سی جی در سایلنت هیل 2
اخبار بازی خبر

اضافه شدن سی جی به بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک

با وجود اینکه تنها چند ساعت از عرضه بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک می‌گذرد، گیمرها خیلی زود ماد سی جی را برای این بازی درست کرده‌اند. با دانلود و نصب این ماد سی جی جایگزین جیمز ساندرلند می‌شود تا گیمرها به کنترل او بپردازند.

اضافه کردن سی جی به تک‌تک بازی‌های جدید در چند سال اخیر به یک نوع سنت تبدیل شده و هر ویدیو گیمی که تازه منتشر می‌شود، خیلی سریع ماد سی جی خاص خود را دریافت می‌کند. بازی Silent Hill 2 Remake که به تازگی منتشر شده هم از این قاعده مستثنا نیست. تنها چند ساعت پس از عرضه ماد جی تی ای: سن آندریاس برای بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک در دسترس قرار گرفته و می‌توانید با کلیک روی لینکی که در ادامه قرار دارد به دانلود آن بپردازید:

دانلود ماد Play As CJ برای بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک

البته که قضیه تنها به سی جی محدود نمی‌شود و همین حالا می‌توانید با استفاده از ماد شخصیت‌های بازی‌هایی نظیر Resident Evil 4 و Nier Automata را به سایلنت هیل ۲ ریمیک اضافه کنید. با وجود اینکه تجربه بازی‌های ترسناک به همان صورتی که توسعه دهنده در نظر گرفته بهتر است، اما برخی از بازیکنان ترجیح می‌دهند با استفاده از ماد به شخصی‌سازی بازی بپردازند و تغییرات مورد نظر خود را در آن به وجود آورند. به‌طور کلی اگر قصد استفاده از مادها را دارید بهتر است یکبار به تجربه بازی بپردازید و در دور دوم مادهای مورد نظر را فعال کنید.

سی جی در سایلنت هیل 2

همین حالا می‌توانید جای سی جی و جیمز ساندرلند را در سایلنت هیل ۲ ریمیک با هم عوض کنید

تماشای ویدیوی بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان

بازی Silent Hill 2 Remake در واقع نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شده بود. حالا که حدود ۲۳ سال از عرضه نسخه اورجینال می‌گذرد استودیو بلوبر تیم ورژن ریمیک آن را منتشر کرده که حداقل تا به اینجای کار واکنش‌های مثبتی از سوی گیمرها و منتقدها دریافت کرده. این بازی همین حالا برای پلی استیشن ۵ و پی سی در دسترس قرار دارد و در صورت تمایل می‌توانید به تجربه آن بپردازید.

با مادهای جالب و خلاقانه سایلنت هیل ۲ ریمیک آشنا شوید

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamesRadar


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها