آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ویلیجرها در ماینکرفت استیو را یک هیولای واقعی می‌بینند

ماینکرفت لایو (Minecraft Live) چند روز پیش برگزار شد و یک رویداد هیجان انگیز پر از معرفی‌ها و اخبار مهم بود. استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) بروزرسانی Bundles of Bravery را معرفی کرد که باندل‌ها و حالت هاردکور را به نسخه بدراک (Bedrock) اضافه می‌کند. توسعه دهندگان همچنین از ماب کریکینگ (Creaking) و بایوم جدید پیل گاردن (Pale Garden) به همراه یک نوع درخت جدید به نام Pale Oak خبر دادند.

با این حال، پس از مدت‌ها انتظار، ویلیجر نیوز (Villager News) بازگشت و جدیدترین محتوایش شامل ماب‌های ویلیجر بصورت انیمیشنی بود که پس از مشاهده یک هیولا سعی در کشف جنگل داشتند. ویلیجر نیوز همچنین به ماب کریکینگ هم اشاراتی داشت٫ با این حال واقعیت جالبی را در مورد استیو فاش کرد. اینجا است که سوالی پیش می‌آید و این است که چرا ویلیجرهای ماینکرفت استیو را یک هیولای واقعی می‌بینند؟

ویلیجرهای ماینکرفت استیو را یک هیولا می‌دانند

&

;

انیمیشن ویلیجرهای مختلف را نشان می‌دهد که سعی می‌کنند وارد یک جنگل شوند تا ادعای وجود یک هیولا در آن را رد کنند. این ویلیجرها که ترسیده‌اند٫ سعی می‌کنند تا حدس بزنند که چه چیزی در داخل جنگل پیدا می‌کنند. برخی از ویلیجرها از زامبی‌ها می‌ترسند در حالی که برخی دیگر از اسکلتون‌ها یاد می‌کنند.

با این حال، یکی از اهالی روستا پرتره‌ای از استیو را می‌کشد و می‌گوید که می‌توانند او را نیز در آنجا پیدا کنند. از استیو با همان لحن دیگر هیولاها یاد می‌شود و ویلیجرها از یافتن او در داخل جنگل می‌ترسند. این نشان می‌دهد که ویلیجرها به همان اندازه که از زامبی‌ها و اسکلتون‌ها می‌ترسند٫ از استیو می‌ترسند. پس باید تعجب کرد که چرا ویلیجرهای ماینکرفت استیو را موجودی خطرناک می‌دانند؟ البته که دلایل قانع کننده زیادی برای این قضیه وجود دارد.

طرفداران ماینکرفت می‌توانند از درختان جدید برای ساختن درخت برفی استفاده کنند

چرا استیو یک هیولا در نظر گرفته می‌شود؟

ویلیجر نیوز ماینکرفت تایید کرد که ویلیجرها از استیو می‌ترسند!

ویلیجر نیوز ماینکرفت تایید کرد که ویلیجرها از استیو می‌ترسند!

اولاً، استیو بسیار قدرتمندتر از هر ویلیجری است٫ زیرا به ابزار، سلاح و زره مجهز است. حتی ابزار و زره او نیز انچنت شده است. استیو همچنین می‌تواند پورتال‌ها را به سمت ابعاد مختلف باز کند. هیچ ویلیجر یا موجود دیگری نمی‌تواند این کار را انجام دهد. با توجه به اینکه استیو می‌تواند هر ماب دشمن را بکشد، طبیعی است که ویلیجرهای بی دفاع استیو را یک هیولای قدرتمند بدانند. ظاهر او نیز با ویلیجرها کاملا متفاوت است.

از آنجایی که بازیکنان معمولا با ویلیجرها معامله می‌کنند، کشتن آن‌ها کار سختی نیست. از این رو طبیعی است که ویلیجرها استیو را یک هیولا بدانند. با نگاهی به فارم‌های تجاری، می‌توان فهمید که چرا ویلیجرها علاقه زیادی به در نظر گرفتن استیو به عنوان یک موجود مفید ندارند.

تریلر ساخته شده توسط طرفدار ماینکرفت با تم دارک فانتزی دیگران را تحت تاثیر قرار داد

با در نظر گرفتن هیولای جدیدی که به بازی ماینکرفت خواهد آمد، ماب کریکینگ مورد اضافه شده‌ی جالبی برای بازی خواهد بود. چون تا زمانی که بازیکن به آن نگاه می‌کند، این ماب حمله نمی‌کند. اما حمله کردن به آن هم فایده‌ی چندانی ندارد٫ زیرا کریکینگ هیچ آسیبی نمی‌بیند. برای کشتن این ماب، بازیکنان باید بلوک کریکینگ هارت موجود در بایوم پیل گاردن را از بین ببرند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Evil Morty
پاسخ

I… Am Steve
(Jack Black)

ممد
پاسخ

الان می خوای بگی جک بلک خیلی شبیه استیوه😐