فیلم جدید کریستوفر نولان
اخبار بازی خبر

فیلم بعدی کریستوفر نولان با بازی مت دیمون احتمالا سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد

بر اساس گزارش رسانه معتبر ددلاین، به نظر می‌رسد فیلم جدید کریستوفر نولان، کارگردان مطرح و موفق هالیوودی که سابقه ساخت آثاری چون سه‌گانه بتمن، تنت، Inception، اینتراستلار و… را دارد، در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۶ (۲۷ تیر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد و دمت دیمون نیز هم‌اکنون در حال مذاکره برای ایفای نقش در این فیلم است. همچنین گفته می‌شود فیلم‌برداری اثر جدید نولان از اوایل ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

آنطور که پیداست کریستوفر نولان قصد دارد انفجاری که با فیلم بیوگرافی Oppenheimer (با هنرنمایی کیلین مورفی، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، امیلی بلانت و فلورنس پیو) ایجاد کرده بود که طی یک همکاری تازه با یونیورسال و دیمون تکرار کند. اپنهایمر چنان مورد تحسین بود که در جشن آکادمی اسکار جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را برای نولان به ارمغان آورد. اگر مذاکرات سازندگان با هنرپیشه Martian به نتیجه برسد، این سومین باری خواهد بود که مت دیمون با کارگردان مطرح The Dark Knight همکاری می‌کند. این دو پیش از این در فیلم‌های اینتراستلار و اپنهایمر تجربه کار در کنار یکدیگر را کسب کرده‌اند.

آیا فیلم اینتراستلار ۲ توسط نولان ساخته خواهد شد؟

همان‌طور که از هر پروژه‌ای در مراحل اولیه توسعه انتظار می‌رود، در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با فیلم‌نامه اثر جدید نولان منتشر نشده است. در واقع، جدای از این حقایق که نولان کارگردانی فیلم را برعهده دارد، یونیورسال کار پخش و انتشار را پیش خواهد برد و مت دیمون نیز در حال انجام مذاکره برای ایفای نقش در آن است، ما عملا هیچ چیز درباره فیلم نمی‌دانیم. اینکه تاریخ احتمالی اکران فیلم جدید نولان به یک خبر مهم تبدیل شده، نشان می‌دهد این کارگردان چقدر در سطح هالیوود پرستیژ و تاثیرگذاری دارد.

چندی پیش یک گزارش عجیب و جالب توجه منتشر شد که نشان می‌داد کریستوفر نولان در زمان همکاری مستقیم با برادران وارنر، وجود یک صحنه کلیدی و خاص را در فیلم Joker 2019 به اصطلاح وتو کرده اما خب اکنون که او دیگر با کمپانی همکاری ندارد، سازندگان آن صحنه را در فیلم Joker: Folie à Deux جای داده‌اند. البته که متاسفانه قسمت دوم جوکر به سختی زمین خورده و یکی از بدترین فیلم‌های کمیک بوکی تاریخ از لحاظ نمره سینمااسکور محسوب می‌شود. فروش این فیلم نیز با وجود بازگشت واکین فینیکس در نقش اصلی و اضافه شدن لیدی گاگا به تیم بازیگری، اصلا چشم‌گیر نبوده و احتمالا ماجراجویی جوکر ۲ در گیشه به یک زیان بزرگ برای سازندگان تبدیل شود.

کریستوفر نولان در ابتدا نمادین‌ترین دیالوگ سه‌گانه بتمن را درک نمی‌کرد

کریستوفر نولان همیشه به خاطر پروژه‌های سینمایی منحصر به‌فرد و شگفت‌انگیزش مورد تحسین مخاطبان بوده و علی‌رغم برخی شکست‌های نه چندان بزرگ (مثل Tenet که بیش از هر چیز به یک آزمایش سینمایی شباهت داشت)، در تمام دوران حرفه‌ای خود مورد احترام سینمادوستان و اهالی هالیوود بوده است. در همین راستا مخاطبان انتظار دارند نولان در اثر سینمایی جدید به سراغ مضامین و سبک کاملا متفاوت و تازه‌ای برود و مهارت‌های خود را در یک محیط متمایز به رخ همگان بکشد.

منبع: Gamesradar


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها