌تواند هر زمان که بخواهد از آن استفاده کند.

کاربر u/ValleyNun برداشت جالبی از مکانیک ماین کارت داشت. او یک نظر طولانی نوشت و توضیح داد که چگونه استودیوی موجانگ باعث کم‌ کاربرد شدن ماین‌ کارت‌ها شده و بازیکنان را از استفاده از آن‌ها با ایجاد زیرساخت و اتصال بخش‌های مختلف دنیای سندباکس منصرف می‌کند. او همچنین اضافه کرده که دویدن همان سرعتی دارد که با ماین کارت‌ها سفر می‌کنید، در کنار این واقعیت که اضافه کردن اسب‌ها و الیترا باعث بی‌فایده شدن ماین کارت‌ها شده است. با این حال، کاربر یاد شده خوشحال بود که توسعه دهندگان در حال بهبود ماین کارت‌ها شده‌اند.

کاربر u/BolunZ6 معتقد بود که برای الیترا اشکالی ندارد که اینقدر قدرتمند باشد، زیرا این چیزی بود که بازیکنان در پایان بازی بدست آوردند. به گفته او، ماین کارت فعلی بسیار خسته کننده و گران است و این را می‌توان با کاهش قیمت ساخت ریل و ریل برقی برطرف کرد.

ماین کارت‌ها را می‌توان در بازی ماینکرفت بهینه کرد

کامند gamerule به بازیکنان این امکان را می‌دهد که سرعت ماین کارت خود را در بازی ماینکرفت افزایش دهند.

کامند gamerule به بازیکنان این امکان را می‌دهد که سرعت ماین کارت خود را در بازی ماینکرفت افزایش دهند.

در اسنپ شات ۲۴w33a، استودیوی موجانگ توانایی تغییر سرعت ماین کارت‌ها را اضافه کرد. یعنی زین پس بازیکنان می‌توانند ماین‌ کارت‌ها را با سرعت ۱۰۰۰ بلوک در ثانیه برانند، که همین آن را به سریع‌ترین راه برای سفر در بازی تبدیل می‌کند. بسیاری از بازیکنان ایده‌هایی برای استفاده از این ترفندها با ساختن سازه‌هایی مانند ترن هوایی ارائه کرده‌اند.

طرفداران ماینکرفت خواستند پیل گاردن به بازی ماینکرفت بصورت رسمی عرضه شود

دیدن بهبود ویژگی‌هایی که مدت‌ها توسط استودیوی موجانگ نادیده گرفته شده بود، هیجان انگیز است. شاید در حال حاضر سازندگان باید به بعد End رفته و چیزی به آن اضافه کنند که این دنیای عجیب و غریب را جالب‌تر و ارزش کاوش کردن آن را بالاتر ببرد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها