آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ساخت دنیای مخوف و گسترده بلادبورن در ماینکرافت

گرچه در ماینکرافت تنها می‌توان شبیه سازی جهان‌های مختلف را به صورت بلوکی انجام داد، اما امکان ساخت دنیاهایی فوق‌العاده زیبا در ساخته استودیوی موجنگ وجود دارد؛ همان طور که اخیراً یکی از طرفداران این بازی، جهان مخوف و عظیم بلادبورن یعنی Yharnam را شبیه سازی کرده. پروژه این کاربر آن قدر پر جزئیات و زیباست که با نگاه اول به آن، فکر می‌کنید با یک عنوان نقش آفرینی مشهور و قدیمی از نسل‌های قبلی بازی‌های ویدیویی طرف هستید.

میلیون‌ها بازیکن در حال حاضر در سراسر جهان مشغول سرگرم شدن با ماینکرافت هستند. امکان خلاقیت تا بی نهایت در این بازی برای طرفدارانش فراهم شده و به همین، با گذشت بیش از ده سال، ساخته موجنگ جزو محبوب‌ترین بازی‌ها به شمار می‌رود.

بسیاری از کاربران می‌گویند که نتیجه نهایی، شبیه به یک بازی پلی استیشن 1 شده است. پیش از این نیز بسیاری دیگر از بازیکنان ماینکرافت، دنیاهای عظیم عناوینی مانند استاروارز، زلدا و غیره را در این بازی ساخته بودند
بسیاری از کاربران می‌گویند که نتیجه نهایی، شبیه به یک بازی پلی استیشن ۱ شده است. پیش از این نیز بسیاری دیگر از بازیکنان ماینکرافت، دنیاهای عظیم عناوینی مانند استاروارز، زلدا و غیره را در این بازی ساخته بودند

یکی از اعضای انجمن ردیت به نام Parking_Price6980، عشق خود به هر دو عنوان بلادبورن و ماینکرافت را با ساخت دنیای عظیم انحصاری سونی در این بازی شبیه سازی نشان داده. طبق عکس‌های منتشر شده، می‌توان گفت که این کاربر زمان و زحمت زیادی را برای این پروژه گذاشته و جزئیات زیادی از شهر بلادبورن در آن دیده می‌شود.

آموزش ساخت آسانسور در ماینکرافت؛ ساده و کاربردی

عکس‌های بیشتر این پروژه جذاب را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید. بسیاری از کاربران می‌گویند که نتیجه نهایی، شبیه به یک بازی پلی استیشن ۱ شده است. پیش از این نیز بسیاری دیگر از بازیکنان ماینکرافت، دنیاهای عظیم عناوینی مانند استاروارز، زلدا و غیره را در این بازی ساخته بودند. نظر شما درباره ساخت جهان بازی بلادبورن در ماینکرافت چیست؟ آیا شما هم تا به حال چنین پروژه‌هایی را در این بازی ساخته‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن
پاسخ

خوب